-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код 71330000-0 по ДК 021:2015 Інженерні послуги різні (Розрахункове обґрунтування безпечної експлуатації в період ДСЕ елементів першого контуру енергоблоку №1 ВП ЮУАЕС). (РПЗ- 3.4)
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Начальник ВПЕ СНРтаПЕ – Круглов Володимир Вячеславович, т.05136 4-23-78, e-mail: vv_kruglov@sunpp.atom.gov.ua.
Завершена
12 509 646.09
UAH без ПДВ
мін. крок: 2.4% або 300 000.00 UAH
мін. крок: 2.4% або 300 000.00 UAH
Період уточнення:
16.06.2021 11:37 - 09.07.2021 00:00
Відповідь надана
Вимоги щодо наявності досвіду для конкретного переліку обладнання
Номер:
51d1a14c30ca4be4a5a98d97811f36bd
Дата опублікування:
07.07.2021 16:13
Опис:
Згідно п.5 тендерної документації учасник має підтвердити наявність (виключно для переліку обладнання та трубопроводів: ГЦТ, ГЗЗ, ГЦН, ПГ, КТ та дихального трубопроводу КТ) документально підтвердженого досвіду з:
• аналізу теплогідравлічних розрахунків головного циркуляційного контуру (ГЦК) РУ ВВЕР-1000 та їх застосування до оцінки міцності;
• створення тривимірних розрахункових моделей, призначених для оцінки міцності обладнання та трубопроводів РУ ВВЕР-1000
• розрахунків на статичну і циклічну міцність;
• розрахунків на опір крихкому руйнуванню;
• розрахунків на сейсмостійкість;
• розробки заходів з управління старінням.
• обґрунтування допустимої кількості циклів навантаження та прогнозування кількості циклів на понадпроектний період експлуатації згідно МТ-Т.0.08.155-14;
Вимоги щодо наявності досвіду для конкретного переліку обладнання є необґрунтованими, оскільки:
1. Аналіз теплогідравлічних розрахунків головного циркуляційного контуру (ГЦК) РУ ВВЕР-1000 та їх застосування до оцінки, наприклад, ПГ, ГЦН і ГЦТ не має жодних відмінностей від застосування теплогідравлічних розрахунків до іншого обладнання та трубопроводів І-го контуру АЕС. Тобто, перехідні процеси у гідроелементах як в ПГ, так і в дихальному трубопроводу КТ (або в ГЗЗ) характеризуються зміною параметрів середовища у часі, аналіз яких не має відмінностей.
2. Створення тривимірних розрахункових моделей, наприклад ПГ, ГЦН і ГЦТ не має жодних відмінностей від створення моделей іншого обладнання та трубопроводів І-го контуру АЕС. Тобто для створення моделі як ПГ, так і КТ (або ГЗЗ) використовуються аналогічні вихідні дані (креслення, паспорта, теплогідравлічні параметри, тощо) та програмні комплекси.
3. Розрахунки на статичну і циклічну міцність, опір крихкому руйнуванню, сейсмостійкість, розробка заходів з управління старінням, наприклад, ПГ, ГЦН і ГЦТ не має жодних відмінностей від аналогічних розрахунків, наприклад, КТ або іншого обладнання та трубопроводів І-го контуру АЕС з РУ ВВЕР-1000. Тому що усі вищенаведені розрахунки як для ПГ, так і для дихального трубопроводу КТ (або ГЗЗ) будуть проводитися відповідно до аналогічних НД (відповідно до Додатку 1. Технічна специфікація), таких як ПНАЭ Г-7-002-86, ДБН В.2.6-198:2014, ДБН В.1.2-14-2008, ДБН В.1.1-12:2014, НП 306.2.208-2016, СОУ НАЕК 141:2017 і т.д.
4. Обґрунтування допустимої кількості циклів навантаження та прогнозування кількості циклів на понадпроектний період експлуатації, наприклад, ПГ, ГЦН і ГЦТ не має жодних відмінностей від обґрунтування допустимої кількості циклів, наприклад, КТ або іншого обладнання та трубопроводів І-го контуру АЕС з РУ ВВЕР-1000. Тому що обґрунтування допустимої кількості циклів навантаження та прогнозування кількості циклів на понадпроектний період експлуатації виконується (відповідно до Додатку 1. Технічна специфікація) згідно однієї загальної для всього обладнання і трубопроводів І-го контуру методики МТ-Т.0.08.155-14 «Методика переназначения допустимого количества циклов нагружения и оценки технического состояния по прочности тепломеханического оборудования и трубопроводов РУ при циклических нагрузках».
