-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення, управління евакуацією людей у приміщенні гуртожиту ДНЗ «Жашківський аграрно-технологічний професійний ліцей», розташованого за адресою: Черкаська область, м. Жашків, вул. Перемоги, 36
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Категорія замовника: згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Торги відмінено
803 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 019.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 019.00 UAH
Період уточнення:
10.06.2021 13:16 - 29.06.2021 00:00
Відповідь надана
Документація
Номер:
d3944614df754d07a38b450ea5b273f8
Дата опублікування:
15.06.2021 23:42
Опис:
Бачимо що у Вас відповідальна особа взагалі не заморачувалась. Мало того, що понаписували відверту маячню, так це ж все втулили в закупівлю Капітальний ремонт приміщень лабораторії тракторів та автомобілів для створення НПЦ "сучасні аграрні технології" за адресою: Черкаська обл., Жашківський р-н, місто Жашків, вулиця Перемоги, будинок 38. І пспеціаліста з пожежної безпеки і слюсаря з КВП та А і т.д.
Ви або знайдіть нормального спеціаліста, або підвищіть заробітню плату цьому, бо може просто недоплачуєте то так і працює.
Відповідь:
просимо Вас уточнити суть питання
Дата відповіді:
16.06.2021 16:37
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
589e980bf1b14e2f9ef39817fdf64dfd
Дата опублікування:
15.06.2021 14:41
Опис:
В ТД наявна вимога "В пріоритеті учасники, віддаленість матеріально-технічної бази від об’єкту виконанння замовлення не більш як 70 км", що є дискримінаційною!
Згідно якого це нормативно правового акту чи Закону України Ви вирішили встановити дану дискримінаційну вимогу???
Обраний Вами переможець знаходиться саме на такій відстані і боїться конкуренції??
В разі не видалення даної вимоги з ТД, будемо звертатися в контролюючі органи (АМКУ, Дозоро, Моніторинг) для перевірки Вашої компетентності як Замовника!
Відповідь:
в даній чатині тендерної документації будуть внесені зміни
Дата відповіді:
16.06.2021 16:35
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
a8b32e9766804d48b58aaba8faa2a4a9
Дата опублікування:
15.06.2021 14:38
Опис:
Шановний Замовнику! ТД містить вимогу до учасника: "... договора на виконання аналогічних послуг (не менше 4х (чотирьох)). В пріоритеті учасники, що мають найбільший досвід виконання робіт з соціальними та бюджетними установами та учасники, що мають досвід виконання робіт в європейських країнах.." дана вимога є дискримінаційною стосовно Учасника, який відповідає всім вимогам тендерної документації, але має один або два аналогічних договорів, що підтверджують його позитивний досвід. Закон України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 16, не надає права Замовнику встановлювати кількість таких договорів, а лише можливість використовувати кваліфікаційні критерії, зазначені у статті 16 : "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", тобото учасник має підтвердити наявність ДОСВІДУ (саме те, що може вимагати Замовник), а от якою кількістю підтвердити позитивний досвід, це вже вирішує Учасник, 2 або 3 або 10 договорів. У зв'язку з вищенаведеним вимагаємо внести зміни до тендерної документації у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Не внесення таких змін, дозволяє учасникам звертатися до контролюючих органів відповідно до Законодавства України.
Додатково хочемо уточнити, що означає «пріоритет учасників»????
На підставі чого Замовник висуває даний пріоритет?? Який нормативно правовий акт надає Замовникам таке право??
Закупівлі для того й проводяться, аби у Замовників не було ніяких пріоритетів та попередніх домовленостей, Вас це не стосується так??
Що за соціальні та бюджетні установи??? Вище наведене законодавство не дає право Замовникам встановлювати такі вимоги!!
У разі не внесення змін, готуємо скаргу в АМКУ!
Відповідь:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до п. 2 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України та інформацію про спосіб підтвердження учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, з урахуванням специфіки предмета закупівлі, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником встановлена у п.3 Додатку 3 Тендерної документації умова щодо обов’язковості надання Учасниками довідки у довільній формі, за підписом керівника, скріпленої печаткою Учасника, з зазначенням договору на виконання аналогічних послуг, вартості та дати виконання договору (не менше 4х (чотирьох)).
Саме, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника досвіду ВИКОНАННЯ аналогічного договору.
Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, роботи за якими виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства,.
Дата відповіді:
16.06.2021 16:25
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
1d0d301f11c54ed88869b99c118eae63
Дата опублікування:
15.06.2021 14:30
Опис:
Шановний Замовнику , наполягаємо (вимагаємо) від Вас отримати аргументовне пояснення на основі якого чинного документу (згідно чинного закондавства України - вказати постанову, ДСТУ, наказ) в тендерній документації ви вимагаєте наявність в Учасників, таких працівників:
- спеціаліста з пожежної безпеки з досвідом роботи не менше 5ти років;
- слюсара контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (4 розряд);
- технічного працівника (з допуском до роботи в електроустановках напругою до та понад 1кВт-1000Вт);
- спеціаліста (майстра) (з допуском до робіт на висоті);
- механіка підйомно-транспортних, будівельних машин та устаткування.
