-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини приміщення, що знаходиться за адресою м. Городище, вул. Героїв Чорнобиля 15, що перебуває на праві оперативного управління в Комунального некомерційного підприємства "Городищенський центр первинної медико-санітарної допомоги" Городищенської міської ради (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Вимоги до учасника та перелік документів, що мають бути надані учасником у складі пропозиції визначено у відповідності до форми "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі", що додається.
Завершена
1 499 946.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Період уточнення:
16.06.2021 10:03 - 23.06.2021 08:00
Відповідь надана
Щодо договірної ціни
Номер:
3def9f9e46714aef99bd68dec6b41cb5
Дата опублікування:
17.06.2021 16:09
Опис:
Шановний замовник. Оголошення містить вимогу щодо вид договірної ціни встановлюється учасником згідно п.3.3.2.2 ДСТУ Б Д.1.1.1:2013 . В той же час п.6.3.2.1. визначає що Вид договірної ціни встановлюється за узгодженням сторін (замовник та підрядник) з урахуванням положень законодавства. Угодження і встановлюється учасником це різні значення. Обгрунтуйте з урахуванням положень законодавства встановлення саме твердої ціни, або приведіть оголошення відповідно до вимог закону.
Відповідь:
Вид договірної ціни визначений замовником з урахуванням вичерпного переліку підстав для внесення змін до істотних умов договору згідно ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», який при цьому має вищу юридичну силу ніж ДСТУ.
Дата відповіді:
18.06.2021 19:10
Відповідь надана
Щодо оплати.
Номер:
e548ab30a1154cf59a4b341af6353ae8
Дата опублікування:
17.06.2021 15:59
Опис:
В оголошенні є посилання на те, що не буде авансу. В проекті договору підряду немає інформації щодо кількості днів на казначейське обслуговування. З метою оцінки пропозиції надайте відповідь щодо кількості цих днів.
Відповідь:
Згідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Інші умови оплати – згідно розділу 2 проєкту договору про закупівлю робіт згідно додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Сплата Підряднику авансу не передбачається. Отже, оплата виконаних робіт буде здійснюватись у вказані строки.
Дата відповіді:
18.06.2021 19:12
Відповідь надана
Щодо навності ліцензії
Номер:
97a61b9cd5864978a90fcfc77c1b8aba
Дата опублікування:
17.06.2021 15:54
Опис:
Оголошення про закупівлю містить вимогу щодо надання переможцем заупівлі ліцензії. Закон чітко визначає вимоги щодо ліцензіювання. Надайте розяснення щодо класу наслідків по цьому обєкту та відповідний проект чи розрахунок.
Відповідь:
Клас наслідків об’єкту – СС1
Згідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі переможець закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Відповідно така норма відповідає змісту ч. 4 ст. 41 Закону.
В той же час, зазначене стосується виключно учасника-переможця закупівлі, а у випадку якщо відповідний дозвільний документ не вимагається для отримання згідно чинного законодавства, учасник-переможець не надає такий документ та відповідно не зобов’язаний його отримувати.
Дата відповіді:
18.06.2021 19:16
Відповідь надана
Щодо відгуку
Номер:
6ccb85f296334bcbb4c84493d79ea388
Дата опублікування:
17.06.2021 15:49
Опис:
Шановний замовник. Обгрунтуйте вимоги до відгуку, з чим вони повязані, і як невиконання хоч одного із перерахованих пунктів відобразится на оцінюванні пропозиції учасника
Відповідь:
Зміст документів, що підтверджують приймання виконаних робіт згідно аналогічного договору (наприклад актів КБ2-в) не підтверджує виконання підрядником всіх умов договору (наприклад в частині своєчасності виконання робіт, відсутності претензій щодо якості, виявлення недоліків після приймання виконаних робіт та в процесі експлуатації об’єкту). З урахуванням зазначеного замовник вимагає додаткового документально підтвердження належного виконання аналогічного договору у вигляді відгуку від безпосереднього замовника робіт згідно такого договору.
Дата відповіді:
18.06.2021 19:30
Відповідь надана
Щодо дискримінаційних вимог
Номер:
2748561c063a42cd9041db848c78453a
Дата опублікування:
17.06.2021 15:45
Опис:
Оголошення про закупівлю містить дискримінаційну вимогу щодо підтвердження виконання не меньше ніж трьох аналогічних договорів. Чому саме трьох? Чим обумовлентака кількість? Це обмежує коло учасників у яких є два аналогічних договора. Вимагаю прибрати цю вимогу.
