-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
крани, змішувачі та інші вироби для ванної кімнати та кухні
Строк поставки - 15 к.д. з дати підписання договору
Торги відмінено
779 189.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 895.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 895.95 UAH
Період уточнення:
11.06.2021 11:57 - 18.06.2021 00:00
Відповідь надана
Еквівалент
Номер:
8ec5ac4d2d604494b54f1ab4977ed47b
Дата опублікування:
16.06.2021 23:53
Опис:
Шановний Замовнику! Допуск «плюс/мінус 2мм» для, наприклад, довжини гусака змішувача, ви навіть візуально не помітите. Звертатися безпосередньо до Вашого представника суперечить принципу "Прозорість та відкритість на всіх стадіях закупівлі", адже при розмові можна погодити технічні характеристики, а потім це послужить причиною дискваліфікації. ТОму вимагаємо прийняти Вами мудре рішення і добавити до показників висоти ширини та довжини мінімум +-5 см. На встановлення або заміну це жодним чином не вплине. А Ваше пояснення щодо ваги "НЕСУМЛІННІ виробники та постачальники на ринку України пропонують продукцію, виготовлену з неякісних матеріалів" то ви напишіть з якого матеріалу має бути виготовлений виріб, при чому тут вага, якщо постачальник несумлінний то він без проблем напише не вірну вагу. Дайте відповіді на такі питання: 1)позиція 8 Винос гусака: 38,8 см Висота: 17,4 см Ширина: 18,5 см Глибина:40,7 см. Наприклад Учасник подає еквівалент з розмірами: Винос гусака: 39,2 см Висота: 17,0 см Ширина: 19,2 см Глибина:41,5 см. Ваші дії при запропонуванні такого еквівалента 2) позиція 8 Винос гусака: 38,8 см Висота: 17,4 см Ширина: 18,5 см Глибина:40,7 см. Учасник пропонує еквівалент і копіює всі ці характеристики (для того щоб відповідати технічним характеристикам), хоча інтентер ресурс говорить що інформація недостовірна. Ваші дії?? Ми хочемо отримати відповіді, щоб зрозуміти модель Вашої поведінки, адже повторюємо ЕКВІВАЛЕНТА НЕ ІСНУЄ З ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ДО 1-2 ММ, як ви вимагаєте тому необхідно пропонувати товар той який ви написали, або бути дискваліфікованим????
Відповідь:
Здрастуйте, Ваше питання розглянуте представниками підрозділу замовника, підготовлена така відповідь. Досвід попередніх закупівель з даного предмету засвідчує, що за основною кількістю номенклатурних позицій (зокрема, за усіма змішувачами), які є предметом закупівлі, для встановлених умовами тендерної документації виробів існує не менше одного аналога іншого виробника, який відповідає усій сукупності встановлених в тендерній документації характеристик (у тому числі, розмірам з точністю до міліметра). Таким чином, Ваше твердження, про те, що еквівалентів не існує навіть із запропонованими додатковими допусками "плюс/мінус два міліметри", за даними, якими володіє замовник, не відповідає дійсності. Що ж до Вашого твердження про те, що звернення до відповідального представника підрозділу-замовника суперечить принципу прозорості закупівель, надаємо роз'яснення: йшлося про ринкові консультації, які дозволяють уточнити вимоги до предмету закупівлі. На основі цих консультацій могли б бути внесені зміни до тендерної документації, які сформували б нові й однакові для усіх потенційних учасників вимоги щодо технічних характеристик предмету закупівлі. Публічність і прозорість при цьому повністю забезпечується шляхом оприлюднення переліку змін до тендерної документації й нової редакції тендерної документації (з пом'якшеними вимогами до технічних характеристик окремих позицій предмету закупівлі). Щодо Вашого твердження, що встановлення широкого діапазону коливання розмірів виробів (+/- 5 см) не вплине на можливості його монтажу та експлуатації - за даними підрозділу-замовника це не так, оскільки йдеться не про нове встановлення, а про заміну вже існуючих виробів в конкретних умовах експлуатації. Щодо Вашого запитання для позиції 8 надаємо такі роз'яснення. Згідно ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VII (зі змінами), у разі виявлення "... факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника". Додатково повідомляємо, що у зв'язку з необхідністю опрацювання Вашого питання раніше анонсоване на поточну дату внесення змін до тендерної документації відтерміновується, орієнтовно, до 18.06.2021 р.
