• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля марки Антрацит

Категорія Замовника: відповідно до п.3 ч.4. ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: (09111210-5) Антрацит. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. У разі надання учасником процедури закупівлі тендерної пропозиції та/або будь-яких документів (у т.ч. документів виданих будь-якими органами державної влади, організаціями, підприємствами, установами будь-яких держав) іншою мовою (іноземною мовою; іншою ніж державна мова), вони повинні мати переклад на українську мову, що зроблений учасником процедури закупівлі та засвідчений його підписом та печаткою або зроблений перекладацькою агенцією та засвідчений її печаткою та підписом. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не стосується документів, що відповідно до діючого законодавства на час затвердження їх форм та відповідних бланків були складені (затверджені, прийняті уповноваженим органом) російською мовою, а також документів, що прямо не вимагаються умовами цієї тендерної документації (тобто, подання документів, які складені іноземною мовою, однак їх обов’язковість надання не передбачена прямо вимогою за тендерною документацією не є підставою для відхилення пропозиції учасника). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).

Завершена

361 284.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 810.00 UAH
Період уточнення: 03.06.2021 14:15 - 21.06.2021 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: 14add900594e4f278fce58fc7efb3473
Дата опублікування: 08.06.2021 20:09
Опис: Замовник у тендерній документації встановив вимогу, що учасник повинен надати оригінал висновку з оцінки впливу на довкілля або посилання на висновок з оцінки впливу на довкілля в реєстрі із зазначенням реєстраціного номеру справи, згідно ЗУ "Про оцінку впливу на довкілля", виданий вітчизняному виробнику товару, що становить предмет закупівлі за даними торгами. Уважно вивчивши, вимоги тендерної докуемнтації, наголошуємо, що згідно зі ст. 2 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» оцінка впливу на довкілля - це процедура виявлення характеру, інтенсивності і ступеня небезпеки будь-якого виду планованої господарської діяльності на стан довкілля і здоров’я населення. Закон України «Про оцінку впливу на довкілля» передбачає перелік видів господарської діяльності, які в обов’язковому порядку мають провести оцінку впливу на довкілля та отримати висновок (частини друга і третя статті 3 Закону). Діяльність, пов’язана із постачанням (продажем) кам'яного вугілля не визначена серед видів планованої діяльності, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. Таким чином, саме Законом підтверджується, що діяльність, пов’язана із постачанням вугілля кам'яного і за результатами якої замовник придбаває предмет закупівлі, не здійснює негативний вплив на навколишнє середовище. Учасник процедури закупівель, відповідно до вимог п. 33 ч.1 ст. 1 ЗУ "Про публічні закупівлі", зобов'язується та погоджується дотримуватись чинного законодавства України щодо застосування заходів із захисту довкілля, що передбачені також положеннями Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Така умова тендерної документації вочевидь може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників на користь заздалегідь відомого учасника, з яким замовник діяв узгоджено, що порушує права на участь у закупівлі та дискримінує значне коло учасників – постачальників вугілля кам'яного, які не є виробниками предмету закупівлі та не видобувають самостійно вугілля кам'яне. З метою уникнення дискримінаційних вимог, враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляю. Відповідно до п.33 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу товару. Відповідно до ст.3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», що встановлює правові та організаційні засади оцінки впливу на довкілля, спрямованої на запобігання шкоді довкіллю, забезпечення екологічної безпеки, охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, у процесі прийняття рішень про провадження господарської діяльності, яка може мати значний вплив на довкілля, з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів, планована діяльність що належить до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля, зокрема щодо видобування, перероблення, збагачення корисних копалин, зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки, підлягає оцінці впливу на довкілля. Забороняється розпочинати провадження зазначеної планованої діяльності без отримання висновку оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Зрештою, неможливість надання того чи іншого документу, що вимагається чинним законодавством України та тендерною документацією, не дає Вам право висувати безпідставні та огульні звинувачення, посягаючи на честь, гідність та ділову репутацію уповноваженої особи Замовника, та оперувати такими термінами як: «дискримінація», «корупція» тощо, ігноруючи елементарні правила моральності та добропристойності. Отже, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 10.06.2021 17:08
Відповідь надана

порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: cf442524cdaf4cf382f08a0be6e408d7
Дата опублікування: 08.06.2021 16:50
Опис: У ТД зазначено, що учасник зобов'язаний надати довідки, видані банківською установою, у якої обслуговується Учасник, про наявність поточного рахунку, його стан, про відсутність заборгованості по кредитам та відсоткам за кредитами та про відсутність арешту поточних рахунків, видані не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю. Зазначаємо, що стан рахунку - є складовою банківської таємниці, тому Замовник не має права вимагати надання такої інформації у складі Тендерної пропозиції. Банківська установа не має права надавати довідки щодо наявності або відсутності арешту поточних рахунків своїх клієнтів, бо вказана інформація не може бути розголошена третім особам. Арешт на рахунки може бути накладений на підставі судових рішень або у рамках виконавчого провадження. Таким чином, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пунктів щодо стану банківського рахунку та інформації, що стосується відсутності арешту поточних рахунків. Далі, ви посилається, що учасники повинні затверджувати копії документів відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003. ДСТУ 4163-2003 установлює: склад реквізитів документів, вимоги до змісту і розташовування реквізитів документів, вимоги до бланків та оформлювання документів, вимоги до документів, що їх виготовляють за допомогою друкувальних засобів. таким чином, вам слід внести зміни до ТД та зазначити конкретні пункти ДСТУ 4163-2003 (вказати які конкретно реквізити повинні містити документи), які необхідно застосовувати при складання документів ТП.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляю. Звертаю Вашу увагу що, тендерною документацією Замовник не звертається до банківської установи Учасника із вимогою надати інформацію про стан рахунку Учасника та інформацію, що стосується відсутності арешту поточних рахунків Учасника, а встановлює вимогу надання документів про стан рахунку, про відсутність арешту поточних рахунків безпосередньо від Учасника процедури закупівлі, як єдиного розпорядника такої інформації, що в свою чергу не порушує норми Цивільного та Господарського кодексів України, Закону України «Про банки і банківську діяльність» в частині розкриття банківської таємниці. Разом з тим, відповідно до абз.1 ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також звертаю Вашу увагу що, умовами тендерної документації читко зазначено що вимоги ДСТУ 4163-2003 стосуються до порядку затвердження копій документів, що складаються учасником. Отже, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 10.06.2021 17:08
Відповідь надана

порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 13006c186b1a4398bac8db0cb22ad6ca
Дата опублікування: 08.06.2021 16:28
Опис: Шановни
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляю. Прошу більш чітко сформулювати Вашу вимогу.
Дата відповіді: 10.06.2021 17:06