• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

31170000-8 Трансформатори Трансформатори струму та напруги 220кВ, 500кВ

Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації.

Завершена

2 907 570.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 29 075.70 UAH
Період уточнення: 11.06.2021 18:57 - 05.07.2021 00:00
Відповідь надана

Внесення змін до технічних вимог продукції

Номер: f60d9bd43e1546959bf29784ca9b0d4c
Дата опублікування: 28.06.2021 20:47
Опис: Згідно процедури закупівлі учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону, викладені у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Згідно розділу II Додатку 3 Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, який складається з Розділу І, всіх заповнених Таблиць Додатку 3 цієї тендерної документації, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства (у разі її використання). Згідно вищезазначеного розділу, Замовником встановлена вимога, яка звужує коло потенційних учасників та створює дискримінаційну умову в п.17 таблиці 3 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації, яка викладена в наступній редакції: Тип конструкції-некаскадний(складається з одного блоку), Стандарти (ДСТУ EN 61869-1:2017 та ДСТУ EN 61869-3:2017), на які посилається Замовник не містять вимог стосовно каскадності трансформаторів. Тип конструкції трансформаторів не впливає на його технічні характеристики, як обладнання. Посилання Замовника на тип конструкції без зазначення масо-габаритних показників не є підставним, та зазначений для звуження кола потенційних учасників. Крім того, встановлюючи вимоги щодо типу конструкції продукції , Замовник встановлює монополію на участь іноземних виробників продукції.Встановлення вимог щодо типу конструкції є нічим іншим як спосіб ручної фільтрації постачальників / виробників, що суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, просимо Замовника внести зміни до вимог, що зазначені в п.17 таблиці 3 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації, та викласти її у наступній редакції-Тип конструкції-каскадний або некаскадний.
Відповідь: Конструктивне виконання трансформатора напруги 500 кВ у вигляді каскаду з двох (кількох) елементів може призвести до непропорційного розподілу напруги між цими елементами і, як наслідок, до виникнення розрядних процесів і пробою ізоляції в тому елементи, на який припадатиме більша частина напруги мережі. Таким чином, каскадні трансформатори напруги мають значно меншу ступінь надійності у порівнянні з некаскадними. У зв'язку з вищезазначеним п. 17 таблиці 3 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації залишається без змін. Некаскадні трансформатори не будуть розглядатися у якості еквівалента предмета закупівлі.
Дата відповіді: 01.07.2021 13:17
Відповідь надана

Техничка

Номер: cc40935f5d7041dbae1f6e716175f431
Дата опублікування: 25.06.2021 16:47
Опис: Добрый день! Изучив тендерную документацию и переговорив с потенциальными поставщиками, пришли к выводу, что нужен аванс на оборудование 100 %. В связи с чем, просим Вас внести соответствующие изменения в тендерную документацию. Спасибо
Відповідь: Ваше звернення стосовно умов Договору в частині збільшення авансування до 100% наразі розглядається. При прийнятті позитивного рішення, Замовником будуть внесено відповідні зміни в Тендерну документацію.
Дата відповіді: 01.07.2021 13:16
Відповідь надана

Щодо авансу

Номер: 14c32a88ecf646feaf257a9e3976f2cd
Дата опублікування: 25.06.2021 15:53
Опис: Аби встигнути поставити обладнання в строки, які вимагаються тендерною документацією, просимо Вас внести зміни, які будуть передбачати аванс на обладнання в розмірі 100 %.
Відповідь: Ваше звернення стосовно умов Договору в частині збільшення авансування до 100% наразі розглядається. При прийнятті позитивного рішення, Замовником будуть внесено відповідні зміни в Тендерну документацію.
Дата відповіді: 01.07.2021 13:16
Відповідь надана

