• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Надання послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, протипожежного спостереження, оповіщування про пожежу та пожежогасіння на об’єктах ДП «МТП» Чорноморськ»

Кількість товарів, робіт послуг: Три послуги: Протипожежне спостереження (27 об’єктів), Технічне обслуговування систем пожежогасіння (1 об’єкт), Технічне обслуговування систем протипожежного захисту (55 об’єктів) . Місце надання послуг: територія Морського порту Чорноморськ, м. Чорноморськ, вул. Праці, 6. Строк надання послуг: до 31.12.2021 року

Завершена

486 991.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 434.96 UAH
Період уточнення: 08.06.2021 15:47 - 15.06.2021 00:00
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 9791085dc74643539a96754dc8f56cc0
Дата опублікування: 14.06.2021 14:59
Опис: Документація мфстить вимогу: Надати підтверджуючи документи органу/-ів сертифікації (який/які проводив/-ли сертифікацію учасника) щодо підтвердження його акредитації в НААУ (копія сертифікату про акредитацію/витяг з реєстру акредитованих ООВ, що видавав сертифікат ISO учаснику, з посиланням на веб-ресурс реєстру).Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено недискримінацію учасників, можливість участі вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності. Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України є добровільною, а не обовязковою.Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.11.2019. В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту.Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації з допущенням до участі учасників з сертифікатом ISO, виданий органом з оцінки відповідності, який не має акредитацію або не пройшов нотифікацію у встановленому порядку.Тим самим, не буде допущено порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь: Шановний учаснику! У Тендерній документації зазначено інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам (п. 4 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною,в розумінні положень Закону. Разом з тим, звертаємо вашу увагу, на те, що на сьогодні є безліч акредитованих суб’єктів сертифікації, які акредитовані з зазначеними нами стандартами (при чому така акредитація є доступною для усіх бажаючих відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності») в кожному регіоні України, в підтвердження чого Ви можете звернутися до Реєстру https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/. Впровадження зазначених державних стандартів, є загальнодоступним і будь-яка компанія, яка має належний рівень організації своєї господарської діяльності у цій сфері, має можливість впровадити у себе такі стандарти та отримати відповідні сертифікати. На етапі проведення кваліфікації Учасника, Замовник має змогу перевіряти його відповідність кваліфікаційним критеріям шляхом аналізу поданих ним документів у складі пропозиції, щоби впевнитись, що отримає саме той результат надання послуг, який потрібен. Така вимога до Учасників є додатковою гарантією виконання впроваджених стандартів та їх дотримання при наданні послуг
Дата відповіді: 17.06.2021 13:24
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 01f20f286bfc4ff6b6710518e2da471c
Дата опублікування: 14.06.2021 14:57
Опис: ТЕндерна документація містить вмиогу: копію сертифікату впровадження в учасника Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці – ДСТУ ISO 45001:2019* (ISO 45001:2018, IDT). Чи можемо надати аналогічний сертифікат міжнародного зразка ISO 45001:2018?
Відповідь: Шановний Учаснику! П.3 Додатку 4 до Тендерної документації передбачає що Учасник, на підтвердження відповідності технічним вимогам Замовника в складі тендерної пропозиції, повинен надати копію сертифікату впровадження в учасника Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці – ДСТУ ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018, IDT, що зазначено в дужках.
Дата відповіді: 17.06.2021 13:23
Відповідь надана

