• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний частковий ремонт вулиці Мала Житомирська від пересічення з вул. Вокзальна в напрямку вул. Борщагівська м. Радомишль, Радомишльського району, Житомирської області

Завершена

2 944 306.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 443.07 UAH
Період уточнення: 09.06.2021 17:15 - 19.07.2021 00:00
Відповідь надана

тендер

Номер: d0b2138c38a647d1a0fc2b2f3f0650a7
Дата опублікування: 14.06.2021 15:57
Опис: коментар від 14.06.2021 о 15.19 вважати не дійсним
Відповідь: Відсутнє запитання
Дата відповіді: 17.06.2021 15:36
Відповідь надана

ВКФ УРАРТУ

Номер: 9f0bf40b1b834722a882e9325ee79256
Дата опублікування: 14.06.2021 15:19
Опис: Доброго дня. Підкажіть буд-ласка, а чому в тендерній документації одразу було не вказати «для ВКФ УРАРТУ»,хто це оприлюднив-хочеться потиснути руку
Відповідь: Слід нагадати, що відповідно до ст 28. «Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій» тільки після аукціону Замовник може приступити до перевірки учасників, а ніяк не раніше.
Дата відповіді: 17.06.2021 08:30
Відповідь надана

ПЕРЕМОЖЕЦЬ – ВКФ УРАРТУ

Номер: 73eea5e1cb58447382856971f1a1cf3f
Дата опублікування: 14.06.2021 11:19
Опис: Доброго дня. Підкажіть буд-ласка, а чому в тендерній документації одразу було не вказати «для ВКФ УРАРТУ», чи по тексту оголошення для вимог одразу прописати «ПЕРЕМОЖЕЦЬ – ВКФ УРАРТУ». У вас всі документи і всі вимоги «заточені» виключно під одного учасника. Проглянувши документи, які подало підприємство для участі в даному тендері, який був оголошений раніше та не відбувся, а саме, відомості про обладнання та матеріально-технічну базу видно, що перелік техніки фірми УРАРТУ повністю збігається з вимогами щодо необхідності цієї техніки по об’єкту «Капітальний частковий ремонт вулиці Мала Житомирська від пересічення з вул. Вокзальна в напрямку вул. Борщагівська м. Радомишль, Радомишльського району, Житомирської області» Необхідна техніка: бульдозер 79 кВТ – абсолютно випадковий такий є у фірми УРАРТУ – ДТ 75. каток самохідний масою саме 17,9 т (не кілограмом більше) - абсолютно випадково такий є у фірми УРАРТУ – HAMM HD 150 ТТ каток дорожній самохідний вібраційний саме 16,2 т (не кілограмом більше) - абсолютно випадково такий є у фірми УРАРТУ – HAMM HD 130 Ще мабуть необхідно дописати, що бульдозер повинен бути саме 34 –річного строку експлуатації, а катки відповідно 14 років та 18 років. Ви не просто встановили дискримінаційні вимоги, ви перекреслили всі принципи публічних закупівель. Ми розуміємо, що відповідь Ваша на наше питання буде, щось подібне до «Замовник відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» самостійно встановлює кваліфікаційні критерії, а тому ми бачимо ці вимоги саме такими», або «Саме така техніка необхідна для якісного та вчасного виконання робіт», але все ж таки просимо прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги такі як перелік техніки, акт огляду об’єкту, наявність «добровільних» сертифікатів ISO, та інше а також привести вимоги тендерної документації у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: На ваше запитання повідомляємо наступне: 1.Вказаний перелік техніки передбачений для виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації, учасник може надати данні про власну або залучену техніку, яка має не гірші показиники за переліком (еквівалент). Додатково повідомляємо, що даний проект отримав експертний звіт щодо розгляду проектної документації. Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, в тендерній документації зазначаються вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16,». Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі. В разі встановлення кваліфікаційних критеріїв, Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників таким критеріям. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі відповідно до проектно-кошторисної документації та не порушуючи чинне законодавство України. Відповідно до абз.1 ч.3. ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до абз.2 ч.3 ст.16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. 2.Замовник не вважає за необхідне видалення із документації вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт в присутності представника Замовника. Документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт та проектом є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути обсяг робіт та визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт (що є суттевим для використання бюджетних коштів), що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників . 3. Щодо наявності у Учасника сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2008. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Дана умова жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, оскільки будь-яка юридична особа чи ФОП мають можливість оформити відповідний документ та надати його у складі пропозиції.
Дата відповіді: 17.06.2021 08:29
Відповідь надана

оголошення

Номер: 2f901385a0b04d82a297eacf995ac895
Дата опублікування: 12.06.2021 10:02
Опис: Добрий день,Ми,Приватне акціонерне товариство "Житомирське шляхово-будівельне управління просимо надати розяснення щоо вимог зпмовника щодо обовязкової наявності техніки та механізмів "Капітальний частковий ремонт вулиці Мала Житомирська від пересічення з вул. Вокзальна в напрямку вул. Борщагівська м. Радомишль, Радомишльського району, Житомирської області".
Відповідь: На ваше запитання повідомляємо наступне: Вказаний перелік техніки передбачений для виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації, учасник може надати данні про власну або залучену техніку, яка має не гірші показиники за переліком (еквівалент). Додатково повідомляємо, що даний проект отримав експертний звіт щодо розгляду проектної документації. Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, в тендерній документації зазначаються вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16,». Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі. В разі встановлення кваліфікаційних критеріїв, Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників таким критеріям. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі відповідно до проектно-кошторисної документації та не порушуючи чинне законодавство України. Відповідно до абз.1 ч.3. ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до абз.2 ч.3 ст.16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 5 Закону.
Дата відповіді: 15.06.2021 17:13