-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Послуги з охорони об"єктів власності, території та особистої безпеки фізичних осіб, які перебувають на об"єкті та території замовника за допомогою фізичної охорони
Торги відмінено
422 880.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 114.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 114.00 UAH
Період уточнення:
26.07.2017 17:55 - 06.08.2017 18:00
Відповідь надана
критерії оцінки
Номер:
b9816b1caa3845c7a9d2a29fddb03b02
Дата опублікування:
28.07.2017 17:02
Опис:
В Додатку 6 Тендерної документації "КРИТЕРІЇ ТА МЕТОДИКА ОЦІНКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ" вказані такі критерії:- ціна - 70%;- умови оплати – 15%;- наявність обладнання та матеріально-технічної бази - 15%.Змушені зауважити, що даний пункт Документації не відповідає вимогам Закону, зокрема статті 28 "Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема такими, як: умови оплати; строк виконання;гарантійне обслуговування; експлуатаційні витрати; передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів". Оскільки, послуги з охорони не відносяться до послуг, які мають складний або спеціалізований характер та надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом) – критерієм оцінки може бути виключно ціна. Вимагаємо привести Документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства, оскільки предметом закупівлі є: «Охоронні послуги», що ніяк не підпадає під складний та спеціалізований характер, і тому, критерієм оцінки, у Вашому випадку, може були виключно – ціна. Крім того, повідомляємо Вас про те, що оскаржувалася Документація конкурсних торгів, де були й інші критерії, ніж ціна. Рішенням Антимонопольного комітету визнано, що такий предмет закупівлі як послуги з охорони не має складного та спеціалізованого характеру. Таким чином, встановивши у тендерній документації інші критерії оцінки, окрім ціни, Вами порушено один із принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 3 Закону, а саме – об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. (Рішення № 241-р/пк-ск від 26.02.2014 року). На підставі вищевказаного, вимагаємо встановити один єдиний критерій оцінки - це ціна (як цього вимагає чинне законодавство) та привести документацію у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідь:
Шановний учасник, звертаємо увагу що, Замовник скасовує закупівлю у зв’язку з коригуванням параметрів закупівлі та приведення технічних і якісних характеристик предмету закупівлі до відповідності.
Дата відповіді:
02.08.2017 16:47
Відповідь надана
досвід роботи за напрямком не менше 3 (трьох) років
Номер:
f1ecc678922d450dbcbfe9080da20338
Дата опублікування:
28.07.2017 16:42
Опис:
В Додатку 5 Тендерної документації, в пункті 22 вказано, що Виконавець повинен мати досвід роботи за напрямком не менше 3 (трьох) років. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Встановивши таку вимогу про наявність досвіду роботи за напрямком не менше 3 (трьох) років, Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають саме досвіду 3-и роки, (хоча при цьому мають всю необхідну матеріально-технічну базу, працівників і т.д.) не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати вашому технічному завданню. Встановивши дані вимоги Ви навмисно обмежили коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий термін досвіду. На підставі вище викладеного вимагаємо вилучити пункти про наявність досвіду роботи за напрямком не менше 3 (трьох) років, викласти вимогу в іншій редакції, а саме зазначити, що учасник повинен мати досвід надання послуг охорони та привести документацію у відповідність до вимог чинного законодавства
Відповідь:
Шановний учасник, звертаємо увагу що, Замовник скасовує закупівлю у зв’язку з коригуванням параметрів закупівлі та приведення технічних і якісних характеристик предмету закупівлі до відповідності.
Дата відповіді:
02.08.2017 16:47
Відповідь надана
аналогічний досвід (відгуки)
Номер:
ce79cfb9f091416fa6146b19558e9382
Дата опублікування:
28.07.2017 15:47
Опис:
В Додатку 1 Тендерної документації, в пункті 7 вказано, що учасник повинен надати довідку про досвід виконання Учасником аналогічних договорів по наданню вказаних послуг, складена на фірмовому бланку Учасника, відгук від бюджетної організації або від комунального підприємства м. Дніпрі або Дніпропетровської обл.(замовник залишає за собою право перевірити достовірність наданих учасником відгуків) та копію аналогічного договору з додаванням копії акту виконаних робіт (наданих послуг). Вимога щодо надання відгука від бюджетної організації або від комунального підприємства в м. Дніпрі або Дніпропетровській області є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Встановивши таку вимогу, Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають саме досвіду охорони обєктів в м. Дніпро або області не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати вашому технічному завданню. Встановивши дану вимогу Ви навмисно обмежили коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. На підставі вище викладеного вимагаємо вилучити пункти про наявність відгуку від бюджетної організації або від комунального підприємства м. Дніпрі або Дніпропетровської обл.
Відповідь:
Шановний учасник, звертаємо увагу що, Замовник скасовує закупівлю у зв’язку з коригуванням параметрів закупівлі та приведення технічних і якісних характеристик предмету закупівлі до відповідності.