Відповідь:
Згідно п. 14.2.4. оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник надає у складі пропозиції копії аналогічних договорів, а так само разом з копіями оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарської діяльності та заповнені сторонами у повному обсязі) первинних облікових документів, форми яких згідно положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок бюджетних коштів, згідно аналогічного договору, та щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно такого договору. Учасник шляхом подання у складі пропозиції документів, що передбачені цим пунктом, повинен підтвердити повне виконання не менше ніж трьох аналогічних договорів, при цьому кожен з таких договорів має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та інформація про укладення кожного з таких договорів повинна міститись в електронній системі закупівель. Учасник у складі пропозиції надає аналогічні договори згідно з вимогами цього пункту, предметом кожного з яких має бути виконання будівельних робіт та/або послуг, наприклад капітальний ремонт, поточний ремонт, окремі види будівельних робіт, тощо (*згідно визначень понять Державного класифікатору будівель та споруд ДК 018-2000). В той же час, замовником не встановлено вимог щодо типу закупівлі, за результатами якої має бути укладений відповідний аналогічний договір, не встановлено вимог до вартості такого договору чи періоду його укладення, тощо, а відповідно при встановленні вказаної вище вимоги замовник керувався необхідністю підтвердження учасником достатнього досвіду у сфері виконання будівельних робіт. У випадку неподання учасником належного документального підтвердження даної вимоги пропозиція учасника буде відхилена згідно положень Закону.
Дата відповіді:
18.06.2021 19:20
Відповідь надана
Щодо пояснення
Номер:
98e30609ea6040fcab286e204f45bbcb
Дата опублікування:
17.06.2021 15:36
Опис:
Шановний замовник. Поясність що ви мали на увазі в словосполученні з дотриманням вимог до письмової форми правочину і необхідність їїх застосування в цьому оголошенні.
Відповідь:
Згідно ч. 2 ст. 207 Цивільного кодексу України правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами). Правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства.
Дата відповіді:
18.06.2021 19:23
Відповідь надана
Щодо обрунтування
Номер:
b4e57352ac1f4bb8b74089368b29e0d6
Дата опублікування:
17.06.2021 15:34
Опис:
Шановний замовник. У своєму оголошенні про ппроведення закупівлі є вимога щодо підтвердження працівників саме інженера, виконавця робіт, кваліфікованих робітників. Вимагаю надати обгрунтування цієї вимоги по кожному із працівників окремо, а також критерії підтвердження кваліфікації робітників, інструмента. В іншому випадку приберіть ці дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
Замовником визначено мінімальний перелік працівників з урахуванням відносно незначних обсягів робіт. Якщо для учасник наявність досвіду виконання аналогічних договорів, наявність мінімальної кількості працівників, наявність базових машин та механізмів є надмірним в його розумінні, в такому випадку замовник не обтяжений подібними «організаційними» особливостями організації конкретного учасника та не зобов’язаний за бажанням учасника вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі виключно з урахуванням відсутності кадрового та матеріально-технічного потенціалу такого учасника
Дата відповіді:
18.06.2021 19:35
Відповідь надана
Щодо дискримінаційних вимог.
Номер:
f78fc1019a6f4e0cad3113a072eb756e
Дата опублікування:
17.06.2021 15:29
Опис:
Шановний замовник. Оголошення про закупівлю містить дискримінаційні вимоги, а саме: підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме набуття права користування на екскаватор та вантажний автомобіль і таке інше. такі дискримінаційні вимоги знаходять підтвердження у відповідних рішеннях постійної діючої комісії АМКУ та ставлять у нерівне становище учасників які планують залучити згідно договорів оренди чи надання відповідних послуг таке обладнання. Вимагаю прибрати ці дискримінаційні вимоги та привести оголошення у відповідності до закону
Відповідь:
Згідно підсумкової відомості ресурсів, що міститься у складі проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва, розраховано вартість експлуатації наступних будівельних машин і механізмів:
Апарат для газового зварювання і різання
Апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність 1,5 кВт
Бетонозмішувачі примусової дії пересувні, місткість 250 л
Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3
Перевезення сміття до 5 км
Отже, вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі в цій частині встановлені з урахуванням положень проектно-кошторисної документації.
Дата відповіді:
18.06.2021 19:37
Відповідь надана
Щодо дискримінаційних вимог
Номер:
dcfc1a9e0b0f46548fb8fd904cc62665
Дата опублікування:
17.06.2021 15:19
Опис:
Шановний замовник. Форма оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить дискримінаційні вимоги в частині у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікаційний електронний підпис.
Відповідь:
Згідно ч. 3 ст. 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Згідно п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про електронні довірчі послуги" кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Отже, можливість застосування саме кваліфікованого електронного підпису учасником передбачена чинним законодавством. В той же час рекомендуємо не зловживати терміном «дискримінаційні умови» з будь-якого приводу та натомість звернутись до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг задля вчасного оформлення кваліфікованого електронного підпису та у випадку його відсутності в уповноважених осіб Вашої організації.
Дата відповіді:
18.06.2021 19:43