-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне марки АМ (13-25)
Торги не відбулися
930 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 650.00 UAH
Період уточнення:
14.06.2021 10:16 - 22.06.2021 00:00
Відповідь надана
Невідповідність в проекті договору
Номер:
1a1e63dd8f024e24b07561378d6bbc4a
Дата опублікування:
19.06.2021 17:10
Опис:
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів замовник бажає закупити вугілля кам’яне марки АМ (13-25), однак в проекті договору зазначає марку вугілля кам’яного АО (25-80). Прохання внести відповідні зміни.
Відповідь:
Тендерну документацію змінено.
Дата відповіді:
22.06.2021 09:01
Відповідь надана
Надання переможцем закупівлі інформації з реєстрів, доступ до яких є вільними
Номер:
9381a5cb4dea4d6a970829379d1eabaf
Дата опублікування:
19.06.2021 17:09
Опис:
Відповідно до ч.6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Разом з тим, відповідно до ч.5 ст.17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Однак, в порушення вимог Закону, Замовник вимагає від майбутнього переможця надання документального підтвердження інформації, що міститься в відкритих реєстрах. Зокрема, така вимога міститься в Додатку 4 до тендерної документації, де Замовник вимагає надати документальне підтвердження інформації по п.2, 3, 8 та 13 ч.1 ст.17 Закону. Слід зазначити, що дана інформація може бути перевірна Замовником самостійно в відкритих реєстрах за посиланнями: http://corrupt.informjust.ua/ ; https://kap.minjust.gov.ua/login/index/ ; http://sfs.gov.ua/businesspartner ; https://data.gov.ua/ . МЕРТУ неодноразово було надано роз’яснення з даного питання.
Таким чином, Замовник не має права вимагати в учасника-переможця даних документів та, відповідно, в тендерну документацію повинні бути внесені зміни щодо виключення даної вимоги.
Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що останнім невірно вказані посилання на підпункти ч.1 ст.17 Закону та їх розшифрування.
Відповідь:
Тендерну документацію змінено.
Дата відповіді:
22.06.2021 09:00
Відповідь надана
Стара редакція Закону
Номер:
69fcd3db73904108945465393448ea30
Дата опублікування:
19.06.2021 17:09
Опис:
Детально проналізувавши та вивчивши тендерну документацію, розміщену Замовником в системі Прозоро, було виявлено ряд невідповідностей вимог та положень тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в новій редакції від 19 квітня 2020р. Зокрема, Замовником вказано підстави відхилення тендерних пропозицій учасників на підставі положень Закону, що діяли до 19.04.2020р.
Звертаємося до вас з вимогою щодо приведення тендерної документації у відповідність до діючого законодавства, оскільки недотримання такого являється порушенням та тягне за собою відповідальність тендерного комітету/уповноваженої особи.
Відповідь:
Тендерну документацію змінено.
Дата відповіді:
22.06.2021 08:59
Відповідь надана
Надання зразків та встановлення неправомірних вимог, щодо надання документів, подання яких не передбачено Законом України "Про публічні закупівлі"
Номер:
04650c8b189f4ff09b1d9586037b7f91
Дата опублікування:
19.06.2021 17:08
Опис:
Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник-переможець своїми силами та за власні кошти повинен до моменту укладання договору, протягом одного календарного дня надати зразки вугілля кам’яного марки АО (25-70) на базу Ізмаїльського управління водного господарства, за адресою: 68600, Одеська обл.., м. Ізмаїл, вул.. Єдності, 87 А
Слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не передбачає обов’язку учасника та /або переможця надавати зразки товару Замовнику. Зокрема, відповідно до ч.1 ст.26 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Разом з тим, відповідно до ч.3 ст. 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Зважаючи на викладене, зразки товару не є складовою пропозиції учасника в розумінні Закону. Отже, невідповідніст.ь наданих зразків умовам документації чи їх ненадання не можуть бути підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Виходячи з викладеного, дії замовника в частині встановлення зазначеної вище умови документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме — відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Отже, замовник повинен усунути вказані невідповідності, внісши зміни до документації в цій частині.
З аналогічною правовою позицію АМКУ замовник може ознайомитися в рішенні від 04.04.2019 № 4008 (Номер скарги UA-2019-03-07-001966-a.c2).
Те ж саме стосується вимоги Замовника щодо необхідності надання Переможецем заповненої форму цінової пропозиції, довідки складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство (реквізити - місцезнаходження, телефон, факс; керівництво - посада, прізвище, ім’я, по батькові). Вищезазначене також стосується вимоги Замовника, що розміщена в Додатку 4 до тендерної документації, а саме що переможці повинні надати Замовнику документи про те, що учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його Статуту: - довідку, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором.
- копію Статуту із змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документу(договору);
- копію(-і) документу(-ів) або довідку з посиланням на документ(-и), який(-і) є в складі тендерної пропозиції, що підтверджує(-ють) правомочність учасника на укладення договору про закупівлю.
- копію документу, що підтверджує реєстрацію юридичної особи, або фізичної особи-підприємця;
- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ); копію свідоцтва платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- сертифікати якості, реєстраційні посвідчення, що дозволяють продаж, постачання, Товару на території України.
- інші матеріали, які учасник процедури закупівлі вважає надати за доцільне (завірені копії).
Дані документи не входять до переліку, які відповідно до Закону має право вимагати Замовник, не є складовою тендерної пропозиції та, відповідно, неподання таких не може слугувати причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця. Дана вимога є незаконною та має бути усунута Замовником.
