• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) або еквівалент; вугілля кам'яне марки ДГ (25-200) або еквівалент, вугілля кам'яне марки ДГ/Г(Г2)/А (20-200) або еквівалент

ДК 021:2015 – 09110000-3-Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) або еквівалент; вугілля кам'яне марки ДГ (25-200) або еквівалент; вугілля кам'яне марки ДГ/Г(Г2)/А (20-200) або еквівалент). Категорія Замовника: відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Місцезнаходження Замовника: Україна, 20114, Черкаська обл., Маньківський р-н, смт Буки, вул.Пушкіна, будинок 2. Мова складання документів: українська. Розмір, вид та умови тендерного забезпечення: 3.2.1. Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. 3.2.2. Сума забезпечення: 30 000 грн. (тридцять тисяч гривень 00 копійок), що не перевищує розмір установлений частиною 1 статті 25 Закону. 3.2.3. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. 3.2.4. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. 3.2.6. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. р/р Замовника: Код за ЄДРПОУ 43991003 р/р UA208201720344260003000112390 UA148201720344290002000112390 Управління Державної казначейської служби України у Маньківському районі Черкаської області МФО820172 3.2.7. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави та/або договору поруки, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію (детально в тендерній документації).

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 09.06.2021 11:51 - 20.06.2021 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: b12b707bf8b645af8fbc707be222761c
Дата опублікування: 09.06.2021 16:11
Опис: Замовником встановлена вимога, що Учасник повинен використовувати систему екологічного управління стосовно видів діяльності які необхідні для виконання умов договору поставки. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO14001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи екологічного управління, який виданий учаснику. дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників не виробників предмету закупівлі, оскільки позбавляє інших учасників, наприклад ПП або ФОП, або ТОВ, які закуповують вугілля у виробників та наприклад, мають нуобхідні сертифікати, прийняти участь у закупівлі. Вимагаємо внести зміни до ТД, виключивши цю вимогу або надати можливість учасникам надати вказаний сертифікат, наприклад, на виробника. Крім того, ви вказуєте, що учасник повинен надати Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасники зобов’язані підтвердити, шляхом подання документу у нотаріально затвердженій формі, що в штаті учасника знаходиться найманий працівник - відповідальна особа щодо дотримання правил протипожежної безпеки під час зберігання та транспортування твердого палива, що складає предмет закупівлі. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язані подати гарантійний лист, що під час виконання умов договору про закупівлю будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у перевезенні вантажів з підтверджуючими документами, що в штаті учасника є спеціаліст (-ти), що оформлений (-і) згідно трудового законодавства як наймані працівники та який (-і) мають необхідні знання з охорони праці (додаються копії сертифікатів або копії дипломів або копії посвідчень тощо). У п. 2 Главі 7 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України встановлено, що При підготовці до засвідчення вірності копій документів і виписок з них нотаріус зобов`язаний особисто звірити з оригіналом документа копію чи виписку з документа, вірність яких він засвідчує. Нам не зрозуміла вимога щодо нотаріального засвідчення такої довідки, чому учасник повинен нотаріально завіряти свої довідки, чому вам недостатньо оригіналу документу, що відповідатиме вимогам ДСТУ 4163-2003? Таким чином ви змушуєте потенційних учасників нести додаткові витрати, що порушує принципи визначені у ст. 5 ЗУ. Таким чином вимагаємо внести зміни до ТД, виключивши цю вимогу.