Навчання

Номер: ec961e8ba69345799cdfae8140766bfa
Дата опублікування: 14.06.2021 14:54
Опис: Тендерна документація містить вимогу:На кожну особу, зазначену в п.п.1.1-1.4 цієї кваліфікаційної вимоги, надати скановану копію сертифікат/свідоцтво, тощо, про проходження навчання з монтажу/введення в експлуатацію/ налаштування/ обслуговування пожежного обладнання.Відповідно до кадрових вимог Постанови від 23 листопада 2016 р. № 852 про Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Таким чинов, відповідно до діючого законодавства для виконаня робіт та надання послуг виконавціробіт повинні мати відповідну кваліфікацію а саме кваліфікацію електромонтера охоронно-пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду та алагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування - не нижче 4-го розряду. дана квалфікаця підтверджується документами про присвоєння відповідної робітничої кваліфікації (дипломи, посвідчення, світоцтва про присвоєння кваліфікаці). Вимога про наявність у виконавців робіт документів про проходження навчання з монтажу/введення в експлуатацію/ налаштування/ обслуговування пожежного обладнання є дискримінаційною, адже не передбачається діючим законодавством. Просимо видалити дану вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерну документацію розроблено відповідно до положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та діючого законодавства України. Замовник може встановлювати 1 або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі і наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п. 2 ч. 2 ст. 16). Разом з тим, п. 5.1. Тендерної документації передбачає можливість залучення потужностей інших суб’єктів господарювання на підтвердження даного кваліфікаційного критерію. Вважаємо за потрібне зазначити, що на сьогодні є досить велика кількість учбових центрів та суб’єктів господарювання, які здійснюють навчання працівників з монтажу/введення в експлуатацію/ налаштування/ обслуговування пожежного обладнання, а також передбачають проведення такого навчання он-лайн. Акцентуємо Вашу увагу, що нами не вимагається наявність кваліфікації працівників Учасника отриманої саме в певного суб’єкта господарювання, що його проводить, і тим самим Учасники самі можуть обрати для себе учбовий центр, програму такого навчання тощо. Змовником не вбачається дискримінація у цій вимозі до учасників, адже неможливість пройти працівниками учасника саме таке навчання не є доведеною та обґрунтованою.
Дата відповіді: 17.06.2021 13:22
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 02f09278185746dcb85aadef49391805
Дата опублікування: 14.06.2021 14:52
Опис: Добрий день. Вимога:На кожну зазначену в довідці особу надати копії документів, що підтверджують перебування таких фізичних осіб у трудових відносинах з Учасником (наказів про прийняття на посаду та сканкопії всіх заповнених сторінок трудових книжок). Відповідно до діючого законодавства трудові відносини виникають не лише на підстваві трудових книжок, але також на підстваві трудових договорі та цивільно-правових угод.Просимо відредагувати вимогу,адже це порушує трудові права та єдискриміацієюпо відношеннюто Учасників, які мають в наявності праціників на підставі трудових договорів та цивільно-правових угод.
Відповідь: Шановний Учаснику! Надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до абз. 13 ч. 1 ст. 7 Закону №222 «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон №222), є одним з видів господарської діяльності, який підлягає ліцензуванню. Згідно з п.п. 6,7 Постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами. Мінімальна кількість працівників (керівників та виконавців робіт (послуг), яка встановлена для певних видів робіт (послуг) цими Ліцензійними умовами, визначається штатним розписом ліцензіата або трудовим договором (контрактом). Трудові відносини між працівником та роботодавцем регламентуються Кодексом законів про працю України (КЗпП), яким визначено, що трудовий договір — це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Укладення трудового договору оформлюється наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу про зарахування працівника на роботу на підставі заяви працівника, після чого вноситься відповідних запис у трудову книжку. Відповідно до Постанови КМУ від 27.04.1993р. №301 (зі змінами) «Про трудові книжки працівників», трудові книжки ведуться на всіх працівників підприємства після укладання трудового договору. Щодо цивільно-правових угод. Робота може виконуватися не за трудовим договором, а на іншій юридичній підставі. Зокрема, можливе виконання роботи за договорами цивільно-правового характеру. У цьому випадку взаємовідносини між сторонами регламентуються Цивільним кодексом України (ЦКУ). Виходячи зі змісту норм статті 626 ЦКУ, цивільно-правовим договором (угодою) є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків, а не трудових відносин. Сторонами ЦПД є замовник і виконавець, у трудовій книжці запис про виконання роботи за ЦПД не робиться, за ЦПД процес організації праці залишається за його межами, метою договору є отримання певного матеріального результату. Тобто ЦПД не є трудовим договором. Тож вимога, встановлена замовником у п.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації не є дискримінаційною, відповідає вимогам діючого законодавства України і ніяким чином не порушує трудові права. Таким чином, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 17.06.2021 13:21