Кінцевий строк подання тендерної пропозиції

Номер: 8caa495d4c4f4beaad485890b1198c14
Дата опублікування: 18.06.2021 19:22
Опис: З огляду на великий обсяг документів, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції, а також на державні святкові дні, які випали на запланований умовами торгів період підготовки тендерних пропозицій, просимо продовжити строк подання тендерних пропозицій щонайменше на 2 тижні.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення щодо продовження строку подання тендерних пропозицій повідомляємо, що Замовником розглядається це питання. У разі необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 24.06.2021 10:52
Відповідь надана

Умови проекту договору

Номер: 6bddcbd4c15849d785d43f77feebf334
Дата опублікування: 18.06.2021 19:07
Опис: 1. Пункт 3.5: а) уточнити умову застосування цього положення, виклавши його початок у редакції «У разі порушення договірних зобов‘язань з вини Постачальника, в результаті чого Покупець відмовився від Договору на узгоджених в ньому підставах,»; б) видалити прикінцеве уточнення цього положення «незалежно від того, припинені зобов’язання за Договором на дату отримання вимоги Покупця чи ні». 2. Пункт 4.7: Викласти у наступній редакції: «4.7. У разі одержання повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА про неприбуття його представника, відсутності відповіді на повідомлення ПОКУПЦЯ (уповноваженого представника ПОКУПЦЯ) протягом наступного робочого дня після відправлення повідомлення ПОСТАЧАЛЬНИКУ, неприбуття представника ПОСТАЧАЛЬНИКА у термін, вказаний у повідомленні ПОКУПЦЯ (уповноваженого представника ПОКУПЦЯ), відсутності повноважень у представника ПОСТАЧАЛЬНИКА Покупець вправі скласти документ про недоліки одноособово». 3. Пункт 4.8: Вилучити слова «право визначати строк усунення недоліків належить ПОКУПЦЮ (уповноваженому представнику ПОКУПЦЯ)». 4. Пункт 4.11: Останнє речення цього положення доповнити словами «переходить до Покупця з моменту фактичної передачі Товару Покупцеві, що підтверджується відповідною товарно-транспортною накладною.» 5. Пункт 4.13: Викласти у наступній редакції: «4.13. Всі витрати по усуненню недоліків неякісного Товару покладаються на Постачальника». 6. Пункт 5.1.1.3: Доповнити словами «у випадках, передбачених цим Договором;». 7. Пункт 6.4: Викласти у такій редакції: «6.4. Документ про недоліки надається / направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ для виконання. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний усунути недоліки (дефекти), що мають місце не з вини Покупця, у визначеному для такого товару порядку, зокрема, провести ремонт або заміну неякісного товару на товар належної якості (якості, визначеної Договором); при цьому ПОСТАЧАЛЬНИК несе всі витрати, пов’язані з поверненням і заміною неякісного товару (без будь-якої компенсації ПОКУПЦЕМ) та відшкодовує ПОКУПЦЮ збитки. Строк усунення недоліків неякісного Товару становить 60 днів з дати отримання Постачальником рекламації Покупця, якщо інший строк не буде узгоджено Сторонами.». 8. Пункт 7.2: Слова «в розмірі половини облікової ставки НБУ» замінити словами «в розмірі подвійної облікової ставки НБУ». 9. Пункт 7.4: Вставити після першого речення застереження «У випадку своєчасного усунення недоліків неякісного Товару, передбачений цим положенням штраф стягненню не підлягає.». 10. Пункт 7.6: Вилучити з цього положення передостаннє речення. 11. Пункт 7.9: Вилучити з проекту Договору. 12. Пункт 12.6: Доповнити перше речення цього положення словами «У випадках, передбачених цим Договором», які мають передувати його початку. 13. Пункт 14.8: Вилучити з проекту Договору.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо: 1. Зміни до п. 3.5. проекту договору не підлягають задоволенню, оскільки передбачають не уточнення умов, а зміну підстав для вимоги щодо повернення авансу. 