Відповідь: Інформуємо, що тендерна документація складена Замовником відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені статтею 5 Закону, а також з врахуванням наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» № 680 від 13.04.2016 року. 1. Потенційний учасник вважає незаконною наступну вимогу за частиною 2 розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації: «Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO14001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи екологічного управління, який виданий учаснику.». При цьому, Вами акцентується, що вказана вимога є дискримінаційною, оскільки учасник не виробник товару не може отримати відповідний сертифікат ISO14001:2015 на власне ім’я. Вказане не відповідає дійсності. Законом передбачено необхідність дотримання усіма учасниками закупівлі, в тому числі не виробниками товару законодавства у сфері охорони довкілля та навколишнього середовища. Поряд з цим, спосіб підтвердження такої вимоги покладено визначити Замовнику закупівлі. Зазначаємо, що об’єкти матеріально-технічної бази як Замовника, так і Постачальника твердого палива, так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти – являються об’єктами екологічного аудиту в розумінні ст. 2 Закону України «Про екологічний аудит». Згідно зі ст. 1 Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит – це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту. Також зазначаємо, що відповідно до ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами. Щодо опису планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, повідомляємо наступне: відповідно до ст. 54 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», – місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні своєї діяльності зобов'язані вживати необхідних заходів щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин. Враховуючи те, що вживання необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища з боку зокрема, підприємств, установ, організацій – є вимогою вищезазначеного закону, ми, як Замовник закупівлі маємо право це перевірити, вимагаючи опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища. У зв’язку з цим, відповідність Постачальника вимогам діючого природоохоронного законодавства (зокрема, здійснення ним планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища), доказом чого є документальне підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства – для нас, як для Замовника є необхідністю. Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг з постачання твердого палива, а також для повної відповідності закупівлі твердого палива вимогам природоохоронного законодавства, – вимагає у складі тендерної документації від учасників надання вищевказаних документів. Скаржник стверджує, що вимога про проведення екологічного аудиту у формі отриманні Сертифікату ISO14001:2015 є незаконною, що спростовується безпосередніми положеннями Закону України «Про екологічний аудит» та практикою розгляду скарг АМКУ, за яким сертифікація діяльності будь-якого суб’єкта господарювання на відповідність ISO14001:2015 не э дискримінацією. Преамбулою даного закону передбачено: «Цей Закон визначає основні правові та організаційні засади здійснення екологічного аудиту і спрямований на підвищення екологічної обґрунтованості та ефективності діяльності суб'єктів господарювання. Положення цього Закону поширюються на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності та видів діяльності.» Скаржник документально не довів та не спростував обставини, що ним вчинялись дії стосовно укладання договору на проведення сертифікації у відповідності до вимог ISO14001:2015 з будь-якою із компетентних організацій і Скаржнику було відмовлено у проведенні такої інспекції, що призвело до неможливості оформлення відповідного запитуваного документу Замовником. Швидше всього Скаржник не мав та не має наміру навіть спробувати виконати відповідну вимогу за тендерною документацією, що свідчить не про дискримінаційність та незаконність самої вимоги, а доводить лише обставини небажання виконувати вимоги Замовника в зазначеній тендерній процедурі закупівлі. У випадку оскарження даної вимоги в АМКУ готові надати ряд аналогічних рішення Органу Оскарження, що спростовують дискримінаційність вимоги. 2. Щодо нотаріальної форми засвідчення документу. Пунктом 3.5.2. частини 5 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено наступну вимогу: «Учасники зобов’язані підтвердити, шляхом подання документу у нотаріально затвердженій формі, що в штаті учасника знаходиться найманий працівник - відповідальна особа щодо дотримання правил протипожежної безпеки під час зберігання та транспортування твердого палива, що складає предмет закупівлі». Подання запитуваного документу у нотаріально засвідченій формі зумовлено необхідністю встановлення правдивої та достовірної інформації, що подана учасником закупівлі, оскільки, документи, що подаються учасником закупівлі у електронному вигляді почасти не можливо перевірити Замовнику їх автентичність. При цьому звичайна копія такого документу не може вважатись повноцінним юридично-значущим документом в силу технічних можливостей її підробки. За Вашою Вимогою не доведено та не підтверджено неможливість надати у складі тендерної пропозиції нотаріально засвідченої копії документу, що в штаті учасника знаходиться найманий працівник - відповідальна особа щодо дотримання правил протипожежної безпеки під час зберігання та транспортування твердого палива, що складає предмет закупівлі. Відтак, вважаємо, що оскарження з даної підстави є необґрунтованим та недоведеним. Уповноважена особа при проведенні процедури закупівлі повинен унеможливити участь у закупівлі тих суб’єктів господарювання, діяльність яких не спрямована на настання реальних договірних відносин та може призвести до непоправних шкідливих соціально-економічних наслідків при використанні бюджетних коштів. Таким чином, нами встановлені законні та не дискримінаційні вимоги до потенційних учасників закупівлі, а отже, правових підстав для вилучення оскаржуваної вимоги зі змісту тендерної документації не має. Знову ж таки при оскарженні даної вимоги в АМКУ готові надати аналогічне рішення Органу оскарження, що спростовує дискримінаційність вимоги Замовника.
Дата відповіді: 11.06.2021 10:59