-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом
Завершена
1 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
Період уточнення:
16.06.2021 15:42 - 25.06.2021 00:00
Відповідь надана
Щодо вимог нормативних і законодавчих актів України
Номер:
67578e2978c34329b58754005e936256
Дата опублікування:
17.06.2021 16:47
Опис:
У Додатку 4 до тендерної документації відсутні вимоги до предмету закупівлі щодо відповідності СЕД основним законодавчим та нормативним актам, які визначають правила застосування в органах місцевого самоврядування електронних документів та електронного документообігу, електронних довірчих послуг. Відсутні вимоги до предмету закупівлі щодо відповідності СЕД іншим законодавчим і нормативним актам, які регулюють питання опрацювання звернень громадян, захисту персональних даних, доступу до публічної інформації тощо.
Вимоги до СЕД, наведені у Додатку 4 до тендерної документації, не відповідають вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 р. № 55 “Деякі питання документування управлінської діяльності” та іншим постановам Кабінету міністрів України, які впливають на функціональні можливості систем електронного документообігу.
Наведені у Додатку 4 до тендерної документації вимоги до СЕД орієнтовані на автоматизацію процесів підготовки та опрацювання паперових документів та їх електронних копій.
Просимо привести Додаток 4 до тендерної документації у відповідність до вимог нормативних і законодавчих актів України.
Відповідь:
Вимоги до СЕД, наведені у Додатку 4 (технічне завдання) до тендерної документації не протирічать вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 р. № 55 “Деякі питання документування управлінської діяльності” та іншим постановам Кабінету міністрів України, які впливають на функціональні можливості систем електронного документообігу. Також інформуємо, що захист інформації від спеціального впливу на засоби обробки інформації забезпечується в системі, якщо рішення про необхідність такого захисту прийнято власником (розпорядником) інформації. (Закон України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» від 05.07.1994 № 80/94-ВР)
У СЕД, що є предметом закупівлі, для захисту інформації від несанкціонованого доступу повинні використовуватись засоби, що мають чинний на момент подання тендерної прпозиції позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері ТЗІ рівня Г-2 або Г-3
Дата відповіді:
22.06.2021 15:19
Відповідь надана
Про сертифікацію СЕД
Номер:
9413ce9de7bd412eb4bdfaffa97df4a1
Дата опублікування:
17.06.2021 16:45
Опис:
У пункті 11.18 Додатку 4 до тендерної документації наведено вимогу:
«СЕД повинна бути сертифікована для інтеграції з програмним забезпеченням IS PRO та повинна бути підтверджена офіційним виробником системи IS PRO.».
Просимо надати інформацію:
1) Якими нормативно-правовими актами обґрунтовується наявність такої вимоги?
2) Інтеграція програмного забезпечення сучасних систем електронного документообігу з програмним забезпеченням інших систем здійснюється з використанням API, які мають бути у наявності у будь якій сучасній СЕД. Чому вимогами до предмету закупівлі не вимагається наявність такого API для інтеграції з будь яким програмним забезпеченням, у тому числі з IS PRO?
3) Чи застосовується до терміну «IS PRO» (назва комерційного програмного продукту) вираз «або еквівалент» відповідно до вимог частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Відповідь:
ПЗ «ІС-ПРО» не є предметом закупівлі і вже використовується замовником, тому вираз «еквівалент» не використовується. При цьому звертаємо Вашу увагу, що технічні вимоги до предмета закупівлі - запорука отримання саме того товару саме тієї якості, що потрібні, тому керуючись нормами ст. 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі» було детально прописано вимоги до предмету закупівель.
Дата відповіді:
22.06.2021 15:12
Відповідь надана
Про застосування ЕЦП
Номер:
6c9923c1507643b28096b93d4ea87eba
Дата опублікування:
17.06.2021 16:44
Опис:
У пункті 11.17.11 Додатку 4 до тендерної документації йдеться про «накладання ЕЦП на документ».