Дата відповіді:
02.08.2017 16:47
Відповідь надана
меморандум з поліцією
Номер:
cc04156485294b04b534726ab1f89dc5
Дата опублікування:
28.07.2017 15:38
Опис:
В Додатку 1 Тендерної документації, в пункті 6 вказана вимога щодо наявності меморандуму про співпрацю з органами Національної поліції МВС України. Що це за меморандум такий учасник повинен мати з поліцією? Якщо мається на увазі договір реагування з органами поліції, то навіщо учасник повинен мати договір з Управлінням поліції охорони про реагування, якщо учасники мають свої власні мобільні групи реагування для забезпечення надання послуг охорони. Тим паче, у вас в Тендерній документації прописано наявність транспорту в учасника.Тому, для чого учаснику мати ще й меморандум з орагнами поліції, яка в цьому необхідність? . На підставі вищевикладеного просимо Вас надати роз’яснення з посиланням на відповідний пункт, частину та статтю законодавчих актів України, які зобов’язують охоронне підприємство мати такий меморандум (договір) з Управлінням поліції охорони. У разі неможливості надати вищевказане роз’яснення вимагаємо виключити даний пункт із тендерної документації, як такий, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки встановивши дану вимогу, можна припустити, що члени тендерного комітету лобіюють інтереси одного учасника, який має такий меморандум, який, наголошуємо ще раз, не є обов'язковим для суб'єктів охоронної діяльності для здійснення своєї господарської діяльності відповідно до Закону України "Про охоронну діяльність" та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності.
Відповідь:
Шановний учасник, звертаємо увагу що, Замовник скасовує закупівлю у зв’язку з коригуванням параметрів закупівлі та приведення технічних і якісних характеристик предмету закупівлі до відповідності.
Дата відповіді:
02.08.2017 16:46
Відповідь надана
спортивний зал у м. Дніпро
Номер:
06f4d47e1b354875bb07b4151336e704
Дата опублікування:
28.07.2017 15:28
Опис:
Вимога щодо наявності спортивного залу із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу охорони та учасника встановлена з вимогою забезпечення перемоги в торгах певного Учасника.
Зазначимо, що відповідно до Постанови КМУ від 18.11.2015 року №960 Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності на суб’єктів охоронної діяльності не покладено обов’язку наявності (на праві оренди або праві власності) спортивного залу. А отже, дана вимога не має за собою жодного законодавчого підґрунтя.
Також зазначимо, що спортивна зала необхідна лише для навчання та підвищення кваліфікації охоронників, що маже здійснюватися лише професійно-технічними навчальними закладами, які мають ліцензію на надання освітніх послуг в цій сфері.
Більшість охоронних компаній, які дбають про здоров’я та спортивний розвиток своїх працівників, забезпечують охоронників річними абонементами в спортивний зал, який територіально зручний для кожного охоронника (знаходиться в безпосередній близькості до місця проживання). Такий спортивні зали мають великий комплекс сучасного та високовартісного спортивного обладнання та інвентарю для тренувань. Також зауважимо, що утримання спортивного залу (в оренді чи власності) та обладнання його сучасними зразками інвентарю та обладнання є високовартісним задоволенням, що беззаперечно включається до собівартості однієї години охорони та має непоправний вплив на підвищення однієї години охорони та збільшення ціни надання послуг, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника.
Отже, як ми бачимо, існує декілька способів підтримання професійного рівня охоронника, що є більш доступними та зручними як для охоронників, так і для охоронних компаній. Тому немає необхідності охоронним компаніям орендувати (чи мати у власності) спортивний зал, враховуючи те, що такого обов’язку в охоронної компанії взагалі немає. Проте Замовником, з метою просування певного Учасника, встановлена вимога мати спортивний зал лише на праві власності чи оренди.
На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дискримінаційну вимогу із Тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учасник, звертаємо увагу що, Замовник скасовує закупівлю у зв’язку з коригуванням параметрів закупівлі та приведення технічних і якісних характеристик предмету закупівлі до відповідності.
Дата відповіді:
02.08.2017 16:46
Відповідь надана
офіс у м. Дніпро
Номер:
71f761cdd6d640eda0fbb3a99a2226e7
Дата опублікування:
28.07.2017 15:27
Опис:
Встановивши дану вимогу Замовник обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з охорони здійснюється відповідно ліцензії МВС України на охоронну діяльність, яка не обмежується територіально та поширює свою дію на всю територію України, а сам Учасник може мати великий досвід надання послуг у різних містах України, не маючи там офісу.
Маємо зауважити, що більшість компаній мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України та покликані якраз для швидкого реагування та вирішення питань за викликом Замовника. Також зазначаємо, що наявність офісу в м. Дніпро зумовлює для компаній-власників збільшення витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни надання послуг, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника.
На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дискримінаційну вимогу із Тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учасник, звертаємо увагу що, Замовник скасовує закупівлю у зв’язку з коригуванням параметрів закупівлі та приведення технічних і якісних характеристик предмету закупівлі до відповідності.
Дата відповіді:
02.08.2017 16:46