Дата відповіді:
17.06.2021 18:45
Відповідь надана
Щодо підписання документів КЕП
Номер:
74786efd322e4052bd72d8bd315043d6
Дата опублікування:
14.06.2021 15:26
Опис:
Шановний Замовник!
Вами в п. 1.3. Розділу 3 тендерної документації вимагається накладання на пропозицію кваліфікованого електронного підпису. Але в зносці ви пишете про те, що кваліфікованим електронним підписом є також удосконалений електронний підпис.
Це є різні поняття. Якщо Ви допускаєте накладання як КЕП так і УЕП, то пропишіть це чітко в тендерній документації. Антимонопольним комітетом сформовано чітку позицію стосовно КЕП та УЕП, і КЕПом є підпис, тип підпису кваліфікований, сертифікат кваліфікований.
Прохання внести зміни та виправити невідповідність.
Відповідь:
Здрастуйте, Ваше запитання розглянуте й підготовлена така відповідь. Згідно Постанові КМУ 03.03.2020 № 193 (зі змінами) суб’єкти підприємництва мають право використовувати «удосконалений електронний підпис» замість «кваліфікованого електронного підпису». Проте, оскільки згідно практики рішень Антимонопольного комітету це право суб'єктів підприємництва все ж таки повинне бути додатково обумовлено в тендерній документації, це й передбачено чинними положеннями тендерної документації. А саме, умови тендерної документації вказують, що в рамках даної закупівлі термін "кваліфікований електронний підпис" вживається в значенні, яке гарантує суб'єктам підприємництва передбачене законодавством право використовувати для засвідчення тендерної пропозиції не лише КЕП на захищеному носії, але й «удосконалений електронний підпис». Додатково повідомляємо, що оскільки чинне формулювання умов участі в закупівлі в частині права учасників використовувати УЕП викликає занепокоєння, можливе внесення змін до тендерної документації з метою наведення додаткових гарантій забезпечення права на використання УЕП.
Дата відповіді:
15.06.2021 17:30
Відповідь надана
Еквівалент
Номер:
13179968b037452da2ab963d34bad75b
Дата опублікування:
12.06.2021 00:09
Опис:
Шановний Замовнику! Згідно тендерної документації та ЗУ "Про Публічні Закупівлі" Учасники можуть пропонувати еквіваленти. Але вказуючи висоту, ширину, довжину змішувачів та іншого товару і навіть ВАГУ ви привязуєте до конкретного виробника. Тому вимога встановити діапазони допустимих розмірів або не менше ніж або не більше ніж, Адже зазначення розмірів до міліметра жодним чином не впливає на функціональні і якісні показники виробу.
Відповідь:
Здрастуйте, Ваше запитання розглянуте й підготовлена така відповідь. На виконання норм Закону України "Про публічні закупівлі" умовами тендерної документації передбачено, що: «До всіх посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника (в разі їх наявності в технічній специфікації) - застосовується вираз «або еквівалент»» (п. 3 приміток до технічної специфікації тендерної документації). Щодо встановлення діапазону допустимих розмірів або «не менше, ніж» або «не більше, ніж» - в технічній специфікації це частково враховано (за окремими позиціями допуски задані). Підрозділ-замовник провів додатковий аналіз технічних вимог до товарів, що є предметами закупівлі, й дійшов до висновку, що за параметром «розміри» може бути встановлено універсальний допуск «плюс/мінус 2мм» для позицій 3,6,8,9,10,11,14,16,17,18,29,34 технічної специфікації. Необхідність дотримання вимог до розмірів виробів пояснюється можливими проблемами технічного характеру при встановленні (чи заміні виробу).
Щодо параметру «вага» виробу, то ця вимога за окремими позиціями технічної специфікації пояснюється тим, що окремі НЕСУМЛІННІ виробники та постачальники на ринку України пропонують продукцію, виготовлену з неякісних матеріалів. У зв'язку з цим, підрозділ-замовник погоджує зміни щодо усунення вимоги до ваги по тих позиціях виробів, де вказано матеріал корпусу – «латунь». Вказані вище зміни мають бути погоджені тендерним комітетом й оприлюднені згідно вимог Закону орієнтовно 17.06.2021 р. Якщо у Вас є більш конкретні пропозиції по товарах-еквівалентах, то для формування уточнених технічних вимог, які забезпечать можливість пропозиції ширшого кола аналогів й при цьому дозволять уникнути закупівлі неякісної продукції, просимо найближчим часом звернутися до відповідального представника підрозділу-замовника (тел. (098) 746-60-50 Тетяна).
Дата відповіді:
15.06.2021 17:07