-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Установка автоматичної пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу для філії Великобілозерського НВК № 1 Гюнівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 1 за адресою: с. Гюнівка, вул. Поштова, 1
Установка автоматичної пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу для філії Великобілозерського НВК № 1 Гюнівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 1 за адресою: с. Гюнівка, вул. Поштова, 1
Завершена
194 637.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 973.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 973.19 UAH
Період уточнення:
08.06.2021 10:21 - 12.06.2021 11:31
Відповідь надана
ПОМИЛКА - довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору
Номер:
b7147b979ff84d5ebd0e72e02f178619
Дата опублікування:
11.06.2021 12:51
Опис:
Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні у Додатку2 п.8 вказана вимога: "довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору (ів) (УСТАНОВКА АВТОМАТИЧНОЇ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ І СИСТЕМИ ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ, що виконувались 2018 – 2020 рр.) відповідно до форми 1, додатку1 ". Але у додатку 1 не має форми1. Будь ласка добавте вказану форму або вкажіть, що довідка в довільній формі.
Відповідь:
Довідка в довільній формі.
Дата відповіді:
11.06.2021 13:03
Відповідь надана
сертифікати
Номер:
5c69938fb3fc4ed9b9ba125bb251b775
Дата опублікування:
10.06.2021 17:48
Опис:
скановані оригінали сертифікатів відповідності продукції, яка буде застосовуватися, та затверджена керівником підприємства, що буде монтувати. Якщо сертифікати завірити, то це вже буде не оригінал сертифікату. Яким чином виконати дану вимогу?
Відповідь:
Зміни в Оголошення внесено. Дану вигому можете виконати, але лише після того, як буде відвідано об`єкт та надано довідку в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на об`єкт, за підписом директора Великобілозерського НВК № 1 та завідувача філії.
Дата відповіді:
11.06.2021 09:22
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
9328b477b4b448c581984172c6e5b988
Дата опублікування:
08.06.2021 10:42
Опис:
Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнень. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з наданням довідки про виїзд та огляд, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з наданням довідки про виїзд та огляд, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі". В іншому випадку ми будемо змушені подати скаргу до відповідних органів.
Відповідь:
Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо проведення технічного обстеження об'єкту у період уточнення та надання скан-копії акту технічного обстеження обʼєкту за підписом Замовника та Учасника. Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладу. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників.
Щодо рішення АКМУ, то це стосується ВІДКРИТИХ ТОРГІВ., а не спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
08.06.2021 12:33