• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона об’єкту працівниками охоронних служб)

Згідно дії тимчасового кошторису видатків на 2021 рік (за очікуваною вартістю предмета закупівлі)

Завершена

201 811.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 009.06 UAH
Період уточнення: 02.06.2021 15:58 - 08.06.2021 00:00
Відповідь надана

Страхування

Номер: 2d2724547926491087ac470c4eb1f2bb
Дата опублікування: 07.06.2021 16:39
Опис: У Вас закупівля на 200 тис, а договір страхування потрібен на 500 тис. Питання: навіщо? Яким законом чи може логікою Ви керуєтесь?
Відповідь: Шановний Учасник, замовник керується оціночною вартістю будівлі, яка підлягає охороні, а не очікуваною вартістю закупівлі, що мають різний правовий характер, і , Ви, як досвідчений та висококваліфікований Учасник повинні це розуміти.
Дата відповіді: 08.06.2021 08:37
Відповідь надана

Питання

Номер: b6e75a39141e4f5dbd213b11c764bfe7
Дата опублікування: 04.06.2021 14:28
Опис: Яку кількість авто треба показати? Вони мають бути власні? Чи можлива оренда?
Відповідь: Учасник може використовувати власний транспорт реагування та/або залучати транспорт реагування інших охоронних організацій, що відповідно документально Учасник зазначає, в тому числі і дислокацію транспорту реагування.
Дата відповіді: 08.06.2021 08:35
Відповідь надана

Питання

Номер: 4d3732fa1f404058837561b027bb7be8
Дата опублікування: 04.06.2021 14:27
Опис: Яку кількість працівників треба вказати в довідці?
Відповідь: Шановний Учасник! Ви, як кваліфікований Учасник повинні у своїй діяльності керуватися в першу чергу чинними нормативними документами, що регулюють охоронну діяльність та зокрема п.п. 8, 14, 15, 17 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960 та вимог чинного КЗпПУ, з урахуванням цілодобової охорони. Кількість охоронців повинна бути достатньою в Учасника (з урахуванням цілодобової охорони, КЗпПУ, відпустки штатних працівників, можливих лікарняних) і всі охоронці повинні входити до штату Учасника та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. За цих умов замовник не може імперативно зазначати кількість охоронників на його об'єкті.
Дата відповіді: 08.06.2021 08:35
Відповідь надана

Щодо ТЗО

Номер: 9de81a0d0ad94783bc5f99b64144d64e
Дата опублікування: 04.06.2021 12:46
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! В додатку 3 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю» вказано наступне: «2.4. Виконавець може використовувати ТЗО, що встановлені на Об’єкті. 2.7. Розташування поста фізичної охорони або розташування ТЗО визначається Замовником. Обслуговування ТЗО встановленої на Об'єкті, здійснюється тільки працівниками Виконавця. 5.3.12. Використовувати ТЗО при наданні Послуг охорони за цим Договором відповідно до Додатку № 1 до Договору. У разі виходу з ладу ТЗО, негайно проінформувати про цю подію уповноважених представників Замовника, не допускати сторонніх осіб для здійснення ремонту цих ТЗО та забезпечити належну охорону Об'єкта відповідно до Договору. 5.3.13. Якісно та своєчасно в технічно можливий строк ліквідовувати несправності, які можуть бути усунуті безпосередньо за місцем знаходження ТЗО. 5.3.21. Забезпечити безперебійну роботу ТЗО Об'єкту. 5.3.31. Власними силами та засобами здійснювати перевірку оснащеності ТЗО Об’єкта та інформувати Замовника.» А також в додатку 1 до проекту Договору(додаток 3 до тендерної документації) вказано наступне: «- Виконавець зобов’язаний: 13) зобов'язаний здійснити власними силами та засобами заходи щодо перепрограмування (переоснащення) ТЗО об'єктів Замовника та забезпечити в повному обсязі охорону технічними засобами всіх об'єктів Замовника згідно вимог Договору;». Яке саме ТЗО є на Вашому об’єкті, в якій кількості та тип, марка? Чи маємо ми ще додатково власними силами надавати ТЗО? Якщо так, то вкажіть в якій кількості та тип, марку? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Шановний Учасник! Основна вимога до всіх учасників - послуги повинні надаватися досвідченим Учасником, кваліфіковано та якісно та відповідно до вимог Замовника, нормативних документів, що регулюють охоронну діяльність та чинних нормативних документів України. Ви, як кваліфікований Учасник, який має відповідну ліцензію та відповідний досвід роботи повинні знати, що зазвичай, безпосередньо фізична охорона на об'єкті охорони, враховуючи соціальну специфіку замовника, повинна відповідати вимогам замовника, але й користуватися - ТЗО. Проектом договору (Додаток 3 до тендерної документації ДК 021: 2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона об’єкту працівниками охоронних служб) передбачено, що ТЗО - це технічними засоби, пристрої, устаткування, що використовуються під час здійснення охоронної діяльності: системи, прилади та обладнання для виявлення, оповіщення і попередження про наявність небезпеки для життя людей та/або майна, дозволені для використання чинним законодавством України та замовником, а також відповідно Учасник відповідно до п. 19 розділу 1 інструкції про організацію службової діяльності органів поліції охорони під час виконання заходів з фізичної охорони об’єктів, затверджену Наказом МВС № 577 від 07.07.2017 р. Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони об’єктів ( з яким охоронні компанії повинні бути ознайомлені) ТЗО - це засоби та комплекси сигналізації, системи, прилади, технічні засоби спостереження, засоби освітлення, технічні засоби контролю відповідно до їх призначення що використовуються для підвищення ефективності несення служби з організації охорони об’єктів, тобто замовник сюди відносить і систему відеоспостереження, і кнопку виклику наряду швидкого реагування, і датчики пожежної сигналізації.
Дата відповіді: 08.06.2021 08:33