5. Звертаємо Вашу увагу на те, що перший контур атомних блоків ЮУАЕС відрізняється від інших блоків ВВЕР-1000 лише наявністю ГЗЗ. Проте її наявність аніскільки не впливає на суть роботи, її об’єм, послідовність, особливості, види аналізу і розрахунків. Тому включення ГЗЗ (і то лише для ВВЕР 1000), як обов’язкову умову досвіду виконавця, не є обґрунтованим технічно, а створює конкурентну перевагу для певних виконавців.
Тобто, потенційний учасник з повним спектром необхідного досвіду (приведеного в тендерній документації) виконання робіт з таким (наприклад) обладнанням та трубопроводами, як КР, ВБ, ПГ, ГЦН, ГЦТ, ББ і т.д. не пройде кваліфікацію, оскільки не матиме досвіду в наданні аналогічних послуг по відношенню до дихального трубопроводу КТ та ГЗЗ.
Таким чином, зазначені вимоги Замовника є дискримінаційними, оскільки звужують коло профільних учасників, потенційно спроможних надавати послуги, що є предметом закупівлі. Наголошуємо, що надмірні вимоги Тендерної документації дискримінують учасників та порушують правові та економічні засади здійснення закупівель, що визначені у статті 5 та статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації стосовно наявності досвіду у наступний редакції:
«Учасник повинен мати успішний досвід виконання всього переліку послуг зазначених в технічній специфікації. Досвід може бути підтверджений одним або декількома договорами з оцінки технічного стану, обґрунтування та продовження терміну безпечної експлуатації (ОТС та ПТЕ) обладнання та трубопроводів І-го контуру реакторної установки ВВЕР-1000.
Такі договори обов’язково повинні включати наступні роботи:
- аналіз теплогідравлічних розрахунків головного циркуляційного контуру (ГЦК) РУ ВВЕР-1000 та їх застосування до оцінки міцності обладнання та трубопроводів І-го контуру;
- створення тривимірних розрахункових моделей ГЦК РУ ВВЕР-1000, що призначені для оцінки міцності обладнання та трубопроводів;
- розрахунки на статичну міцність обладнання та трубопроводів І-го контуру ;
- розрахунки на циклічну міцність обладнання та трубопроводів І-го контуру;
- обґрунтування допустимої кількості циклів навантаження та прогнозування кількості циклів на понадпроектний період експлуатації згідно МТ-Т.0.08.155-14 обладнання та трубопроводів І-го контуру ;
- розрахунки на опір крихкому руйнуванню обладнання та трубопроводів І-го контуру;
- розрахунки на сейсмостійкість обладнання та трубопроводів І-го контуру;
- оцінка міцності опорних конструкцій згідно вимог ДБН В.2.6-198:2014, ДБН В.1.2-14-2008 і ДБН В.1.1-12:2014;
- виконання та обробка результатів неруйнівного контролю металу обладнання та/або трубопроводів І-го контуру, аналіз зміни механічних характеристик металу, побудова прогнозних трендів;
- розробка заходів з управління старінням обладнання та трубопроводів І-го контуру».
Відповідь:
Звертаємо Вашу увагу, що підставою для ініціювання Замовником закупівлі послуг на «Розрахункове обґрунтування безпечної експлуатації в період ДСЕ елементів
першого контуру енергоблоку №1 ВП ЮУАЕС» (далі - Послуг) є зауваження державної експертизи ядерної та радіаційної безпеки до документів ВП «Южно-Українська АЕС» щодо рішень про ДСЕ окремого обладнання та трубопроводів першого контуру (див.
п. 1.2 Технічної специфікації до предмета закупівлі). Результати вказаної експертизи вказали як на необхідність вирішення специфічних проблем щодо ДСЕ елементів першого контуру енергоблоку №1 ВП ЮУАЕС для погодження рішень, так і можливі шляхи реалізації таких заходів у найкоротший час, який обмежується крайнім терміном погодження рішень про ДСЕ. Зважаючи на це та стислі терміни погодження рішень, Замовником виконано формулювання кваліфікаційних критеріїв до потенційних виконавців робіт. Замовник вважає, що такий підхід до вибору потенційних виконавців разом з опцією аналізу (а не повного виконання розрахункових обґрунтувань із самого початку) (див. останній буліт п.2.2 та опис Етапів 3, 4, 5) дозволить забезпечити успішне надання послуг у найкоротші терміни, а значить і погодження рішень про ДСЕ з Держатомрегулювання.
