• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо вугілля марки АС

Торги не відбулися

368 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 843.50 UAH
Період уточнення: 11.06.2021 14:08 - 18.06.2021 00:00
Відповідь надана

Невідповідність вимог

Номер: 464f52b01b65407fad3ed9dfb62d933f
Дата опублікування: 16.06.2021 15:41
Опис: НАДАЙТЕ РОЗ'ЯСНЕННЯ який номер повинен вказати на наданих кольорових фото вугілля Учасник ?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за питання. Уповноваженою особою його дуже уважно розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо наступне. У нашій тендерній документації встановлено чітку та недвозначну вимогу, що «Учасник повинен вказати на фото номер та назву товару у відповідності до умов тендерної документації (технічної специфікації) …». Сподіваємось, що відповіли на Ваше питання у повному обсязі. Бажаємо Вам успішних торгів.
Дата відповіді: 17.06.2021 14:13
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: f83b86c3f33e498fbbcbc9b593307c38
Дата опублікування: 16.06.2021 15:38
Опис: Вами встановлена вимога надати у складі ТД "довідку із зазначенням наявності та описанням в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Додатково учасники повинні надати у складі пропозицій інформацію про особу, що відповідає за охорону праці на складі для зберігання твердого палива та чинне посвідчення, що підтверджує проходження цією особою навчання з охорони праці у відповідній установі, яка має повноваження проводити навчання з охорони праці. До цього посвідчення учасник додає протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, з мокрою печаткою установи, яка має повноваження проводити такі навчання. Також, учасники повинні надати у складі пропозицій інформацію про особу, що відповідає за пожежну безпеку на складі для зберігання твердого палива та чинне посвідчення, що підтверджує проходження цією особою навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки у відповідній установі, яка має повноваження проводити навчання з пожежної безпеки. До цього посвідчення учасник додає протокол або витяг з протоколу засідання комісії, з мокрою печаткою установи, яка має повноваження проводити такі навчання". Нащо ві свідомо вносити дискримінаційні вимоги та звужуєте коло учасників? Внесіть зміни у ТД.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за питання. Уповноваженою особою його дуже уважно розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо, що той факт, що Ви вважаєте якусь вимогу «дискримінаційною», ще не означає, що вона такою насправді є! І у цьому питанні з Вами не погоджуємося не лише ми, а й Уповноважений орган оскарження - Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх численних рішеннях, зокрема, але не виключно у рішенні № 9280-р/пк-пз від 27.04.2021 (UA-2021-03-26-004676-b): «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 2.3 додатку 1 Документації Учасник повинен надати чинний документ (посвідчення тощо), що підтверджує проходження керівником та/або власником підприємства (товариства) та/або іншою уповноваженою особою учасника навчання з охорони праці. До цього посвідчення учасник додає протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці. Дані документи надаються лише учасниками-юридичними особами. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Сподіваємось, що відповіли на Ваше питання у повному обсязі. Бажаємо Вам успішних торгів.
Дата відповіді: 17.06.2021 14:12
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: 1049b1c498fe414588b5579d2d62ac61
Дата опублікування: 14.06.2021 10:53
Опис: яким чином наявність сертифікатів ISO 37001:2018 ISO 28000:2008 ISO 45001:2019 ISO 14001:2015 у учасника може повпливати на якість поставки товару. Нащо ви встановлюєте дискримінаційні вимоги прописуючи їх під конкретного замовника??? Сертифікати ISO не є обов'язковими та не встановлені у ст. 16 Закону. Внесіть зміни до ТД та виключте ці вимоги. І шановний Замовнику, встановлюючи такі вимоги, ви накликаєте на себе поведення перевірок, так як це ознака того, що вам запропоновано неправомірну вигоду, а за це передбачена персональна відповідальність, згідно кримінального кодексу України. Наявність ISO 37001:2018 у учасника лише буде свідчити про корупційні зв'язки між вами та спеціально прописані вимоги для певного учасника
Відповідь: Дякуємо за питання, нами його дуже уважно розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Те, що Ви вважаєте необхідність надання учасниками у складі їх пропозицій сертифікатів ISO 37001:2018, ISO 28000:2008, ISO 45001:2019 та ISO 14001:2015 дискримінаційною вимогою – не відповідає дійсності. У цьому питанні з Вами не погоджуємося не лише ми, а й Уповноважений орган оскарження - Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх численних рішеннях, зокрема, але не виключно у рішенні № 23521-р/пк-пз від 21.12.2020 року (UA-2020-11-18-005542-c), у рішенні №8486-р/пк-пз від 20.04.2021 (UA-2021-03-26-015279-c) та у рішенні № 1317-р/пк-пз від 26.01.2021 року (UA-2020-12-23-004045-a). Сподіваємось, що відповіли на Ваше питання у повному обсязі. Бажаємо Вам успішних торгів.
Дата відповіді: 14.06.2021 15:40
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: 754ad2f790c943af9176f23f612d74f5
Дата опублікування: 12.06.2021 01:36
Опис: Шановний Замовнику. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність, за попередній звітній період, яка підтверджує обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не меншому ніж 75% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно п.4 ч.2 ст.16 Закону фінансова спроможність підтверджується фінансовою звітністю. Водночас правові засади складання фінансової звітності в Україні визначено Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV. Цей Закон поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їхніх організаційно-правових форм і форм власності, на представництва іноземних суб’єктів господарської діяльності, які зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність, а також на операції з виконання державного та місцевих бюджетів і складання фінансової звітності про виконання бюджетів відповідно до бюджетного законодавства. Так, відповідно до статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова звітність - звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжну фінансову звітність складають за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців. Тож для цілей Закону необхідно зважати на те, що: учасником, який може надати фінансову звітність, є лише юридична особа; фінансовий звіт повинен бути сформований за попередній звітний період, а саме попередній календарний рік, крім випадку, коли учасник є новоствореним підприємством. Також варто відзначити, що фізичні особи-підприємці не складають фінансову звітність, а тому не зможуть довести свою фінансову спроможність. Разом з тим, відповідно до ст.5 Закону, Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ураховуючи зазначене, просимо прибрати дискримінаційні вимоги до учасників. які є фізичними особами-підприємцями та/або новоствореними підприємствами, або внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за питання. Фінансова звітність передбачена ВИКЛЮЧНО ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, тому до фізичних осіб цей критерій не застосовується. Фізичні особи-підприємці також не мають фінансової звітності, адже вони складають і подають податкові декларації, в яких зазначають обсяг свого оподатковуваного доходу. При цьому, Закон передбачає, що документи, що не пердбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/ пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції/ пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником (ч. 11 ст. 26 Закону). Вимоги до формування фінансової звітності визначає Закон України "Про бухгалтерський обіг та фінансову звітність" (Закон № 996), Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності" та Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", Порядок подання фінансової звітності, затверджений постановою КМУ від 28.02.2000 р. № 419. Тож, наявність такої вимоги до кваліфікаційного критерію жодним чином не обмежує коло потенційних учасників. Сподіваємось, що відповіли на Ваше питання у повному обсязі. Бажаємо Вам успішних торгів.
Дата відповіді: 14.06.2021 11:12