-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку» (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій у дитячих закладах оздоровлення (путівки) - ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку»)
1. Найменування замовника: Відділ соціальної політики Овідіопольської селищної ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44072509. 4. Місцезнаходження замовника: 67801, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Овідіополь, вул.Суворова, будинок 2 а. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Горєнькова Людмила Володимирівна, уповноважена особа відділу соціальної політики Овідіопольської селищної ради телефон +38679387416, e-mail: socovidtg@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій у дитячих закладах оздоровлення (путівки) - ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Пропозиція Учасника повинна відповідати технічній специфікації: ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку» (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій у дитячих закладах оздоровлення (путівки) - ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку»). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга (16 путівок на 21 календарних днів цілодобового перебування в закладі). 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Одеська область (узбережжя Чорного моря) 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.06.2021 року 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за цим Договором здійснюються Замовником відповідно до Бюджетного кодексу України протягом десяти банківських днів з дня пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату путівок на відповідну відпочинкову зміну або з дня підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки проводяться протягом семи банківських днів з дня надходження бюджетних асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 195 000,00 грн. (Сто дев'яносто п'ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 16. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 17. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від загальної очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 20. Період уточнення інформації про закупівлю: «17» червня 2021 року. 21. Кінцевий строк подання пропозицій: «25» червня 2021 року. 22. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 23. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 24. Умови надання забезпечення пропозицій: Не передбачено, оскільки забезпечення пропозиції не вимагається. 25. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
мін. крок: 1% або 1 950.00 UAH