Застосування електронного цифрового підпису (ЕЦП) припинено з 07.11.2020 р. відповідно до вимог чинного законодавства.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
до тендерної документації будуть внесені зміни з урахуванням вимог ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
22.06.2021 15:08
Відповідь надана
Про управління документами та їх узгодження
Номер:
86566b7e1bf54b0982f0a82e47bbe8dc
Дата опублікування:
17.06.2021 16:43
Опис:
У розділах 8 і 10 Додатку 4 до тендерної документації використовується термін «план документації». Наприклад:
«8.1. Має бути можливість вести у СЕД і зберігати або використовувати вже існуючи обліки документів: план документації, список реєстрів документів, список справ.»;
«8.2. Має бути можливість систематизувати документи у справи відповідно до плану документації.»;
Чинними нормативно-правовими документами (у тому числі з питань архівного зберігання документів) не передбачено ведення «планів документації».
Просимо надати пояснення: Про який «план документації» йде мова і якими нормативно-правовими актами регулюється ведення такого «плану документації»?
Відповідь:
До тендерної документації будуть внесені зміни з урахуванням вимог ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
22.06.2021 15:07
Відповідь надана
Про інформування, контроль та звітування
Номер:
4aac42ac9ca8439bab53f8db8da5ac6c
Дата опублікування:
17.06.2021 16:42
Опис:
У пункті 7.1 Додатку 4 до тендерної документації наведено вимогу до предмету закупівлі:
«Мають бути функції виконання документа та затримки інформування.»
Просимо надати пояснення: Про яку функцію «затримки інформування» йде мова?
Відповідь:
Передбачено, що система інформує працівника про скасування виконання документа, наприклад, директор відхиляє дію підписання, а працівник отримує систематичне повідомлення про це.
Дата відповіді:
22.06.2021 15:06
Відповідь надана
Щодо строку чинності документів
Номер:
9b9922cf7ae34afd9843196838642552
Дата опублікування:
17.06.2021 16:41
Опис:
У пункті 4.4 Додатку 4 до тендерної документації наведено вимогу до предмету закупівлі:
«… Укладаючи реєстри документів, має бути можливість вказати: …
4.4.4 строк чинності (напр., річний, триваючий); … »
Просимо надати пояснення: Відповідно до яких нормативно-правових актів встановлюються вимоги стосовно строків чинності документів?
Відповідь:
Мається на увазі, що документи, зареєстровані в реєстрах, мають порядкові номера. В системі має бути можливість встановити порядковий номер документа у реестрі так, щоб кожного року порядковий номер починав рахуватися з 1, або продовжував рахуватися по порядку.
Дата відповіді:
22.06.2021 15:06
Відповідь надана
Щодо способів представлення документів в СЕД
Номер:
b2d63cbeff404ce085699f4bd1891fe4
Дата опублікування:
17.06.2021 16:40
Опис:
У пункті 4.3 Додатку 4 до тендерної документації наведено вимогу до предмету закупівлі:
«… Має бути можливість вказати, що отриманий документ був представлений різними способами.».
Просимо надати пояснення: Про які способи представлення документів йде мова?
Відповідь:
Йде мова про способи отримання документа – пошта, кур’ер, зареєстрована пошта, електронна пошта і т.д.
Дата відповіді:
22.06.2021 15:04
Відповідь надана
Щодо застосування електронних довірчих послуг у складі СЕД
Номер:
2e778a8d41a14954a9fbdd2396010b61
Дата опублікування:
17.06.2021 16:39
Опис:
У розділі 3 Додатку 4 до тендерної документації наведено вимоги до предмету закупівлі в частині візування, підписання, погодження і затвердження документів.
Просимо надати пояснення:
1) Чи вимагається наявність у складі СЕД функціональності щодо застосування електронних довірчих послуг (кваліфікованого електронного підпису та печатки?
2) Якщо передбачається застосування у СЕД кваліфікованого електронного підпису, то які вимоги до криптографічних програмних засобів у складі СЕД, які реалізують можливість застосування кваліфікованого електронного підпису?
3) Про яку «картку документа» йде мова у розділі 3 та в інших пунктах Додатку 4 до тендерної документації (чинними нормативно-правовими актами передбачається у процесах службового документообігу та діловодства застосування реєстраційно-моніторингових карток)?
