-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд за виконанням робіт з реконструкції пішохідного мосту по узвозу Клочківському в м. Харків (ДК 021:2015: 71520000-9 – послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Мова, якою подаюсться пропозиції - українська.
Торги відмінено
349 750.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 497.51 UAH
мін. крок: 1% або 3 497.51 UAH
Період уточнення:
04.06.2021 17:12 - 10.06.2021 08:00
Без відповіді
Повторно щодо наявності власної або залученої дорожньої лабораторії та компенсації витрат
Номер:
6d9b31745b024fa4b54ba3a642432ac1
Дата опублікування:
09.06.2021 17:20
Опис:
Шановний Замовник! На наше запитання щодо наявності власної або залученої дорожньої лабораторії Вами надана відповідь не в повному обсязі, а саме не визначено - хто із учасників будівельного процесу буде компенсувати витрати понесені Учасником (на разі технаглядом) за проведення лабораторних випробувань (досліджень). Вартість робіт (послуг) з технічного нагляду під час будівництва не враховує витрати, пов’язані з проведенням лабораторних випробувань (досліджень) для проведення вихідного та операційного контролю матеріалів, виробів та конструкцій, які необхідні для виконання робіт. Не має заперечень до вимоги Замовника щодо перевірки технаглядом наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об'єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо, а також, технагляд має право вимагати від підрядника: проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій щодо їх відповідності сертифікатам якості, а обладнання - технічним технологічним) паспортам та своєчасного повідомлення їм про такі випробування.
Ставиться питання щодо надання роз’яснення – яким чином буде враховуватись/ компенсуватись Замовником вартість робіт за проведення лабораторних випробувань (досліджень). Просимо пояснити та внести відповідні зміни до Оголошення.
Відповідь надана
Щодо наявності власної або залученої дорожньої лабораторії
Номер:
da2f187567a84593b3e1814869157671
Дата опублікування:
08.06.2021 14:38
Опис:
Шановний Замовник! Просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу, що порушує принципи здійснення закупівель щодо наявності власної або залученої дорожньої лабораторії, оскільки вона суперечить діючому законодавству. Так, відповідно до пункту 31 Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» підрядник зобов'язаний здійснювати експертну перевірку, випробовування робіт, матеріалів, конструкцій виробів, устаткування тощо, які використовуються для виконання робіт, та повідомляти про це замовника у визначені договором підряду строки. А у відповідності до п.5 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 N 903 (надалі - Постанова) інженер технічного нагляду проводить перевірку: наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об'єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо, а також, має право вимагати від підрядника: проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій щодо їх відповідності сертифікатам якості, а обладнання - технічним технологічним) паспортам та своєчасного повідомлення їм про такі випробування.
Також слід зазначити, що вартість робіт (послуг) з технічного нагляду під час будівництва не враховує витрати, пов’язані з проведенням лабораторних випробувань (досліджень) для проведення вихідного та операційного контролю матеріалів, виробів та конструкцій, які необхідні для виконання робіт.
Просимо внести відповідні зміни до Оголошення.
Відповідь:
Відповідно до вимог Постанови КМУ від 11.07.2007 №903 «Про Авторський та технічний нагляд під час будівництва об’єкта архітектури»: Технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат та проводять перевірку: - наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об'єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо; - відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів; - відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проєктно-кошторисній документації; - виконання підрядником вказівок приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду; - ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками; - проводять разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів; - повідомляють підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів; - оформляють акти робіт, виконаних з недоліками; - беруть участь у проведенні перевірки: - робочою комісією якості окремих конструкцій і вузлів, будівельно-монтажних робіт усіх видів, відповідності змонтованого спецобладнання, устатковання і механізмів технічним умовам; - органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю; - виконують інші функції, пов'язані з технічним наглядом на відповідному об'єкті.
У ДОДАТКУ 1 Перелік та обсяги робіт за виконанням яких буде здійснюватися технічний нагляд наведено найменування робіт, що мають бути виконані під час реконструкції, зокрема роботи по улаштуванню фундаментів, затирці цементно-полівінілацетатною сумішшю, торкретування фундаментів, улаштування бетонних шарів, гідроізоляції, тощо, під час виконання яких може виникнути потреба щодо перевірки матеріалів, з яких виконуються певні роботи (наприклад, бетон, будівельний
Відтак, встановлення вимоги щодо наявності власної або залученої випробувальної дорожньої лабораторії акредитованої на проведення лабораторних досліджень (випробувань) для проведення вхідного та операційного контролю, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт з реконструкції пішохідного мосту по узвозу Клочківському в м. Харків не може вважатись дискримінаційною умовою та такою що суперечить вимогам діючого законодавства України, а дана вимога є обґрунтованою, оскільки дасть змогу технічному нагляду та Замовнику контролювати якісні характеристики певних матеріалів, виробів і конструкцій під час виконання реконструкції.
