• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія)

Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади: підприємство, що визначено згідно з пунктом 3 частини першої статті 2 Закону. Технічні та якісні характеристики зазначені у тендерній документації

Завершена

2 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 500.00 UAH
Період уточнення: 16.06.2021 10:18 - 22.06.2021 00:00
Відповідь надана

Документи кінцевого бенефіціарного власника

Номер: 5760cba4fd7245eea48f3b28569eb0b5
Дата опублікування: 18.06.2021 09:23
Опис: У пункті (q) розділу 1 "Загальні положення" тендерної документації вами вимагається: "учасники у складі своєї тендерної пропозиції подають копію документу, що посвідчує особу або копію паспортного документу іноземця на усіх кінцевих бенефіціарних власників такого учасника, який повинен бути засвідчений особистим підписом беніфіцарного власника такого Учасника". Дана вимога є дискримінаційною та такою, що не відповідає положенням чинного законодавства. Кінцевий бенефіціарний власник не є посадовою (службовою) особою юридичної особи, не бере безпосередньої участі у господарській діяльності підприємства, та таким чином, не зобов'язаний надавати та підписувати контрагентам будь-яких документів, не визначених Статутом юридичної особи, у тому числі тих, які містять його (їх) персональні дані, зображення документів, що посвідчують особу тощо. Роз’яснюємо, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань міститься вся інформація передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" про кінцевого бенефіціарного власника, в тому числі: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків, а також повне найменування та ідентифікаційний код засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). Повідомляємо, що відповідно до п. 2 ч. 1 розділу VІІ «Зміст виписки та витягу з Єдиного державного реєстру» Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у витязі про юридичну особу з Єдиного державного реєстру відображаються, зокрема: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником характер та міра бенефіціарного володіння; або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника. Таким чином, інформація про дату народження, серію та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, реєстраційний номер облікової картки платника податків кінцевого бенефіціарного власника не повинна відображатись у витязі з Єдиного державного реєстру. На підставі вищезазначеного, вимагаємо виключити вимоги про надання документів від кінцевого бенефіціарного власника.
Відповідь: Шановний Учаснику на ваше звернення: «Документи кінцевого бенефіціарного власника» від 18.06.2021 р. 09:23, керуючись ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», надаємо роз’яснення щодо тендерної документації, яке полягає у наступному: тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». При цьому, вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі. Так, 28.04.2020 р. набув чинності Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 р. № 361-IX (далі – Закон). Цей Закон вносить зміни до ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 р. № 755-IV.Згідно з новими вимогами, юридичні особи зобов'язані підтримувати інформацію про кінцевих бенефіціарних власників і структуру власності в актуальному стані, оновлювати її та повідомляти державному реєстратору про зміни протягом 30 робочих днів із дня їх виникнення. Якщо змін в структурі власності та інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи немає, юридичні особи зобов'язані повідомляти державного реєстратора про те, що таких змін немає, під час проведення державної реєстрації будь-яких змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР).Інформація про кінцевого бенефіціарного власника повинна містити: прізвище, ім'я, по батькові, дату народження, країну громадянства, серію та номер паспорта громадянина України або паспортний документ іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, у якій ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер і міру (рівень, ступінь, частку) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).Закон також передбачає обов'язок розкривати інформацію про кінцевих бенефіціарних власників під час державної реєстрації юридичної особи та під час проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу через подання державному реєстратору додаткових документів, а саме:– структури власності за формою та змістом, які визначено законодавством України;– витягу, виписки чи іншого документа з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи – нерезидента в країні її місцезнаходження в разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа – нерезидент;– нотаріально засвідченої копії документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, – для фізичної особи – нерезидента та, якщо такий документ оформлено без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, для фізичної особи – резидента. Таким чином, умова тендерної документації про яку ідеться у вашому зверненні кореспондується із вищевказаними нормами Закону. З огляду на викладене, а також ураховуючи, те що вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати вказану вимогу документації і не надано документального підтвердження, яким чином наведена вимога документації порушує ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим у Замовника наразі відсутні підстави для виключення даної вимоги із тендерної документації.
Дата відповіді: 23.06.2021 08:15
Відповідь надана

