• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги з організації гарячого харчування)

Згідно документації (закупівля здійснюється в цілому)

Завершена

19 525 203.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 97 626.01 UAH
Період уточнення: 03.04.2017 16:35 - 03.06.2017 12:40
Відповідь надана

Вимога

Номер: be562f441c684e43839b61561cc24998
Дата опублікування: 11.04.2017 10:58
Опис: Шановний замовник, Вами вимагається від учасників надати «Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, не більше 30 денної давнини відносно ДАТИ АУКЦІОНУ», але у разі оскарження умов тендерної пропозиції або кваліфікацій учасниками, витяг може бути простроченим у розумінні тендерної документації (у зв’язку з переносом дати аукціону). Вважаємо, що прив’язку необхідно робити лише к точної даті. Вимагаємо внести зміні в тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник, готуються зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Дата відповіді: 13.04.2017 09:48
Відповідь надана

Про кількість послуг

Номер: a3ea44a0515f43af94258e08366e8452
Дата опублікування: 07.04.2017 14:58
Опис: Шановний Замовник. Вважаємо, що Ви не відповіли на питання щодо кількості послуг. Відповідно до ч. 5 п. 2 ст. 22 Закону «Про державні закупівлі» тендерна документація повинна містити: 5) місце, де повинні буті виконані роботи чи надані послуги, їх ОБСЯГИ. Вами надана інформація про кількість за весь період на всі 36 шкіл. При цьому є вимоги забезпечити ці школи співробітниками в кількості 3-7. Так скільки всього співробітників вимагає Замовник - 3 або 7? Або 4? І в які школи 3 співробітника, в які 4,5,7 - ?? Ще раз задаємо питання/вимогу - Учасник сам повинен визначати кількість своїх співробітників для БЕЗПЕРЕБІЙНОГО виконання послуги, але при цьому замовник повинен виконати вимогу ч. 5 п. 2 ст. 22 Закону та надати інформацію - скільки порцій В ДЕНЬ повинен надати учасник в кожній школі.
Відповідь: Відповідь: Шановний учасник Відповідно до ч. 5 п. 2 ст. 22 Закону «Про державні закупівлі» тендерна документація містить: 5) місце, де повинні буті виконані роботи чи надані послуги – 36 шкіл, та обсяги надання послуг. Вимога щодо кількості співробітників залежить від наповнювальності закладу дітьми, тобто є навчальний заклад з великою кількістю Учнів, а є зменшою. Відповідно до вище викладеного кількість співробітників: По 7 чол. - ЗНЗ- 254 По 5 чол. - гімназія академія, ЗНЗ-304. По 4 чол. - гімназія східних мов,ЗНЗ-200,ЗНЗ-317,ЗНЗ-35,ЗНЗ-196. Решта шкіл по 3 чол. Якщо ви, як учасник приймали участь в аналогічних закупівлях, то напевно знаете, що обсяг послуг планується за кількість дітей за списками, а фактично послуги надаються за кількістю дітей, які відвідують заклад. В середньму кількість обідів в день становить: 395 для дітей 1-4 класів, а для дітей 5-11 – 16 обідів, але план від факту може відрізнятися. Дякуємо.
Дата відповіді: 11.04.2017 12:17
Відповідь надана