Крім того, звертаючись до конкретних поставлених питань, хочемо повідомити, що наявність восьми ГЗЗ у головному циркуляційному контурі енергоблоку №1 ВП ЮУАЕС суттєво впливає як на конфігурацію першого контуру (специфікацію колін, прямих труб, їх з’єднань, конфігурацію системи КТ та САОЗ тощо), так і умови та перелік режимів навантаження РУ. Зрозуміло, що при виконанні практичних розрахункових обґрунтувань це призводить до визначення та розгляду певних інших та специфічних проблем у порівнянні з іншими типами РУ і точно не дозволить виконавцю, який незнайомий зі специфікою енергоблоку, скористатися опцією аналізу існуючих результатів розрахунків. Саме тому Замовник вважає, що в такому випадку потенційний виконавець, який буде відповідати встановленим в Тендерній документації критеріям зможе успішно завершити надання послуг у встановлений термін, в тому числі скориставшись опцією аналізу результатів попередніх розрахункових обґрунтувань та погодження можливості такого аналізу з Держатомрегулювання.
Додатково до вищесказаного звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" саме Замовник на власний розсуд встановлює кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі. Відповідно до закону встановлюються один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
У Тендерній документації Замовником установлені кваліфікаційні критерії до учасників, які відповідають основній меті закупівлі, а саме: надання послуги "Розрахункове обґрунтування безпечної експлуатації в період ДСЕ елементів першого контуру енергоблоку №1 ВП ЮУАЕС". Наявність саме таких кваліфікаційних критеріїв, на думку Замовника, дозволить обрати виконавця, який буде мати змогу гарантувати позитивний результат надання послуг у встановлені терміни. Крім того, при встановленні даних кваліфікаційних критеріїв Замовником було враховано досвід виконання робіт з ОТС та ПТЕ енергоблоків та сучасні тенденції виконання такого виду робіт.
Враховуючи викладене вище, Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог щодо вказаного у питанні аспекту.
Дата відповіді:
12.07.2021 11:34
Відповідь надана
Обмежуючі вимоги тендерної документації
Номер:
0bb30710f5154fd4ad5dc8b5a61c055e
Дата опублікування:
07.07.2021 15:09
Опис:
Шановний замовник,
Згідно п.5 тендерної документації учасник має підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду оцінки міцності опорних конструкцій РУ ВВЕР-1000 згідно вимог ДБН В.2.6-198:2014, ДБН В.1.2-14-2008 і ДБН В.1.1-12:2014.
Вимоги щодо наявності досвіду оцінки міцності опорних конструкцій РУ ВВЕР-1000 згідно вимог ДБН В.2.6-198:2014 «Сталеві конструкції. Норми проектування», ДБН В.1.2-14-2008 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об’єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд» та ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво в сейсмічних районах України» є необґрунтованими, оскільки зазначені ДБН не регламентують відмінність в оцінці міцності опорних конструкцій саме РУ ВВЕР-1000 від інших опорних конструкцій трубопроводів чи обладнання АЕС.
Просимо усунути дану дискримінаційну вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації стосовно наявності досвіду оцінки міцності опорних конструкцій РУ ВВЕР-1000 згідно вимог ДБН В.2.6-198:2014, ДБН В.1.2-14-2008 і ДБН В.1.1-12:2014 у наступний редакції: «оцінка міцності опорних конструкцій згідно вимог ДБН В.2.6-198:2014, ДБН В.1.2-14-2008 і ДБН В.1.1-12:2014».
Відповідь:
Звертаємо Вашу увагу, що підставою для ініціювання Замовником закупівлі послуг на «Розрахункове обґрунтування безпечної експлуатації в період ДСЕ елементів
першого контуру енергоблоку №1 ВП ЮУАЕС» (далі - Послуг) є зауваження державної експертизи ядерної та радіаційної безпеки до документів ВП «Южно-Українська АЕС» щодо рішень про ДСЕ окремого обладнання та трубопроводів першого контуру (див.
п. 1.2 Технічної специфікації до предмета закупівлі). Результати вказаної експертизи вказали як на необхідність вирішення специфічних проблем щодо ДСЕ елементів першого контуру енергоблоку №1 ВП ЮУАЕС для погодження рішень, так і можливі шляхи реалізації таких заходів у найкоротший час, який обмежується крайнім терміном погодження рішень про ДСЕ. Зважаючи на це та стислі терміни погодження рішень, Замовником виконано формулювання кваліфікаційних критеріїв до потенційних виконавців робіт. Замовник вважає, що такий підхід до вибору потенційних виконавців разом з опцією аналізу (а не повного виконання розрахункових обґрунтувань із самого початку) (див. останній буліт п.2.2 та опис Етапів 3, 4, 5) дозволить забезпечити успішне надання послуг у найкоротші терміни, а значить і погодження рішень про ДСЕ з Держатомрегулювання.
