-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція
Торги не відбулися
29 363 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
25.05.2017 15:58 - 16.06.2017 16:03
Відповідь надана
Убедительно просим внести изменения в Тендерную Документацию, изменив заявленные количества таблеток в соответствии с заводскими упаковками.
Номер:
2854a5815ebc4aa6abae3c1a0baa920b
Дата опублікування:
16.06.2017 15:51
Опис:
Согласно действующего Законодательства, регулирующего условия хранения, транспортировки, торговли лекарственными средствами отпускать (хранить), реализовывать медикаменты разрешено исключительно в заводских (оригинальных) упаковках. В Тендерной документации, идентификатор процедуры UA-2017-05-25-001029-c, указаны количества таблеток, которые не соответствуют (не кратны) количествам таблеток в заводских оригинальных упаковках. Убедительно просим внести изменения в Тендерную Документацию, изменив заявленные количества таблеток в соответствии с заводскими упаковками.
Відповідь:
При здійсненні закупівель замовник зобов’язаний дотримуватись, зокрема принципу недискримінації учасників передбаченого статтею 3 Закону.
Ураховуючи, що лікарські засоби які є предметом закупівлі виробляються різними виробниками, у різних упаковках, визначення чіткої кількості призведе до встановлення дискримінаційних вимог до учасників, які не можуть забезпечити кількість таблеток виходячи з пакування заводу виробника (приклад нижче).
Інформація з Державного реєстру лікарських засобів
ІЗОНІАЗИД
№ РП
Термін дії з/по Назва/лікарська форма Склад діючих речовин Виробник Заявник
UA/15099/01/02
06.04.2016
06.04.2021 ІЗОНІАЗИД
Таблетки по 300 мг № 30 (10х3), № 90 (10х9), № 100 (10х10), № 84 (28х3), № 672 (28х24) у блістерах; № 1000 у поліетиленових пакетах 1 таблетка містить ізоніазиду 300 мг Маклеодс Фармасьютикалс Лімітед, Індія Маклеодс Фармасьютикалс Лімітед, Індія
UA/2671/01/01
06.03.2015
06.03.2020 ІЗОНІАЗИД-ДАРНИЦЯ
таблетки по 300 мг, по 10 таблеток у контурній чарунковій упаковці; по 5 контурних чарункових упаковок в пачці; по 1000 або по 1500, або по 2500 таблеток у контейнерах 1 таблетка містить ізоніазиду 300 мг ПрАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця", Україна ПрАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця", Україна
РИФАМПІЦИН
№ РП
Термін дії з/по Назва/лікарська форма Склад діючих речовин Виробник Заявник
UA/10456/01/01
27.07.2015
27.07.2020 РИФАМПІЦИН
Капсули по 150 мг № 1000 у банках (виробництво з пакування in bulk фірми-виробника Люпін Лімітед, Індія) 1 капсула містить рифампіцину 150 мг ТОВ "ЛЮМ'ЄР ФАРМА", Україна ТОВ "ЛЮМ'ЄР ФАРМА", Україна
UA/6775/01/01
26.07.2012
26.07.2017 РИФАМПІЦИН
капсули по 150 мг № 10х2 у контурних чарункових упаковках у пачці, № 1000 у пластикових контейнерах 1 капсула містить рифампіцину 150 мг ПрАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця", Україна ПрАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця", Україна
UA/6796/01/01
10.08.2012
10.08.2017 МАКОКС 150
капсули по 150 мг, по 10 капсул у блістері; по 10 блістерів у картонній коробці; по 10 капсул у стрипі; по 10 стрипів у картонній коробці 1 капсула містить рифампіцину 150 мг Маклеодс Фармасьютикалс Лімітед, Індія Маклеодс Фармасьютикалс Лімітед, Індія
UA/8840/01/01
16.08.2013
16.08.2018 Р-ЦИН
капсули по 150 мг, по 100 або по 1000 капсул у банках 1 капсула містить рифампіцину 150 мг Люпін Лімітед, Індія Люпін Лімітед, Індія
UA/5525/01/01
необмежений з 10.11.2016 РИФАМПІЦИН
Капсули по 150 мг, по 10 капсул у блістері, по 2 блістери у пачці, по 1000 капсул у контейнері, по 90 капсул у контейнері пластиковому з кришкою з контролем першого закриття, по 1 контейнеру в пачці 1 капсула містить 150 мг рифампіцину (у перерахунку на 100 % суху речовину) Публічне акціонерне товариство "Науково-виробничий центр "Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод", Україна Публічне акціонерне товариство "Науково-виробничий центр "Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод", Україна
UA/8841/01/01
16.08.2013
16.08.2018 Р-ЦИН
капсули по 150 мг, in bulk № 1000: по 1000 капсул у банках 1 капсула містить: рифампіцину 150 мг Люпін Лімітед, Індія Люпін Лімітед, Індія
Дата відповіді:
21.06.2017 13:04
Відповідь надана
Переконливо вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність визначивши предмет закупівлі за принципом: одна позиція – один ЛОТ на позиція – один ЛОТ.
Номер:
c37c8ac1d6ff4761a3305c8f6249b38b
Дата опублікування:
16.06.2017 15:24
Опис:
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю: «ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-05-25-001029-c), повідомляє, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон).
Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів за державні кошти. Принципам здійснення закупівель за державні кошти (ст.3 Закону) є максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; добросовісна конкуренція серед учасників.
Виведення товару в специфікацію єдиним лотом обмежує потенційну кількість учасників, у зв’язку з тим, що не всі дистриб’ютори або виробники лікарських засобів, які можуть приймати участь в даній процедурі закупівлі можуть запропонувати Замовнику весь, наведений в Тендерній документації до предмету закупівлі та підтвердження його відповідності тендерній документації». Деякі препарати не мають еквівалентів, та можуть бути запропоновані лише одним постачальником та/або виробником.
Тобто, вимога щодо подання пропозиції конкурсних торгів загальним списком (одним лотом) обмежує нашу можливість, як Учасника прийняти участь у зазначених конкурсних торгах. Переконливо вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність визначивши предмет закупівлі за принципом: одна позиція – один ЛОТ.
Відповідь:
По-перше, в абзаці сьомому пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (надалі – Порядок), встановлено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Таким чином, поділ предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком замовника, оскільки норма абзацу сьомого пункту 1 розділу ІІ Порядку не є імперативною.
По-друге, у частині першій статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом максимальної економії та ефективності.
У зв’язку з чим, однією із підстав проведення замовником закупівлі без поділу предмету закупівлі на лоти, є доцільність придбання даних товарів у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики, на ритмічність і своєчасність здійснення поставок замовнику та зменшує ризик відміни торгів за окремими лотами.
Водночас, поділ предмета закупівлі на лоти не є гарантією зменшення суми закупівлі за всіма позиціями, а може призвести до зменшення ціни на окрему позицію при загальному збільшенні витрат на закупівлю всього обсягу товару.
По-третє, лікарські засоби, що є предметом даної закупівлі, не є унікальними та представлені не одним виробником, що не ставить потенційного учасника процедури закупівлі в залежність від конкретного виробника.
По-четверте, вимога не містить аргументів щодо неможливості забезпечення потенційним учасником надання всього обсягу товару, вказаного у Додатку 3 до тендерної документації.
Дата відповіді:
21.06.2017 12:57