-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сервери
Завершена
540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Період уточнення:
18.06.2021 14:22 - 25.06.2021 00:00
Відповідь надана
Конфігурація та вимоги
Номер:
87b9100133d446d0842750dd297cd992
Дата опублікування:
23.06.2021 10:47
Опис:
Шановний замовник, просимо надати більш детальний технічний опис предмету закупвлі за такими параметрами:
1. габарити корпусу сервера; Чи потрібен монтажний комплект із кабель органайзером?
2. кількість портів та слотів pci-е;
3. чи підходять звичайні накопичувачі, чи потрібні накопичувачі серверного класу?
4. яка необхідна кількість вільних місць для збільшення кількості дисків у майбутньому?
5. чи потрібна можливість гарячої заміни блоків живлення?
6. Чи потрібен модуль TPM ?
7. яка необхідна кількість мережевих портів?
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що виробники серверного обладнання А класу пропонують гарантійний термін обслуговування 36 місяців та більше, а також можливість контролю терміну гарантій, конфігурації на сайті виробника за серійним номером, а також можливість завантаження з сайту виробника товару поновлень комплексного пакету драйверів під нові операційні системи, «прошивок» обладнання, сервісних програм.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідні зміни в тендерну документацію будуть внесені!
Дата відповіді:
24.06.2021 15:56
Відповідь надана
Інші виробники
Номер:
39f1c8b417eb47cdb01ade82f18dacc6
Дата опублікування:
22.06.2021 11:19
Опис:
Доброго дня,
чи розглядаєте Ви таких світових виробників як Supermicro та Intel ?
Відповідь:
Доброго дня!
Так, розгядаємо даних світових виробників.
Дата відповіді:
22.06.2021 11:52
Відповідь надана
вимоги
Номер:
40494f50fc824cc5bfca9c1fb9ebe131
Дата опублікування:
19.06.2021 18:09
Опис:
Відповідно до вимог документації вказано
гарантійний пакет 24 місяців(Basic Next Business Day Extension)
Однак вимоги
-ремонт упродовж 5 годин: у разі виникнення критичних інцидентів для відновлення працездатності підтримуваного устаткування після отримання початкового запиту на обслуговування.
-графік надання послуг гарантійного обслуговування: режим 12x7 - 12 години на добу, 7 Днів на тиждень.
не відповідають цьому рівню сервісу
ремонт виконується на наступний робочій день, навіть prosupport не виконує цих вимог
прохання внести зміни в документацію
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідні зміни в тендерну документацію будуть внесені!
Дата відповіді:
22.06.2021 10:54