Щодо усунення порушень законодавства України

Номер: de8b9494a05d49c38f645b234d2dc204
Дата опублікування: 04.04.2017 12:28
Опис: Шановний замовник! Встановлення Вами в Додатку 2 тендерної документації «Гранично допустимого рівню ціни» прямо суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, обмеження Замовником у тендерній документації цінової пропозиції мінімальним рівнем ціни (Харчування учнів 1-4 класів 1545429 д/днів 12,00 грн., Харчування учнів 5-11 класів 65337 д/днів 15,00 грн.) суперечить положенням статті 3 Закону: 1) порушує принцип максимальної економії та ефективності, оскільки не дозволяє учасникам знижувати ціну під час процедури аукціону, встановленої Законом для вибору переможця; 2) принципу добросовісної конкуренції серед учасників, оскільки не дозволяє учасникам конкурувати шляхом пропонування нижчої ціни, порушуючи під час процедури аукціону; 3) не дозволяє учасникам процедури аукціону запропонувати нижчу ціну (за рахунок власних досягнень щодо економії витрат завдяки особливостям виробництва тощо), порушуючи принцип недискримінації учасників, в тому числі під час пониження ціни на аукціоні (порушено також положення ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону). Крім того, ця вимога суперечить іншим умовам тендерної документації, так згідно з п. 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції», критеріями оцінки є – ціна. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Умовами Додатку 1 «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону» - замовник допускає можливість встановлення будь яким учасником мінімальної ціни по відношенню до інших. Також умовами тендерної документації встановлено розмір мінімального кроку аукціону - 97626.01 грн. АЛЕ, загальна вартість закупівлі - 19 525 203,00 грн. не дає можливість зробити в жодному турі аукціону жодного кроку на пониження вартості, при цьому дотримуючись «Гранично допустимого рівню ціни». Замовником встановлені не логічні вимоги, що суперечать одна одної, АЛЕ САМЕ ГОЛОВНЕ – порушують норми законодавства України. Вимагаємо привести тендерну документацію до норм законодавства України, Закону «Про публічні закупівлі». Також застерігаємо, що у разі встановлення органом оскарження порушення ЗАМОВНИКОМ норм законодавства при встановленні вимог тендерної документації, що приведе до відкладання або відміни процедури закупівлі, саме ЗАМОВНИК буде відповідальний за харчування дітей в закладах освіти Святошинського району, а не учасники, що будуть оскаржувати цю процедуру закупівлі. Сподіваємося, що замовник уважно поставиться до нашої вимоги, уважно вивчить норми законодавства України і не допустить, щоб діти залишилися без харчування. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник очікувана вартість пропозиції формується на підставі вартості (ціни) гарячого харчування, встановленої нормативно - правовим актом, відповідно до чинного законодавства. Мінімальний крок пониження встановлюється у процентному співвідношенні до загальної очікуваної вартості закупівлі. Дякуємо.
Дата відповіді: 07.04.2017 11:01
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги.

Номер: 2aab57f421344ab48a54cc0b6bfec3b0
Дата опублікування: 04.04.2017 11:28
Опис: Вважаємо, що вимога замовника щодо наявності в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації в кількості (від 3-7 осіб на кожен заклад освіти в якому надаються послуги, які є предметом закупівлі) є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають в штаті працівників на момент подання тендерної пропозиції у кількості, зазначеної замовником. Крім того, учасники мають право самостійно організовувати процес харчування згідно з закупівлею та встановлення замовником вимог щодо кількості працівників для кожного закладу освіти – це втручання в господарську діяльність учасників. Крім того, обсяг послуг – це суттєва умова договору надання послуг – замовником не зазначена кількість учнів в кожному закладі освіти, які будуть харчуватися згідно з даною закупівлею, що необхідно для встановлення учасником кількісті працівників, що є об’єктивною для надання послуг в кожному закладі. Вимагаємо надати інформацію згідно з даним запитом та виключити з тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник, хочемо відмітити, що закупівля має безперебійний характер, а саме: організація харчування здійснюється безперебійно. Замовник повинен уникнути можливих ризиків стосовно затримка в наданні послуг, однією з причин затримки може бути укомплектування штату кваліфікованими працівниками, якщо такої кількості працівників не має в наявності. Тендерна документація містить інформацію щодо кількості д/днів, що дає змогу розрахувати кількість працівників, для забезпечення харчування. Дякуємо.
Дата відповіді: 07.04.2017 11:21
Відповідь надана

Щодо строков надання послуг

Номер: 3ecdc567d9444c93b553e604362e7257
Дата опублікування: 04.04.2017 11:07
Опис: Шановний Замовник, надайте, будь ласка, відповідь, яким чином переможець закупівлі буде надавати послугу з харчування учнів у травні, якщо аукціон відбудеться тільки у червні?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник, дата аукціону встановлюється автоматично електронною системою за повною формою (а саме: 20 робочих днів на розгляд пропозицій Учасників (предкваліфікація). Після допущення до оцінки пропозицій Учасників система автоматично перераховує дату аукціону (в бік зменшення). Дякуємо.
Дата відповіді: 07.04.2017 11:09
Відповідь надана

Про ПДВ

Номер: 005c269650634d2688535c7eca385e4f
Дата опублікування: 04.04.2017 10:56
Опис: Добрій день. Шановний Замовник, відповідно до підпункту г п.7 ч. 1 ст. 197 Податкового кодексу України, звільняються від оподаткування операції харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах. Згідно з оголошенням про проведення закупівлі та умовам тендерної документації - очікувана вартість закупівлі 19 525 203 грн. вказана з ПДВ, що суперечить Податковому кодексу України. Пропонуємо внести відповідні зміни до умов тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник готуються зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені на електронному майданчику. Дякуємо.
Дата відповіді: 07.04.2017 11:02