• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 — 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Пристрої багатофункціональні, принтери)

Пристрої багатофункціональні, принтери - згідно Додатку №4 тендерної документації

Завершена

3 331 389.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 080.00 UAH
Період уточнення: 10.06.2021 10:11 - 23.06.2021 00:00
Відповідь надана

Лот №1

Номер: c53e16481a3f44bcb21d2e9b475a3943
Дата опублікування: 15.06.2021 13:31
Опис: Шановний Замовник, прошу Вас роз'яснити, що ви маєте на увазі під вимогою "ресурс картриджа – не менше 3000 сторінок формату А4 згідно стандарту ISO/IEC 19752"??? Ви маєте на увазі МОЖЛИВІСТЬ використання запропонованих МФУ з картриджами у яких ресурс 3000сторінок??? Чи ви маєте на увазі що запропоноване обладнання повинно бути ОДРАЗУ бути укомплектованим не СТАРТОВИМ картриджем (ресурс 1600сторінок) а картриджем з ресурсом в 3000сторінок??? Чи картридж з ресурсом в 3000сторінок повинен входити у комплект з МФУ??? Хочемо зазначити що виробники переважно комплектують обладнання саме картриджем з ресурсом 1600сторінок, так званий СТАРТОВИЙ картридж, а картриджі з більшим ресурсом пропонується окремо придбати якщо у цьому є потреба у покупця. При виробництві обладнання ніхто не комплектує його картриджами зі збільшеним ресурсом.
Відповідь: Шановний учасник, ваше питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету та внесні відповідні зміни. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 17.06.2021 09:08
Відповідь надана

Дот №1

Номер: 7b459d030c974de9a14bdf90bf530a68
Дата опублікування: 15.06.2021 11:26
Опис: Шановний Замовник чи буде відхилена пропозиція учасника який запропонує по лоту №1 МФУ +2 картриджі в комплекті з ресурсом кожного по 1600ст???
Відповідь: Шановний учасник, пропозиція учасника не буде відхилена при її відповідності умовам тендерної документації.
Дата відповіді: 17.06.2021 09:08
Відповідь надана

Предмет закупівлі (лот 1)

Номер: 50cdad9350bd4231949ea72499cc6d28
Дата опублікування: 14.06.2021 12:45
Опис: Шановний Замовнику, прошу вас розглянути можливість покращення предмету закупівлі шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, оскільки ваш бюджет дозволяє закупити більш сучасніші та якісніші багатофункціональні пристрої и. 1. Зокрема в частині покращення роздільної здатності сканування та роздільної здатності друку. 2. Зазначений вами ресурс картриджа каже проте що він може бути неоригінальним (оскільки всі оригінальні картриджі основних виробників не мають такого ресурс друку, а тому пропонуємо замінити на один основний та один додатковий. 3. Не зовсім зрозуміло які повинні бути картриджі з чіпами чи без них. 4. Документацією не міститься вимог до гарантії, у зв’язку з чим створюються передумови щодо постачання вам контрафактного товару що не буде мати сервісної та гарантійної підтримки виробника. Просимо розглянути наше звернення та відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний учасник, ваше питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету та внесні відповідні зміни. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 17.06.2021 09:07
Відповідь надана

Предмет закупівлі (лот 3)

Номер: f5bf0c7bc3404b66aa82cf6a90f55a49
Дата опублікування: 14.06.2021 12:41
Опис: Шановний Замовнику, прошу вас розглянути можливість покращення предмету закупівлі шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, оскільки ваш бюджет дозволяє закупити більш сучасніші та якісніші лазерні принтери. 1. Зокрема в частині покращення роздільної здатності сканування та роздільної здатності друку. 2. Зазначений вами ресурс картриджа каже проте що він може бути неоригінальним, а тому пропонуємо замінити його на основний оригінальний картридж з ресурсом не менше 1500 сторінок. 3. Не визначено вимог по швидкості друку, просимо уточнити чи вона є для вас важливою вимогою чи ні. 4. Не зовсім зрозуміло які повинні бути картриджі з чіпами чи без них. 5. Документацією не міститься вимог до гарантії, у зв’язку з чим створюються передумови щодо постачання вам контрафактного товару що не буде мати сервісної та гарантійної підтримки виробника. Просимо розглянути наше звернення та відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний учасник, ваше питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету та внесні відповідні зміни. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 17.06.2021 09:07
Відповідь надана

Предмет закупівлі

Номер: 73fa0f5e302140b587d2de12f26d9b8e
Дата опублікування: 14.06.2021 12:40
Опис: Шановний Замовнику, прошу вас розглянути можливість покращення предмету закупівлі шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, оскільки ваш бюджет дозволяє закупити більш сучасніші та якісніші багатофункціональні пристрої. 1. Зокрема, в частині покращення роздільної здатності сканування та роздільної здатності друку. 2. Зазначений вами ресурс картриджа каже проте що він може бути неоригінальним (оскільки всі оригінальні картриджі основних виробників не мають такого ресурс друку, а тому пропонуємо замінити на один основний та один додатковий. 3. Не зовсім зрозуміло які повинні бути картриджі з чіпами чи без них. 4. Документацією не міститься вимог до гарантії, у зв’язку з чим створюються передумови щодо постачання вам контрафактного товару що не буде мати сервісної та гарантійної підтримки виробника. Просимо розглянути наше звернення та відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний учасник, ваше питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету та внесні відповідні зміни. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 17.06.2021 09:07