• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі та стелі спортзалу ЗОШ І-ІІІ ст №5, по пров. Незалежності, 2 м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області

Завершена

587 084.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 935.42 UAH
Період уточнення: 09.06.2021 16:25 - 15.06.2021 16:29
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 95e8c8ed9e58495198fc9365f599ae54
Дата опублікування: 10.06.2021 09:47
Опис: Доброго дня! 1. Чи буде вважатися аналогічним договір за кодом ДК 021:2015: 45260000-7 ? 2. Учасником повинно бути надано «Сертифікат якості (або інший документ), що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами» - можливо дана вимога помилкова, враховуючи що предметом закупівлі є роботи? 3. Згідно вимог Оголошення та його додатків Початок робіт: з моменту підписання договору за згодою з керівництвом ЗОШ І-ІІІ ст №5. Що мається на увазі під «згодою з керівництвом ЗОШ І-ІІІ ст №5 »? В який спосіб та хто має отримати таку згоду? Чи можливо що через відсутність такої згоди початок робіт може затягнутися на невизначений термін?
Відповідь: по першому запитанню: згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 року № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Аналогічним договором слід вважати такий договір, який підтверджує досвід виконання робіт зазначених в дефектному акті (додаток 1 тендерної документації); по другому запитанню: до товарів у будівництві відноситься сукупність матеріальних ресурсів (матеріалів, виробів і конструкцій), які необхідні для виконання будівельних робіт; по третьому запитанню: згода про початок робіт з керівництвом ЗОШ І-ІІІ ст №5 передбачена в зв’язку з тим, що в навчальному закладі функціонує пришкільний оздоровчий табір. Вимог до формату згоди не передбачено, оскільки вона може бути усною, або письмовою в довільному вигляді, наданою виконавцю робіт. В разі відсутності згоди від керівництва навчального закладу, замовником робіт будуть вживатися заходи щодо недопущення порушення термінів передбачених законодавством.
Дата відповіді: 10.06.2021 14:49