• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням Програмно-апаратний комплекс з керування обліковими записами користувачів - IDM

Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації. Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: Програмно-апаратний комплекс з керування обліковими записами користувачів - IDM; 72263000-6 – Послуги зі впровадження програмного забезпечення

Завершена

15 000 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 150 000.00 UAH
Період уточнення: 02.06.2021 22:39 - 16.07.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо наявності API в системах

Номер: 0ede5e3b51d24eb6bc05abf3050cffb6
Дата опублікування: 23.06.2021 13:07
Опис: Доброго дня. Раніше, на питання щодо наявності API в системах, замовник надав відповідь: "Визначення та вирішення цих та інших пов’язаних з інтеграцією питань (в тому числі спілкування з розробником щодо АРІ та вирішення будь яких інших проблем) повністю лягає на Виконавця під час виконання відповідного етапу". У зв'язку з чим, просимо підтвердити, що під час виконання відповідного етапу, на Виконавця лягають повністю тільки технічні питання, а пиання фінансові та організаційні щодо термінів виконання необхідних доопрацювань та налаштувань повністю лягають на Замовника? Дякуємо
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. При виконанні відповідного етапу всі питання, а саме: технічні, фінансові та організаційні повністю лягають на Виконавця. Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної Документації.
Дата відповіді: 29.06.2021 12:29
Відповідь надана

Тестові системи

Номер: c4559f02f1154221a75b8b98b51a0b4a
Дата опублікування: 23.06.2021 13:00
Опис: Добрий день. Одним з ключових умов успішності реалізації IDM проекта є доступність тестових систем максимально наближених до продуктивних. Відсутність повноцінного тестового середовища може мати значний негативний вплив при впрвадженні системи. Просимо підтвердити що з боку Замовника будуть надані всі тестові ресурси, перелічені у Додатку 3 таблицях 2 та 3 тендерної документації. Дякую.
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. В разі необхідності для систем перелічених у Додатку 3 таблицях 2 та 3, тестове середовище буде створювати Виконавець, в тому числі залучати для його створення відповідні ресурси.
Дата відповіді: 29.06.2021 12:28
Відповідь надана

Щодо реалізації функціонала КЕП

Номер: e672a555c7b946a2877b1702de5cf595
Дата опублікування: 09.06.2021 17:46
Опис: Шановний замовник! Звертаємо вашу увагу Накладання КЕП при погодженні прав доступу не є обов’язковою вимогою на законодавчому рівні та не відповідає «Best Practices», щодо впровадження IDM систем. У п.11. Таблиці 2 Додатку 3 до тендерної документацій зазначено: «Процес затвердження повинен супроводжуватися формуванням картки погодження та автоматичним збиранням в ній всіх необхідних згод підтверджених КЕП осіб які його надали або погодили (як окремого файлу який можна сформувати та вивантажити з ПЗ у вигляді pdf-файлу). При цьому КЕП зберігається на USB токену «Алмаз»». Для реалізації функціонала КЕП необхідно мати розгорнуту інфраструктуру КЕП (сервіси накладання та перевірки підпису, клієнтська та серверна частина, бібліотеки). Яка інфраструктура КЕП зараз у вас присутня? Які компоненти інфраструктури КЕП у вас наявні?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. У Замовника відсутня своя інфраструктура КЕП. Замовник використовує КЕП які надаються зовнішніми кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг з переліку представленому за посиланням https://czo.gov.ua/ca-registry. При цьому відповідно до вимог Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності Замовником використовується захищений носій особистих ключів «Алмаз».
Дата відповіді: 14.06.2021 15:41
Відповідь надана