Дата відповіді:
09.06.2021 14:16
Відповідь надана
Щодо сертифікованого фахівця проектувальника
Номер:
e409968d16714e8a9d55e3a9837760d7
Дата опублікування:
08.06.2021 14:37
Опис:
Шановний Замовник! Просимо Вас усунити дискримінаційну вимогу, що порушує принципи здійснення закупівель щодо сертифікованого фахівця проектувальника – кошторисника. Оскільки згідно п.3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 N 903 «Технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат». В даній Постанові відсутні вимоги щодо сертифікованого фахівця проектувальника – кошторисника.
Для перевірки актів форми №КБ-2в (вимога зазначена в проекті договору -додаток 2 до Оголошення) Учасник може мати в своєму штаті інженера (фахівця), який має знання та досвід по перевірці актів форми №КБ-2в в частині відповідності вимогам ціноутворення згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Відповідь:
Відповідно до вимог Постанови КМУ від 11.07.2007 № 903 «Про Авторський та технічний нагляд під час будівництва об’єкта архітектури»: Технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат та проводять перевірку: - наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об'єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо; - відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, тобто інженер технічного нагляду під час здійснення своєї діяльності має перевірити поряд з іншим дотримання підрядником під час виконання робіт технології та інших складових за державними кошторисними нормами, що вказані в проекті. При цьому, склад робіт, технологія та інше, щодо кошторисних норм, Згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27.01.2014 № 26 (зі змінами) має знати та як наслідок перевіряти спеціаліст, який має сертифікат відповідного напрямку, а саме інженер-проектувальник (з кошторисної документації), який спроможний виконувати роботи з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, визначені кваліфікаційним сертифікатом, згідно з чинним законодавством та визначає в установленому законодавством порядку кошторисну вартість усіх видів робіт, виконує необхідні розрахунки та обґрунтування для визначення вартості об’єкту будівництва, що в свою чергу забезпечує якісну роботу із здійснення технічного нагляду за об’єктом будівництва.
Відтак, встановлення відповідної вимоги не може вважатись дискримінаційною умовою, а дана вимога є обґрунтованою, оскільки дасть змогу технічному нагляду якісно та на високому рівні виконати роботи і убезпечує Замовника від виконання неякісних робіт.
Дата відповіді:
09.06.2021 14:03
Відповідь надана
Щодо аналогічного договору
Номер:
882ef8ba8dce47adad4daf3996746a0e
Дата опублікування:
08.06.2021 14:22
Опис:
Шановний Замовник! Просимо Вас усунути вимогу щодо надання Учасником для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, тільки аналогічного договору на виконання робіт з технічного нагляду капітального ремонту або реконструкцію мосту. Оскільки дана вимога є дискримінаційною. На сьогодні малоймовірно є діючі або нещодавно виконані договори з технагляду за будівництвом/ремонтом/реконструкцію само мостів). Така вимога обмежує кількість учасників закупівлі.
Відповідь:
Враховуючи особливості та специфіку виконання робіт з технічного нагляду за реконструкцією пішохідного мосту по узвозу Клочківському в м. Харків, Замовником було конкретизовано необхідність мати мінімальний досвід виконання робіт з технічного нагляду з капітального ремонту або реконструкції мосту без вимог до терміну давності виконання аналогічних робіт, що не обмежує учасника, а лише додатково, з урахуванням інших вимог до предмету закупівлі, убезпечує Замовника від виконання неякісних робіт. Відтак, встановлення відповідної вимоги не може вважатись дискримінаційною умовою.
Дата відповіді:
09.06.2021 14:02
Відповідь надана
Щодо автора проекту
Номер:
f06987dcb5784b1aadd8975ea17410c2
Дата опублікування:
07.06.2021 14:11
Опис:
Прошу надати інформацію хто є автором проекту з реконструкції пішохідного мосту по узвозу Клочківському в м. Харкові ?
Відповідь:
Дана інформація знаходиться в загальному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-18-000372-b.
Дата відповіді:
08.06.2021 11:48