Довідка та звіт від екологічного аудитора

Номер: be1f643a75a2498d984072bc10da75ed
Дата опублікування: 16.06.2021 11:15
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до вимог документації «Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору із постачання електричної енергії разом із довідкою від екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит учасника, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує учасник. Крім цього, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»; Закону України «Про відходи»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», іншим нормативно-правовим актам та природоохоронного законодавства України та порушень вимог природоохоронного законодавства України не виявлено із відповідними дійсними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України, що підтверджує статус екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит такого учасника.» Повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України «Про екологічний аудит», обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках: банкрутство; приватизація, передача в концесію об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, крім визначених законом випадків; передача або придбання в державну чи комунальну власність; передача у довгострокову оренду об’єктів державної або комунальної власності; створення на основі об’єктів державної та комунальної власності спільних підприємств; екологічне страхування об’єктів; завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону; в інших випадках, передбачених законом. Слід зазначити, що Перелік видів діяльності та об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 28.08.2013 року № 808, втратив чинність на підставі Постанови КМУ від 23.01.2019 року № 128. Пунктом 2, 3 ст. 1 Закону України «Про об’єкти підвищеної небезпеки» визначено, що дія Закону розповсюджується на суб’єктів господарської діяльності - юридичних або фізичних осіб, у власності або у користуванні якої є хоча б один об’єкт підвищеної небезпеки. Об’єкт підвищеної небезпеки - об’єкт, на якому використовуються, виготовляються, переробляються, зберігаються або транспортуються одна або кілька небезпечних речовин чи категорій речовин у кількості, що дорівнює або перевищує нормативно встановлені порогові маси, а також інші об’єкти як такі, що відповідно до закону є реальною загрозою виникнення надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру. Порядок функціонування ринку електроенергетики визначений, зокрема, Законом України «Про ринок електричної енергії», Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312. Відповідно до п. 1.1.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії, учасники роздрібного ринку електричної енергії (учасники роздрібного ринку) - електропостачальники, оператор системи передачі, оператори систем розподілу, оператори малих систем розподілу, споживачі, основні споживачі, субспоживачі, виробники електричної енергії, які підпадають під визначення розподіленої генерації, та інші учасники ринку, які надають послуги, пов’язані з постачанням електричної енергії споживачу, з метою використання ним електричної енергії на власні потреби. Постачальники діють на підставі ліцензії з постачання електричної енергії. Пунктом 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» визначено, електропостачальник - суб’єкт господарювання, який здійснює продаж електричної енергії за договором постачання електричної енергії споживачу, тобто до його функцій не входить виробництво, розподіл, передача електричної енергії та інші екологічно вразливі фактори, які покладені на інших учасників ринку електроенергії. Зокрема, п. 56 ч.1 ст. 1; п. 3 ч. 2 ст. 28; п. 5 ч. 1 ст. 33; п. 6 ч. 1 ст. 46 Закону функції забезпечення охорони навколишнього природного середовища та забезпечення енергоефективності покладені на операторів системи розподілу, виробників, операторів системи передачі. Таким чином, Постачальник електричної енергії є суб’єктом господарювання у якого відсутні у власності або у користуванні об’єкти підвищеної небезпеки, відсутні будь-які ризики впливу на навколишнє природнє середовище, пов’язані, з постачанням електроенергії в рамках повноважень, покладених на електропостачальника Законом України «Про ринок електричної енергії», Правилами роздрібного ринку електроенергії та іншим чинними нормативно-правовими актами. На підставі вищезазначеного, вимагаємо виключити з документації вищезазначену вимогу взагалі.
Відповідь: Шановний Учаснику на ваше звернення: «Довідка та звіт від екологічного аудитора» від 16.06.21 року 11:15, керуючись ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», надаємо роз’яснення щодо тендерної документації, яке полягає у наступному:Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 ЗУ«Про публічні закупівлі». Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі. Відповідно до дефініції ст. 2 ЗУ «Про екологічний аудит» об'єкти матеріально-технічної бази, як Замовника, так і Постачальника електричної енергії, а так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти – є об'єктами екологічного аудиту.Згідно зі ст. 1 ЗУ «Про екологічний аудит», екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.Відповідно до приписів ст. 34 ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами.Ст. 54 ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища», місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні своєї діяльності зобов'язані вживати необхідних заходів щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин.Враховуючи те, що застосування необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища з боку, зокрема, підприємств, установ, організацій є вимогою вищезазначеного закону, тому Замовник має право це перевірити, вимагаючи опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища.У зв'язку з цим, відповідність Постачальника вимогам діючого риродоохоронного законодавства (зокрема, здійснення ним планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища), доказом чого є документальне дтвердження, зокрема екологічним аудитором відповідності учасника вимогам екологічного законодавства - для Замовника є необхідністю.Також з огляду на зазначене у преамбулі ЗУ «Про екологічний аудит»: «Цей Закон визначає основні правові та організаційні засади здійснення екологічного аудиту і спрямований на підвищення екологічної обґрунтованості та ефективності діяльності суб'єктів господарювання. Положення цього Закону поширюються на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності та видів діяльності», а відтак, і на потенційних учасників, що бажають прийняти участі у даній закупівлі. Ба більше, виходячи із аналізу практики розгляду скарг, Постійно діючої адміністративної колегії АКУ про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічних підстав, зокрема з огляду на рішення за номерами 13208-р/пк-пз від 18.09.19 року, 2309-р/пк-пз від 06.02.20 року, Орган оскарження не вбачає такі вимоги дискримінаційними.З огляду на викладене, а також ураховуючи, те що вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати вказані вимоги документації і не надано документального підтвердження, яким чином наведені вимоги документації порушує ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі зв'язку з чим у Замовника на разі відсутні підстави для виключення