Додатково хочеться звернути увагу Замовника на той факт, що останнім встановлено вимогу про те, що документи, які зазначені в Додатку № 4 цієї тендерної документації подаються Переможцем торгів шляхом завантаження цих документів через електронну систему закупівель та надаються Переможцем торгів особисто або поштою Замовнику, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. В Додатку 4 міститься досить широкий перелік документів, які також подаються учансиками на етапі подання їх тендерних пропозицій. Вимога щодо подання ВСЬОГО об’єму документів, що міститься в Додатку 4 є недоречною та незаконною з підстав, що були розкриті вище. Зокрема, Закон не передбачає надання будь-яких додаткових документів Переможцем крім тих, що передачені ч.6 ст.17 Закону. Те ж саме стосується і вимоги щодо подання таких документів прошититми, завіреним печаткою переможця (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи переможця і повинні бути адресовані замовнику, містити дату та номер документа. Замовник не має жодних законодавчих підстав щодо встановлення таких вимог, а тим паче встановлення умови, щодо того, що у разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону.
Дані вимоги є незаконними, що неодноразово підтверджено практикою АМКУ по аналогічних спорах.
Звертаємося до Замовника з вимогою щодо усунення вищезазначених вимог, в противному випадку будемо вимушені звернутися в АМКУ за захистом своїх прав та законних інтересів.
Відповідь:
Тендерну документацію змінено.
Дата відповіді:
22.06.2021 08:59
Відповідь надана
Платник ПДВ
Номер:
188367dd7a504ec2997c716946e80900
Дата опублікування:
19.06.2021 17:06
Опис:
Відповідно до вимог тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, що Учасник повинен бути платником податку на додану вартість.
Встановлюючи дану вимогу, Замовник грубо порушує принципи проведення публічних закупівлеь, що передбачені в ст.5 Закону України "Про публічні закупілві", а саме принцип не дискримінації учасників.
Так, встановивши дану вимогу, Замоник обмежив кількість учасників лише платниками ПДВ, при цьому усунувши можливість взяти участь в торгах, котрі є платниками податку на прибуток.
Звретаємося до вас з вимогою усунути дискримінаціну вимогу.
Відповідь:
Тендерну документацію змінено.
Дата відповіді:
22.06.2021 08:58
Відповідь надана
Щодо подання документів переможця
Номер:
997fb115b32945fc96e5c8780a075572
Дата опублікування:
19.06.2021 17:03
Опис:
Відповідно до вимог тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо необхідності надання переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подає інформацію та документи встановлені в Додатку №4 (для переможця). Дана вимога є такою, що суперечить чинному закупівельному законодавству, зокрема, відповідно до п.6 ч.17 Закону України «Про публічні закупівлі», Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Як ми можемо бачити, законодавцем встановлено строк на протязі десяти (10) днів, а не п’яти (5). Таким чином, беручи до уваги вищезазначене, звертаємося до вас з вимогою приведення тендерної документації у відповідність до діючого законодавства.
Відповідь:
Тендерну документацію змінено.
Дата відповіді:
22.06.2021 08:57
Відповідь надана
роз'яснення щодо вимог ТД
Номер:
5b3a091145204a1081e9103b4ed8ac9c
Дата опублікування:
17.06.2021 23:02
Опис:
Підкажіть як повинні бути прошиті документи переможця? Через 3 чи 5 проколів? у якому вигляді має бути подана ТП: у папці, сегрегаті? чи повинна вона мати титульний лист?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Документи мають бути прошити відповідно до Національного стандарту України ГОСТ Р 51141-98 «Діловодство і архівна справа».
Дата відповіді:
22.06.2021 08:57
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги Замовника
Номер:
157d068645234ed5a0429c82f78dc507
Дата опублікування:
17.06.2021 22:42
Опис:
У тендерній документації вказано, що "Документи, які зазначені в Додатку № 4 цієї тендерної документації подаються Переможцем торгів шляхом завантаження цих документів через електронну систему закупівель та надаються Переможцем торгів особисто або поштою Замовнику, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Документи повинні бути прошиті, завірені печаткою переможця (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи переможця і повинні бути адресовані замовнику, містити дату та номер документа
У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону."
Вами встановлена дискримінаційна вимога щодо надання Переможцем торгів особисто або поштою Замовнику, у строк, що не перевищує П'ЯТИ ДНІВ з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, оскільки переможець через обставини на які він не може повпливати (наприклад, робота пошти, кур'єрів) не зможе здійснити вказану вимогу. Вимагаємо внести зміни до ТД та виключити цей пункт.
Крім того, АМКУ вже виносив подібні рішення та зобов'язував Замовника внести зміни до ТД у цій частині.
Відповідь:
Тендерну документацію змінено.
Дата відповіді:
22.06.2021 08:56
Відповідь надана
роз'яснення щодо вимог ТД
Номер:
72a4d6196bd849fb9715714c91532b01
Дата опублікування:
17.06.2021 22:38
Опис:
Шановний Замовнику, вами зазначено, що учасники повинні надати сертифікати якості, реєстраційні посвідчення, що дозволяють продаж, постачання, Товару на території України. Надайте роз'яснення, що ви маєте на увазі під надання "реєстраційного посвідчення", чи може учасник у складі ТП надати сертифікат походження предмету закупівлі?
Відповідь:
Тендерна документиція змінена.
Дата відповіді:
22.06.2021 08:54
Відповідь надана
Невідповідність вимог
Номер:
ef90edb727fd4427952085b5051cf151
Дата опублікування:
14.06.2021 12:07
Опис:
надайте роз'яснення від кого саме треба надати Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (надають всі учасники процедури закупівлі).
Відповідь:
Доброго дня, Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних данних повинна надатися уповноваженою особою або представником учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджується: випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору.
Дата відповіді:
14.06.2021 13:48