Крім того, звертаючись до конкретних поставлених питань, хочемо повідомити, що дійсно зазначені ДБН регламентують загальний підхід до оцінки міцності різноманітних опорних конструкцій (і не обов’язково опорних конструкцій АЕС). Однак, зрозуміло, що при виконанні практичних розрахункових обґрунтувань опорних конструкцій першого контуру ВВЕР-1000 із застосування вказаних ДБН, призведе до визначення та розгляду певних інших та специфічних проблем у порівнянні з іншими типами РУ та опорними конструкціями трубопроводів, які не належать до опорних конструкцій першого контуру. Саме тому Замовник вважає, що в такому випадку потенційний виконавець, який буде відповідати встановленому в Тендерній документації критерію зможе успішно завершити надання послуг у встановлений термін, в тому числі скориставшись опцією аналізу результатів попередніх розрахункових обґрунтувань та погодження можливості такого аналізу з Держатомрегулювання.
Додатково до вищесказаного звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" саме Замовник на власний розсуд встановлює кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі. Відповідно до закону встановлюються один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
У Тендерній документації Замовником установлені кваліфікаційні критерії до учасників, які відповідають основній меті закупівлі, а саме: надання послуги "Розрахункове обґрунтування безпечної експлуатації в період ДСЕ елементів першого контуру енергоблоку №1 ВП ЮУАЕС". Наявність саме таких кваліфікаційних критеріїв, на думку Замовника, дозволить обрати виконавця, який буде мати змогу гарантувати позитивний результат надання послуг у встановлені терміни. Крім того, при встановленні даних кваліфікаційних критеріїв Замовником було враховано досвід виконання робіт з ОТС та ПТЕ енергоблоків та сучасні тенденції виконання такого виду робіт.
Враховуючи викладене вище, Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог щодо вказаного у питанні аспекту.
Дата відповіді:
12.07.2021 11:33
Відповідь надана
Уточнення щодо вимог ТД
Номер:
c09eceb20ac1496a803b97fb8cb9ff04
Дата опублікування:
07.07.2021 14:57
Опис:
Доброго дня!
Згідно п.5 тендерної документації учасник має підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання та обробки результатів неруйнівного контролю металу, аналізу зміни механічних характеристик металу, побудова прогнозних трендів виключно для КТ.
Вимоги щодо наявності досвіду для конкретного обладнання є необґрунтованими, оскільки виконання та обробка результатів неруйнівного контролю металу, аналізу зміни механічних характеристик металу, побудова прогнозних трендів КТ не має за своєю суттю і складністю жодних відмінностей від аналогічних робіт для іншого обладнання та трубопроводів І-го контуру АЕС, оскільки виконується (відповідно до Додатку 1. Технічна специфікація) згідно однієї загальної для обладнання і трубопроводів І-го контуру програми ПМ-Т.0.03.061-13 «Типовая программа периодического контроля за состоянием основного металла, сварных соединений и наплавок оборудования и трубопроводов атомных электростанций с реакторами ВВЭР-1000 (ТППК-13)».
Просимо усунути дану дискримінаційну вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації стосовно наявності досвіду виконання та обробки результатів неруйнівного контролю металу у наступний редакції: «виконання та обробка результатів неруйнівного контролю металу обладнання та/або трубопроводів І-го контуру, аналіз зміни механічних характеристик металу, побудова прогнозних трендів».
Відповідь:
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник розглядає виконання неруйнівного металу КТ не як окрему послугу, а як комплексну роботу, результати якої дозволять провести обґрунтування можливості ДСЕ КТ у понадпроектний період (див. Етап 6) та стануть підґрунтям для погодження рішення з Держатомрегулювання (див. п. 1.2 Технічної специфікації до предмета закупівлі). Зважаючи на це та стислі терміни погодження рішень, Замовником виконано формулювання кваліфікаційних критеріїв до потенційних виконавців робіт. Замовник вважає, що такий підхід до вибору потенційних виконавців дозволить забезпечити успішне надання послуг у найкоротші терміни, а значить і погодження рішень про ДСЕ з Держатомрегулювання.
Додатково до вищесказаного звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" саме Замовник на власний розсуд встановлює кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі. Відповідно до закону встановлюються один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
У Тендерній документації Замовником установлені кваліфікаційні критерії до учасників, які відповідають основній меті закупівлі, а саме: надання послуги "Розрахункове обґрунтування безпечної експлуатації в період ДСЕ елементів першого контуру енергоблоку №1 ВП ЮУАЕС". Наявність саме таких кваліфікаційних критеріїв, на думку Замовника, дозволить обрати виконавця, який буде мати змогу гарантувати позитивний результат надання послуг у встановлені терміни. Крім того, при встановленні даних кваліфікаційних критеріїв Замовником було враховано досвід виконання робіт з ОТС та ПТЕ енергоблоків та сучасні тенденції виконання такого виду робіт.
Враховуючи викладене вище, Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог щодо вказаного у питанні аспекту.
Дата відповіді:
12.07.2021 11:33