2. Зміни до п. 4.7. проекту договору не підлягають задоволенню, оскільки звужують права Покупця (перелік випадків) щодо складання акту про недоліки одноособово. 3. Зміни до п. 4.8. проекту договору не підлягають задоволенню, оскільки позбавляють Покупця права встановлювати строки для усунення недоліків. 4. Зміни до п. 4.11. проекту договору не підлягають задоволенню, оскільки фактична передача товару не означає приймання такого товару Покупцем. Проектом договору передбачено право Покупця відмовитися від Товару у разі його невідповідності умовам Договору та (або) порушення строків поставки. 5. Відсутня потреба вносити зміни в п. 4.13., оскільки відсутня потреба усувати недоліки в якісному товарі. 6. По п. 5.1.1.3. Замовником будуть внесені відповідні зміни. 7. Зміни до п. 6.4. проекту договору не підлягають задоволенню, оскільки Покупцю необхідно буде довести, що дефекти/недоліки Товару виникли не з його вини. 8. Зміни до п. 7.2. проекту договору не підлягають задоволенню, оскільки збільшують у чотири рази відповідальність Покупця у разі несвоєчасної оплати. 9. Зміни до п. 7.4. проекту договору не підлягають задоволенню, оскільки умова застосування штрафу визначена згідно ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України. 10. На сьогодні відсутній дієвий механізм відстеження та фіксації органами ДПС дати надання Постачальником Покупцю розрахунку коригування до податкової накладної, що підлягає реєстрації Постачальником ЄРПН. Відповідно існує ризик застосування штрафних санкції за несвоєчасну реєстрацію в ЄРПН такого розрахунку коригування до податкової накладної у разі затримки при наданні його з боку Постачальника. Відповідно, у разі, якщо до НЕК «Укренерго» будуть застосовані штрафні санкції відповідно до статті 1201 Податкового кодексу України та причиною їх застосування буде несвоєчасне надання розрахунку коригування Постачальником, то Постачальник має відшкодувати Покупцю збитки, понесені не з його вини. Отже вилучення передостаннього речення в пункті 7.6. проекту договору не підлягає задоволенню, оскільки суперечить інтересам компанії та може призвести до додаткових збитків через бездіяльність Постачальника. 11. Вилучення пункту 7.9. проекту договору не підлягає задоволенню, оскільки суперечить інтересам компанії. 12. Зміни до п. 12.6. проекту договору не підлягають задоволенню, оскільки даним пунктом і визначено випадки, коли Покупець вправі розірвати договір в односторонньому порядку. 13. Вилучення п. 14.8. не підлягає задоволенню, оскільки даним пунктом передбачено право сторін, а не обов’язок, використовувати систему «УКРЕНЕРГО ОНЛАЙН».
Дата відповіді: 24.06.2021 10:51
Відповідь надана

Строк поставки

Номер: f946869e328644e6b13f5bb5bb5eb7d9
Дата опублікування: 18.06.2021 17:30
Опис: В документації торгів зазначено, що трансформатори повинні бути поставлені не пізніше 17.12.2021. Враховуючи найближчу можливу дату проведення аукціону (30.06.2021 р.) та передбачені умовами торгів строки для оцінки пропозицій і укладання договору поставки, на виготовлення, випробування та доставку трансформаторів до встановлених пунктів в Україні залишиться менше 5 місяців. При цьому з врахуванням технологічних потреб виробництва, випробування і логістики найменший можливий строк постачання для такого типу обладнання складає 7,5 місяців. Маючи необхідні матеріально-технічну базу, досвід виробництва і поставок, та можливість підтвердити відповідність усім технічним, комерційним і кваліфікаційним вимогам, і бажаючи взяти участь у цих відкритих торгах, просимо внести зміни до тендерної документації та встановити кінцевий строк постачання 7,5 місяців від дати укладання договору або термін поставки не пізніше 15.03.2022.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що за результатом розгляду Вашого звернення Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 24.06.2021 10:49