Відповідь:
1) Так, потрібен кваліфікований електронний підпис та функціональність печатки
2) Вимоги до криптографії визначені в законі України «Про електронні довірчі послуги» вид 5.10.2017 № 2155-VIII
3) Картка документа - це системна картка, що містить інформацію про документ і вкладенний файл документа.
Дата відповіді:
22.06.2021 15:03
Відповідь надана
Щодо програмного забезпечення на комп’ютерах користувачів СЕД
Номер:
0c02d57d80e14e2c99950527d3c31ee3
Дата опублікування:
17.06.2021 16:38
Опис:
У пункті 2.5 Додатку 4 до тендерної документації наведено вимогу до предмету закупівлі:
«СЕД повинно забезпечити можливість виконання основних користувацьких функцій, не вимагаючи встановлення додаткового програмного забезпечення на комп’ютері користувач.».
Просимо надати уточнення щодо цієї вимоги: чи відноситься до «основних користувацьких функцій» функція сканування паперових документів на пристрої, підключеному до комп’ютера користувача?
Відповідь:
функція сканування паперових документів в даному контексті відноситься до «основних корістувацькіх функцій» і не повинна вимагати встановлення додаткового програмного забезпечення.
Дата відповіді:
22.06.2021 15:00
Відповідь надана
Щодо шифрування каналів зв’язку
Номер:
ae0ad2c93d4e439d929cdefd89f12e4d
Дата опублікування:
17.06.2021 16:36
Опис:
У пункті 2.4 Додатку 4 до тендерної документації наведено вимогу до предмету закупівлі:
«СЕД повинно мати можливість забезпечити безпечну (зашифровану) передачу даних між комп’ютерами користувачів та центральним службовим сервером, тобто забезпечити безпечний режим сесії зв’язку».
Просимо надати відповіді на такі запитання:
1) Відповідно до вимог яких нормативно-правових актів необхідно «забезпечити безпечну (зашифровану) передачу даних»?
2) Що розуміється під «центральним службовим сервером»?
Відповідь:
Закони України:
Закон України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-XII
Закон України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» від 05.07.1994 № 80/94-ВР
Закон України «Про державну таємницю» від 21.01.1994 № 3855-XII
Закон України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI
2. Постанови КМУ:
Постанова Кабінету міністрів України «Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах» від 29.03.2006 №373
Постанова Кабінету міністрів України «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію» від 19 жовтня 2016 р. № 736[1]
3. Нормативні документи в галузі технічного захисту інформації (НД ТЗІ)[1] та державні стандарти України (ДСТУ) стосовно створення і функціонування КСЗІ:
НД ТЗІ 3.7-003-05 Порядок проведення робіт із створення комплексної системи захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі
Державний стандарт України. Захист інформації. Технічний захист інформації. Порядок проведення робіт. ДСТУ 3396.1-96
НД ТЗІ 1.4-001-2000 Типове положення про службу захисту інформації в автоматизованій системі
НД ТЗІ 2.5-004-99 Критерії оцінки захищеності інформації в комп’ютерних системах від несанкціонованого доступу
НД ТЗІ 2.5-005-99 Класифікація автоматизованих систем і стандартні функціональні профілі захищеності оброблюваної інформації від несанкціонованого доступу
НД ТЗІ 2.5-008-02 Вимоги із захисту конфіденційної інформації від несанкціонованого доступу під час оброблення в автоматизованих системах класу 2
НД ТЗІ 2.5-010-03 Вимоги до захисту інформації WEB-сторінки від несанкціонованого доступу
НД ТЗІ 3.7-001-99 Методичні вказівки щодо розробки технічного завдання на створення комплексної системи захисту інформації в автоматизованій системі
НД ТЗІ 3.6-001-2000 Технічний захист інформації. Комп’ютерні системи. Порядок створення, впровадження, супроводження та модернізації засобів технічного захисту інформації від несанкціонованого доступу
Автоматизированные системы. Требования к содержанию документов РД 50-34.698
Техническое задание на создание автоматизированной системы. ГОСТ 34.602-89
НД ТЗІ 1.1-002-99 Загальні положення щодо захисту інформації в комп'ютерних системах від несанкціонованого доступу
2) Мається на увазі центральний сервер клієнта (СКБД)
Дата відповіді:
22.06.2021 15:16