Щодо наявності API в системах

Номер: 23cfd2277d2647c4bcb4687916bd48bd
Дата опублікування: 09.06.2021 14:45
Опис: Шановний замовник! Для розрахунку вартості реалізації інтеграції с сервісами які не інтегровані з Active Directory необхідно зрозуміти шляхи управління правами доступу та обліковими записами користувачів в цих системах. Системи які не інтегровані з Active Directory згідно Додатку 3 до тендерної документації: 1. Web сервіс owncloud який виконує функцію файлового обміну 2. Система забезпечення функціонування ринку «на добу наперед», внутрішньодобового ринку та балансуючого ринку "Market management system (MMS)" 3. Система «Електронна аукціонна платформа для розподілу доступу до пропускної спроможності міждержавних електричних мереж України» 4. Система документообороту АСКОД 5. Ресурс оперативно-диспетчерської звітності (disp.ua.energy) Просимо вас надати інформацію щодо наявності API та документації до API щодо управління правами доступу та обліковими записами користувачів в цих системах. Відповідь просимо надати стосовно кожної з п’яти перерахованих вище систем (наявна/відсутня). API або Application Programming Interface (програмний інтерфейс програми) являє собою опис способів взаємодії між комп'ютерними програмами.
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Управління правами доступу та обліковими записами користувачів в зазначених в запитанні системах на цей час відбувається з відповідних інтерфейсів цих систем. Замовник не є розробником жодної з перелічених систем. Інформація щодо наявності або відсутності відповідного АРІ по відношенню до зазначених систем у Замовника відсутня. Визначення та вирішення цих та інших пов’язаних з інтеграцією питань (в тому числі спілкування з розробником щодо АРІ та вирішення будь яких інших проблем) повністю лягає на Виконавця під час виконання відповідного етапу.
Дата відповіді: 11.06.2021 16:26
Відповідь надана

Щодо строку технічної підтримки

Номер: b746bdcf466c49d28379d118fe0563be
Дата опублікування: 07.06.2021 12:53
Опис: Шановний замовник! Згідно п.25 Таблиці 2 Додатку 3 «ПЗ повинно бути забезпечене: технічною сервісною підтримкою від Виробника строком не менше ніж 12 місяців з дати прийняття ПЗ Покупцем;» Згідно п. 9 таблиці 3 Додатку 3 «ПЗ повинно бути забезпечене: технічною сервісною підтримкою від Виробника строком не менше ніж 36 місяців з дати виконання Постачальником етапу 1;» Чи правильно ми розуміємо, що ПЗ може бути поставлене ОДРАЗУ з необхіднім строком підтримки не менше ніж на 48 місяців з дати прийняття ПЗ Покупцем (які враховують строки виконання Постачальником етапу 1, які складають 7 місяців)?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 10.06.2021 12:09
Відповідь надана

Щодо оплати за поставлене ПП

Номер: 020bf509387b4d6bbfce3ad986762f31
Дата опублікування: 03.06.2021 12:44
Опис: Шановний замовник! Згідно абзацу один п. 3.6. Договору «Покупець здійснює оплату поетапно. За поставлене ПП та надані Постачальником Послуги з впровадження ПП за першим етапом впровадження (етапи зазначено в Додатку_____до Договору), Покупець здійснює оплату протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі ПП та акту приймання-передачі наданих Послуг (далі разом – Акти, а кожен окремо - Акт), якими підтверджується поставка Постачальником всієї ПП та надання всіх Послуг з впровадження ПП за першим етапом впровадження (виконання Постачальником етапу 1) та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Актів) рахунком, а також за умови, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України.» Чи правильно ми розуміємо, що оплата за поставлене ПП відбувається окремим платежем протягом 25 банківських днів з моменту його передачі Замовнику згідно п.5.2. договору і ця оплата (за поставлене ПП) не пов'язана з оплатою послуг впровадження ПП за першим етапом, які надаються протягом 7 місяців з дати підписання Договору?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Оплата за поставлене ПП відбувається за наданим Постачальником рахунком (після підписання Покупцем Актів) протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі ПП та акту приймання-передачі наданих Послуг, згідно з п. 3.6 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації). Тобто оплата за поставлене ПП буде здійснена після підписання двох вищезазначених актів.
Дата відповіді: 08.06.2021 12:12