• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Закупівля електричної енергії для потреб установи

Завершена

3 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Період уточнення: 04.06.2021 14:51 - 13.06.2021 00:00
Відповідь надана

щодо складових ціни

Номер: 807049be672c4561b231ae0507f1d78b
Дата опублікування: 09.06.2021 16:30
Опис: Шановний замовник. Просимо Вас повідомити чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф передачі електричної енергії? Дякуємо!
Відповідь: Шановний учасник, повідомляємо Вам, що постачання електричної енергії здійснюється без урахування розподілу.
Дата відповіді: 11.06.2021 13:32
Відповідь надана

щодо групи площадок вимірювання та класу напруги

Номер: 52961920b2e94ef7ab432d01742ee430
Дата опублікування: 09.06.2021 16:30
Опис: Шановний замовник. Просимо повідомити до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "А" (з АСКОЕ) чи група "Б" (без АСКОЕ) та який в них клас напруги? Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Якщо на підприємстві присутні і точки, які відносяться до групи «А», і точки, які відносяться до групи «Б» - прохання надати орієнтований плановий обсяг споживання по кожній групі оскільки це окремі витратні складові. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учасник, повідомляємо Вам, що Замовник відноситься до площадок вимірювання групи "Б". Орієнтований обсяг споживання зазначений в оголошенні.
Дата відповіді: 11.06.2021 13:45
Відповідь надана

щодо додатків до договору

Номер: bf9d6926f6204e34a48c12d7d947abea
Дата опублікування: 09.06.2021 16:08
Опис: Шановний Замовнику! Просимо додати до проекту договору додаток №3 «Обсяги очікуваного споживання електричної енергії». Закупівля електричної енергії проводиться електропостачальником щоденно на різних сегментах ринку і для повного і коректного виконання договору Постачальнику необхідно знати очікувані щомісячні обсяги споживання. При поданні запиту на зміну постачальника ОСР (оператор системи розподілу) вимагає від постачальника, який подає документи на зміну, дані по попередньому постачальнику. Тому Споживач (Замовник) в першу чергу зацікавлений в поданні правильних даних ОСРу та своєчасному переході від одного постачальника до іншого.
Відповідь: Шановний учасник, обсяг очікуваного споживання електричної енергії зазначено в оголошенні.
Дата відповіді: 11.06.2021 14:05
Відповідь надана

щодо додатків до договору

Номер: ce211a1f43354d7c9b96a0f9b1b34aed
Дата опублікування: 09.06.2021 16:07
Опис: Шановний Замовнику, просимо Вас додати до договору додаток, який є необхідним для постачання електричної енергії, а саме Заява-приєднання, затверджена постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року №312. Заява-приєдання яка підписується споживачем з зазаченими важливими даними для постачання ее
Відповідь: Шановний учасник, Ваше питання буде розглянуте на засіданні тендерного комітету та буде прийняте відповідне рішення.
Дата відповіді: 11.06.2021 18:00
Відповідь надана

щодо додатку 2,1

Номер: 57c7b9835ac84fe08bdba6c92810a6b3
Дата опублікування: 09.06.2021 15:49
Опис: Шановний Замовник, Ви вимагаєте надати − заповненою та підписаною тендерною пропозицією згідно Додатку 2.1 до цієї тендерної документації, а додаток 2,1 це комерційна пропозиція, но ні як тендерна пропозиція, загрузить будь ласка тендерну пропозицію.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Зазначене питання буде розглянуте на засіданні тендерного комітету та буде внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 11.06.2021 16:58
Відповідь надана