Дата відповіді: 18.06.2021 09:43
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: cc13672891a74c8897a2060013068f78
Дата опублікування: 16.06.2021 10:58
Опис: Шановний Замовник, документація містить наступну вимогу до учасників: «З метою відповідності діяльності учасника законодавства України про охорону праці у складі тендерної пропозиції надати відповідне документальне підтвердження про наявність в учасника інженера з охорони праці, який має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання, підтвердження знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці (з підтвердженням наявності у інженера з охорони праці Учасника IV та/або V групи з електробезпеки), пожежної безпеки з наданням у складі пропозиції наказу про прийняття на роботу та/або про призначення на посаду такої особи та інструкцій; копій протоколів засідання уповноваженої комісії Держпраці України з перевірки знань, де вказаний позитивний висновок навчання інженера з охорони праці учасника та відповідних посвідчень.». Наведена вимога може бути розцінена як дискримінаційна, призвести до упередженої оцінки тендерних пропозицій учасників та надання необґрунтованих переваг одному із них. Відповідно до пп.7) п.5.2.1. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, Електропостачальник має право: «на безперешкодний доступ (за пред’явленням службового посвідчення) до розрахункових засобів комерційного обліку електричної енергії, що встановлені на об’єктах споживачів, для візуального або автоматизованого зняття показів розрахункових засобів комерційного обліку». Тобто, співробітники електропостачальників безпосередньо НЕ ВИКОНУЮТЬ технічну перевірку засобів вимірювання, НЕ ЗДІЙСНЮЮТЬ контроль за рівнем споживання електричної енергії та потужності, НЕ ЗДІЙСНЮЮТЬ вимірювання показників якості електричної енергії, контрольний огляд електричних мереж, НЕ ВИКОНУЮТЬ роботи по відключенню та обмеженню споживання електричної енергії споживачем, а МАЮТЬ ПРАВО лише для візуального або автоматизованого зняття показів розрахункових засобів комерційного обліку. Отже, для доступу до розрахункових засобів комерційного обліку електроенергії працівнику Електропостачальника достатньо мати при собі службове посвідчення. Всі вищезазначені технічні роботи виконуються робітниками Оператора системи розподілу. Господарська діяльність з постачання електричної енергії учасників регулюється, зокрема, Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затвердженими Постановою НКРЕКП від 27.12.2017 №1469, положення яких не містять вимог щодо обов’язкового проходження працівниками Електропостачльника навчання з електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. З огляду на наведене, учасники закупівлі не зобов’язані надавати довідку з інформацією про таких працівників та надавати документи, які підтверджують знання таких працівників у вищезазначених сферах. Переліком посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (Додаток 3 до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірку знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 №15), діяльність з постачання електричної енергії споживачу не віднесено до переліку посадових осіб, які обов’язково проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці. Наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 №15 затверджено Перелік робіт з підвищеною небезпекою. Діяльність з постачання електричної енергії споживачу не віднесена до переліку робіт з підвищеною небезпекою. Центрів обслуговування клієнтів та їх приміщення не відносяться до приміщень з з підвищеною небезпекою. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері. Просимо Вас виключити з тендерної документації вищезазначену вимогу взагалі, або прибрати конкретику щодо «копій протоколів засідання уповноваженої комісії Держпраці України з перевірки знань, де вказаний позитивний висновок навчання інженера з охорони праці учасника та відповідних посвідчень» тому що дана вимога ніякого відношення до предмету закупівлі не має.
Відповідь: Шановний Учаснику на ваше звернення «Дискримінаційні вимоги» від 16.06.2021 року 10:58, керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо роз’яснення щодо тендерної документації, яке полягає у наступному:Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі. Відповідно до ст. 13 Закону України «Про охорону праці», роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці. Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог. Приписами ст. 15 Закону України «Про охорону праці», встановлено, що на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.Служба охорони праці підпорядковується безпосередньо роботодавцю. Припис спеціаліста з охорони праці може скасувати лише роботодавець.Ліквідація служби охорони праці допускається тільки у разі ліквідації підприємства чи припинення використання найманої праці фізичною особою. Згідно ст. 18 Закону України «Про охорону праці», працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Пунктом 1.2. Типового положення про службу охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 15.11.2004 р. № 255 встановлено, що на основі Типового положення, з урахуванням специфіки виробництва та видів діяльності, чисельності працівників, умов праці та інших чинників роботодавець розробляє і затверджує Положення про службу охорони праці відповідного підприємства, визначає структуру служби охорони праці, її чисельність, основні завдання, функції та права її працівників відповідно до законодавства. У цій службі повинні працювати найбільш кваліфіковані спеціалісти. Крім того, з огляду на вимоги Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, що затверджені наказом Комітету по нагляду за охороною праці Мінсоцполітики України № 4 від 09.01.1998 р спеціаліст служби охорони праці підприємства повинен пройти навчання і перевірку знань з електробезпеки та отримати ІV групу з електробезпеки, оскільки він зобов’язаний контролювати безпечну експлуатацію електроустановок.З огляду на викладене, а також ураховуючи, те що вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати вказаної вимоги документації і не надано документального підтвердження, яким чином наведені вимоги документації порушує ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим у Замовника наразі відсутні підстави для виключення даної вимоги із тендерної документації
Дата відповіді: 18.06.2021 09:36