-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Борівецького закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів, Веренчанської сільської ради, Чернівецького району, Чернівецької області
Торги відмінено
968 708.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 843.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 843.54 UAH
Період уточнення:
08.06.2021 10:34 - 14.06.2021 11:00
Без відповіді
Платіжне доручення завірене банківською установою, що свідчить про повну оплату за договором, від замовників таких договорів, щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань.
Номер:
2672d3081fbb45ffaa925b683c98e729
Дата опублікування:
13.06.2021 15:27
Опис:
Відповідно до Додатку 1 (перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника) тендерної документації на підтвердження виконання аналогічних договорів Учасники в складі своїх тендерних пропозиціях повинні надати платіжне доручення завірене банківською установою, що свідчить про повну оплату за договором, від замовників таких договорів, щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань.
Дана вимога Замовника є некоректною та дискримінаційною.
Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги порушують частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація Учасників, а також права та законні інтереси Учасників, пов'язані з їхньою участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник не обґрунтував, чому саме надання платіжного доручення завіреного банківською установою є свідченням про повну оплату за договором, від замовників таких договорів та являти підтвердженням виконання Учасника зобов’язань перед Замовниками аналогічних договорів? Таке платіжне доручення швидше свідчить підтвердженням виконання зобов’язань за договору саме Замовниками перед Учасником, а не навпаки. Підтвердженням стосовно суми, строків, якості та належного виконання зобов’язань в цілому при виконанні робіт є оригінал позитивного ЛИСТА-ВІДГУКУ від Замовника, тому надання Учасниками в своїх тендерних пропозиціях таких листів-відгуків є достатнім для підтвердження виконання зобов’язань з боку Учасника. Також, про повну оплату за договором, свідчить інформація про стан виконання договору сторонами, яка знаходиться у відкритому доступі на сайті Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації в цій частині.
Без відповіді
Акт огляду об'єкта
Номер:
a4e793db6c6842bab4913fce7654befa
Дата опублікування:
11.06.2021 16:33
Опис:
Відповідно до тендерної документації Учасники в складі своїх тендерних пропозиціях повинні надати Акт огляду об’єкта, який складається за участю Учасника та Замовника, підписується та засвідчується печатками. Складання акту повинно пройти в період уточнень.
Встановлюючи дану вимогу, Замовник порушує право Учасників на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати довідку завірену підписом представника Замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати довідку огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Учасники понесли максимум збитків, адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація Учасників, а також права та законні інтереси Учасників, пов'язані з їхньою участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника Акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 № 18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669. 4. Рішення від 13.10.2020 № 19212. 5. Рішення від 30.10.2020 №20243-р/пк-пз. Тому Замовнику варто утриматися від встановлення таких вимог, тим паче з огляду на епідеміологічну ситуацію в країні.
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації в цій частині.