надання довідок з ОСР

Номер: cd65436fd8b14cefa31a9c98da82f77d
Дата опублікування: 09.06.2021 11:27
Опис: Шановний Замовник, п.10 розділу 4. Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу, яка є дискримінаційною (такою, що штучно звужує коло потенційних Учасників торгів), а саме: «Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» На Вашу дискримінаційну вимогу повідомляємо наступне: Договір з Оператором системи розподілу є публічним та укладається сторонами з урахуванням ст.634 Цивільного кодексу України та розміщується на офіційному сайті відповідного оператору системи розподілу. На сайті відповідного Оператора системи розподілу міститься реєстр постачальників та договорів, з якого Ви, як Замовник, маєте змогу встановити факт існування правовідносин між Постачальником (Учасником) та Замовником. З моменту акцентування заяви (внесення постачальника до реєстру) про укладення договору, Постачальник набуває всіх прав та зобов’язань за Договором і несе відповідальність за їх невиконання (неналежне виконання) згідно умов Договору, ПРЕЕ та чинним законодавством України. Таким чином, інформація наявна в публічному доступі, що обумовлює перевірку самим Замовником факту наявності Договору з Оператором системи розподілу. Крім того, наявність такої вимоги створює нерівні умови для ймовірних учасників закупівлі – не у кожного потенційного учасника наявні ресурси для звернення до зазначених в ТД Операторів. Серед іншого, на Операторів не покладено обов’язок інформувати Замовника торгів щодо наявності або відсутності укладеного договору з певним Постачальником, що створює загрозу неотримання необхідного документу від причин, що не залежать від потенційних Учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону України «Про публічну закупівлю»). Враховуючи вище наведені положення законодавства та виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати кількість потенційних учасників. Згідно положень Закону для підтвердження відповідності зазначеній вимозі достатньо бути в реєстрі Оператора на сайті. До того ж інформація щодо електропостачальників, які отримали доступ до електричних мереж операторів систем розподілу є у вільному доступі на офіційному сайті НКРЕКП, з яким Ви можете ознайомитись за посиланням: https://www.nerc.gov.ua/?id=21970 (п.21 Деталізований реєстр електропостачальників, які отримали доступ до електричних мереж операторів систем розподілу) Зокрема, просимо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету з аналогічного питання №14064-р/пк-пз від 21.07.2020. Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників і вказавши дану вимогу в тендерній документації Ви штучно зменшуєте коло потенційних Учасників торгів, що є дискримінацією та порушенням ст.5, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Зазначене питання буде розглянуте на засіданні тендерного комітету та буде внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 11.06.2021 14:12
Відповідь надана

щодо вимог тендерної документації

Номер: 06a4202c469049b8bed678d9197e3a49
Дата опублікування: 09.06.2021 11:17
Опис: Шановний Замовник, просимо звернути увагу на п.10 розділу 4. Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, а саме: Інформацію щодо дотримання вимог пункту 3.1.5 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018.3,29 р. №312, зокрема надання до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, з посилання на веб сторінки, на яких розміщено перелік публічних комерційних пропозицій та обов’язковим розміщення їх на сайті НКРЕКП. п.3.1.5. постанови НКРЕКП від 14.03.2018 р. №312 передбачено «Електропостачальник розміщує у відкритому доступі форму відповідного договору, який пропонується споживачам для укладення. До договору про постачання електричної енергії споживачу або договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг відповідний електропостачальник має розробити з урахуванням вимог законодавства публічні комерційні пропозиції та розмістити їх на власному офіційному веб-сайті, про що повідомити Регулятора. Жодне положення договорів, укладених електропостачальником (постачальником універсальних послуг, постачальником «останньої надії») зі споживачами, не має створювати обмежень права споживача на зміну електропостачальника. Крім того, ці договори не можуть містити положень, що накладають додаткові фінансові зобов’язання на споживача, який реалізує зазначене право. В іншому разі таке положення вважається недійсним з моменту укладення цього договору.» На сайті постачальників-учасників розміщено публічний договір з усіма додатками, які вимагаються чинними нормативно-правовими актами України, до якого Ви можете приєднатись. Однак в ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко прописано в яких випадках можна вносити зміни до істотних умов договору, відповідно законодавець обмежує можливість внесення змін до умов договору та їх додатків, в тому числі і до комерційної пропозиції. Тому якщо обрано процедуру «Відкриті торги» постачальники не мають можливості запропонувати Вам свої публічні договори. Беручи участь у Відкритих торгах, які опубліковані в електронній системі закупівель «ProZorro» Вашою установою постачальники погоджуються на Ваші умови договору та комерційної пропозиції. Інше законодавством не передбачено. Просимо дотримуватись нормативно-прав актів, які регулюють процедуру купівлі-продажу електричної енергії.
Відповідь: Дякуємо, за рекомендації. Зауваження будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету.
Дата відповіді: 11.06.2021 18:10
Відповідь надана

