• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об'єкті: Городоцький ліцей № 2 Городоцької міської ради Хмельницької області в м. Городок, вул. Бухти, 9, Городоцький район, Хмельницької області

Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. • Категорія замовника – п. 1 частини першої статті 2 Закону (п. 1ч.4 ст.2 Закону) • Джерело фінансування: Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. • Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА». • Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається • Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається

Завершена

588 132.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 941.00 UAH
Період уточнення: 11.06.2021 11:56 - 17.06.2021 18:00
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: ddbbc95c0c3f4171845476154a5c0d05
Дата опублікування: 16.06.2021 15:05
Опис: Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнень. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Відповідь: Добрий день. На Ваше питання повідомляємо наступне. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля Капітальний ремонт систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об'єкті: Городоцький ліцей № 2 Городоцької міської ради Хмельницької області в м. Городок, вул. Бухти, 9, Городоцький район, Хмельницької області» код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також може зазначатися інша інформація. Щодо огляду об’єкту в період уточнень повідомляємо наступне. Вказаний період обумовлений тим, що саме в період уточнень Учасники можуть звертатись до Замовника за роз’ясненням змісту оголошення, а також саме протягом цього періоду може бути внесено зміни в Оголошення про проведення спрощеної процедури як за результатом звернення, так і з власної ініціативи Замовника. Тому, термін для огляду об’єкту замовника не може бути продовжений з підстав, визначених Законом. Замовником жодним чином не допущено встановлення дискримінаційних вимог, адже вказана вимога є однаковою для всіх Учасників. Дякуємо за взаєморозуміння!
Дата відповіді: 17.06.2021 17:43
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 62b2d0f45e0a4117adc01e876f029ee3
Дата опублікування: 16.06.2021 15:03
Опис: В оголошенні наявна вимога "Лист, від ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (лист повинен бути виданий не більше 5-и робочих днів до дня завершення періоду уточнення цієї закупівлі)", що є дискримінаційною! На підставі якого нормативно правового акту встановлена дана вимога??? Дану інформацію можна перевірити за допомогою відкритого реєстру ДСНС!! до чого тут ще якісь листи?? ще й в такий короткий термін?? майбутній переможець вже має такий лист?? даною вимогою Ви обмежуєте коло учасників! вимагаємо видалити дану вимогу з оголошення, в разі не внесення змін будемо звертатися в контролюючі органи Дозоро та Моніторинг, для перевірки компетентності Замовника!
Відповідь: Добрий день. На Ваше питання повідомляємо наступне. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля Капітальний ремонт систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об'єкті: Городоцький ліцей № 2 Городоцької міської ради Хмельницької області в м. Городок, вул. Бухти, 9, Городоцький район, Хмельницької області» код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також може зазначатися інша інформація. Оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачено, що Учасник, в складі пропозиції надає Лист, від ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (лист повинен бути виданий не більше 5-и робочих днів до дня завершення періоду уточнення цієї закупівлі). Вважаємо, що вказана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель та аргументовано включена до вимог Оголошення, у зв’язку з наступним. Загальний ліцензійний реєстр ДСНС, що розміщений на сайті ДСНС https://www.dsns.gov.ua/ua/Licenzuvannya.html, не містить даних про анульовані або призупинені ліцензії. У зв’язку із зазначеним Замовник має право пересвідчитись у письмовій формі чи наявна ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення у Учасника закупівлі є чинною на момент проведення торгів. Будь який Учасник спрощеної закупівлі не позбавлений права звернутися до ДСНС або територіального органу ДСНС з відповідним листом. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у оголошенні, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення в цій частині відсутні. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді: 17.06.2021 17:42
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 3dea458c44bf47bcb196a24234b5aa2a
Дата опублікування: 16.06.2021 14:59
Опис: Доброго дня. Шановний Замовнику, у оголошенні наявна вимога «Учасник, в період уточнень, повинен отримати лист погодження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України.». Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки при передбаченні даної вимоги Замовник керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й не будуть надані. б) виходячи з вимоги, Замовник бажає отримати документ від Державного центру сертифікації ДСНС України (є державним органом з інспектування). Але є питання: Державний центр сертифікації ДСНС України є державним органом, який діє на підставі Положення та Конституції України (стаття 19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України). Хіба до обов’язків та повноважень державних органів належить надання гарантійних чи листів погоджень про включення до складу комісії? Якщо у державного органу визначено обов’язок – бути залученим до перевірки відповідності систем пожежної сигналізації на об’єктах, де монтаж здійснюватися за рахунок державних органів, то він це зробить в межах своїх повноважень, незалежно від надання якихось невідомих листів! Тому, просимо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Відповідь: На Ваше питання повідомляємо наступне. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля «Капітальний ремонт систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об'єкті: Городоцький ліцей № 2 Городоцької міської ради Хмельницької області в м. Городок, вул. Бухти, 9, Городоцький район, Хмельницької області» код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та іншф характеристики предмета закупівлі, а також може зазначатися інша інформація. Оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачено, що Учасник, в період уточнень, повинен отримати лист погодження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України. Вважаємо, що вказана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель та аргументовано включена до вимог Оголошення. В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів нами як Замовником торгів прийнято рішення про включення до складу комісії представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) щодо навчального закладу та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень. Будь який Учасник спрощеної закупівлі не позбавлений права звернутися до ДСНС або територіального органу ДСНС за відповідним листом. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у оголошенні, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення в цій частині відсутні. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді: 17.06.2021 17:41