Дана вимога є такою, що повністю суперечить чинному законодавству та не відповідає ЛІЦЕНЗІЙНИМ УМОВАМ: "Провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року. Згідно кадрових вимог до виконавців робіт : 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Та вимогам чинного законодавства України, а саме статті 14 "Закону України про публічні закупівлі" п.5 цитуємо: "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників". та статті 5. "Закону України про публічні закувлі", адже дана вимога, є дискримінаційної і обмежує коло потеційних Учасників.
Даною кваліфікаційною вимогою ви навмисне призводите до дискримінації учасників та повністю обмежуєте коло їх потенційних учасників та відповідно порушуєте вимоги п.4. статті 5 та п.4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни до тендерої документації, шляхом видалення даної дискримінаційної вимоги. В іншому випадку ми змушені (і будьте впевненні, що ми звернемося) звернутися з офіційною скаргою до Антимонопольного комітету України (АМКУ) для відстоювання своїх законних прав та інтересів.
Хочемо вам нагадати, що відповідно до аб. 1 ст. 16414 «Порушення законодавства про закупівлі: тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Відповідь:
Замовник уважно вивчив Ваше питання щодо внесення змін до умов тендерної документації на закупівлю «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення, управління евакуацією людей у приміщенні гуртожиту ДНЗ «Жашківський аграрно-технологічний професійний ліцей», розташованого за адресою: Черкаська область, м. Жашків, вул. Перемоги, 36)» та повідомляє наступне.
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.Згідно абз. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв які передбачені ст. 16 Закону.У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності працівників відповідних кваліфікацій з наданням документального підтвердження.
Зважаючи на специфіку предмета закупівлі (наприклад його обсяг та строки постачання товарів, надання послуг чи виконання робіт), замовники можуть встановити вимоги стосовно кількості працівників, кваліфікації та досвіду робіт. Кількість осіб, що вимагається, пояснюється об’ємом робі та стислістю термінів надання послуг. Кваліфікаційні вимоги встановлені згідно постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року та відповідно Закону України «Про охорону праці»: НПАОП 45.2-7.02-12 Охорона праці та промислова безпека у будівництві; Правила охорони праці при роботі на висоті, затверджені наказом Держгірпромнагляду від 27.03.2007 № 62 (НПАОП 0.00-1.15-07). Така вимога встановлена уповноваженою особою для відбору найкращих учасників, які мають можливість безпечно, вчасно та якісно виконати роботи на високому рівні.
З приводу « механіка підйомно-транспортних, будівельних машин та устаткування», допущено описку, - зобов’язуємось її видалити.
Дата відповіді:
16.06.2021 16:21
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
c3ea3f64eae846c48177ecbc7e05e565
Дата опублікування:
15.06.2021 14:25
Опис:
Шановний Замовнику! Згідно поданої Вами тендерної документації Ви вимагаєте в Учасників досвід роботи на ринку надання послуг не менше 5-ти років ; Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника не менше 5-ти років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 5-ти років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашим вимогам, що встановлені у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників, які мають один рік досвіду, що підтверджено професійністю виконання аналогічних видів робіт. Також врахуйте, що підприємсвто може бути на ринку і 10 років, але ліцензію на даний вид робіт отримати два роки тому, а по факту надавати такі послуги лише рік. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5-ти років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель". У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України!
Відповідь:
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.Разом з тим, будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (стаття 24 Закону).Тендерною документацією за процедурою відкритих торгів на закупівлю «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення, управління евакуацією людей у приміщенні гуртожиту ДНЗ «Жашківський аграрно-технологічний професійний ліцей», розташованого за адресою: Черкаська область, м. Жашків, вул. Перемоги, 36», оприлюдненою Замовником 10.06.2021 року через електронну систему закупівель, у порядку визначеному законодавством, визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.Вищезазначену вимогу встановлено Замовником з огляду на специфіку предмета закупівлі (його обсяг та строки постачання товарів, надання послуг чи виконання робіт). Досвід роботи що вимагається, пояснюється об’ємом робіт та стислістю термінів надання послуг, а також « Розділ3, п.5, абз.5: робота в діючому приміщенні, державний заклад)». Досвід робіт із приватною установою/організацією не враховується, оскільки державна організація встановлює набагато серйозніші вимоги до документації, дотримання вимог охорони праці та якості надання послуг вцілому, тому така кількість одиниць документально підтвердженого досвіду. «Один або два» досвіди виконання робіт не достатньо для такого об’єму робіт та термінів, що передбачені закупівлею. Цей критерій не обмежує коло учасників, в разі максимально вигідної пропозиції, Замовник обере переможцем Учасника, у якого 2 аналогічних договори, але надаватиме перевагу Учасникам, у яких є більший досвід співпраці з бюджетними установами (зокрема, надання послуг закладам освіти).
Дата відповіді:
16.06.2021 16:17
Відповідь надана
щодо огляду
Номер:
741eede4e1354c2ea3b9bf21264eabbe
Дата опублікування:
15.06.2021 14:23
Опис:
В тендерній документації зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
в даній частині тендерної документації будуть внесені зміни
Дата відповіді:
16.06.2021 16:13
Відповідь надана
Дефектний акт
Номер:
fbb17862ede546c0a8b4afff3ed27992
Дата опублікування:
14.06.2021 18:37
Опис:
Шановний Замовник, завантажте до тендерної документації дефектний акт чи специфікацію проекту. На підставі чого учасник повинен прораховувати пропозицію?
Відповідь:
В даній частині тендерної документації будуть внесені зміни
Дата відповіді:
16.06.2021 16:12