ЦОС та кол-центр на конкретній території

Номер: 7ea5a879d07a4eb4a20aff3e7b93a495
Дата опублікування: 08.06.2021 14:08
Опис: Тендерною документацією передбачена вимога наявності центру обслуговування споживачів (клієнтів) або власного структурного підрозділу Учасника або посадової особи Учасника, з робочим місцем на території М. КИЄВА, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Подібні положення Тендерної Документації суперечать чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами публічної закупівлі. Вважаємо вимогу про надання вказаних документів дискримінаційною, спрямованою на недопущення до ринку електроенергії на території М. КИЄВА постачальників з інших регіонів України. Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. Звертаємо увагу, що вказана норма не передбачає створення центру обслуговування споживачів у кожній області, місті чи регіоні куди здійснюється постачання електричної енергії. Відповідно до абзацу третього п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електроенергії» для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Тобто, чинне законодавство, електропостачальникам надає право вибору або створювати окремий структурний підрозділ або покласти обов’язки на окремого працівника за умови, що підприємство має менше 50000 споживачів. У той же час, відсутні вимоги про облаштування окремого структурного підрозділу або знаходження посадової особи постачальника, на яку покладено такі функції, на території регіонів куди здійснюється або планується постачання електроенергії. Так, в чинному законодавстві відсутні прямі норми, які б вказували на необхідність створення структурного підрозділу на відповідній території. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч. 11 ст. 26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими. Вищенаведену позицію підтримує й постійно діюча колегія, зокрема, просимо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету з аналогічного питання No1758-р/пк-пз від 04.04.2017. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення структурного підрозділу постачальника або наявність посадової особи, з робочим місцем або створення Центру обслуговування споживачів на території М. КИЄВА. Це виключно право не обов’язок Ліцензіата (Товариства). В свою чергу, повідомляємо, що відсутність Центру обслуговування споживачів на території М. КИЄВА жодним чином не вплине на якість роботи Постачальника та Споживача. Товариство володіє достатніми та дієвими методами розрахунків, котрі повність задовольняють потреби Споживача. Просимо: Видалити вимогу щодо наявності на території М. КИЄВА Центру обслуговування споживачів (клієнтів), а також кол-центру на території Київської області, замінивши їх вимогами про ЦОС та кол-центр на території України
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Зазначене питання буде розглянуте на засіданні тендерного комітету та буде внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 11.06.2021 18:29
Відповідь надана

Щодо статусу "переддефолтний"

Номер: a8fc975aa82a4046b311ab2e3f558bf6
Дата опублікування: 08.06.2021 13:59
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 1 до тендерній документації міститься вимога про те, що учасники повинні надати гарантійний лист про те, що протягом 2020 року Учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до Правил ринку, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307. Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії коли-небудь набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлена вимога Документації щодо надання гарантійного листа щодо статусу «переддефолтний» може значно звужувати коло потенційних учасників, не маючи на це об’єктивних підстав та правового підґрунтя, оскільки перебування Постачальника у статусі «преддефолтний» у поточний чи минулий час жодним чином не впливає на можливість постачання електроенергії та взаємовідносини між Постачальником та Споживачем. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», крім того в частині 3 статті 5 передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищезазначене, а також те, що в 2020 році наявні факти незаконног присвоєння окремим електропостачальникам статусу «переддефолтний», просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації і виключити дискримінаційні вимоги, щодо обов’язкової наявності відсутності факту набуття Учасником статусу «переддефолтний» протягом 2020 року. .
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Зазначене питання буде розглянуте на засіданні тендерного комітету та буде внесено відповідні зміни
Дата відповіді: 11.06.2021 18:28