-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія - ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія - ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія)
Категорія замовника відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2. Місцезнаходження: пр-т Науки, 47, м. Київ, 03028
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 40 000.00 UAH
Період уточнення:
01.06.2021 14:48 - 07.06.2021 00:00
Відповідь надана
Акт огляду лічильників
Номер:
e4b1e817a4f14f2eb3a4a937096a0d09
Дата опублікування:
02.06.2021 16:26
Опис:
Доброго дня. Щодо підписання акту огляду лічильників - в ЖОДНОМУ нормативно-правовому акті не зазначено НЕОБХІДНІСТЬ чи потребу підписувати такий акт постачальнику ее. Постачальники з усієї України не їздять по всій країні до споживачів і не підписують актів. Та щодо п.3.1.6. «Постачання електричної енергії споживачу здійснюється, якщо - об’єкт споживача підключений до мереж оператора системи у встановленому законодавством порядку». - Постачальник подає в Ваш ОСР реєстр про зміну постачальника для Вашого підприємства. САМЕ ТОМУ, якщо Ваше підприємство не підключене до мереж, то оператор системи(ОСР) відмовить постачальнику у переході Вашого підприємства від одного постачальника до іншого. Ви запустили ВІДКРИТІ ТОРГИ на вільному ринку електричної енергії. Тому Ви НЕ ОБИРАЄТЕ ні договір, ні комерційну пропозицію, як зазначали раніше. Не плутайте з УНІВЕРСАЛЬНИМИ ПОСЛУГАМИ - з тарифом 1,68. Ви обираєте крмерційну пропозицію коли обираєте самостійно постачальника. В даному випадку Ви пропонуєте проект договору, разом з усіма додатками, на який постачальники погоджуються або ні, тобто беруть участь у закупівлі чи ні. ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко визначає ст.41, коли істотні умови договору можуть змінюватися. Тому в момент запуску ВІДКРИТИХ ТОРГІВ постачальники погоджуються на ВАШІ умови, а не навпаки. Відкриті торги і Переговорна процедура по універсальній послузі це РІЗНІ РЕЧІ. Тому вимагаємо ПРИВЕСТИ ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ у відповідність до чинного законодавста. За потреби звернутися до кваліфікованих спеціалістів. В іншому випадку змушені будемо звертатись до АМКУ. Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Замовником оголошено процедуру закупівлі Електричної енергії - ДК 021:2015: 09310000-5 відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), Закону України від 13.04.2017 № 2019-VIII «Про ринок електричної енергії», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 309 «Про затвердження Кодексу системи передачі», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 «Про затвердження Правил ринку», Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу». Водночас вимоги, які Ви вимагаєте виключити з тендерної документації сформовані на забезпечення положень «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених постановою Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018р. №312, а саме розділу ІІІ «Постачання електричної енергії на роздрібному ринку» ч.3.1 «Договірні умови постачання електричної енергії на роздрібному ринку» п.3.1.6. «Постачання електричної енергії споживачу здійснюється, якщо - об’єкт споживача підключений до мереж оператора системи у встановленому законодавством порядку», а також ч.3.2. «Постачання електричної енергії на роздрібному ринку». Крім того, за змістом п.3.2.5. «Укладення споживачем договору про постачання електричної енергії споживачу відбувається шляхом приєднання споживача до договору на умовах обраної споживачем комерційної пропозиції, для чого споживач подає такому електропостачальнику заяву-приєднання із зазначенням точок комерційного обліку електроустановок споживача. Разом з тим, в другому абзаці диспозиції вказаної норми передбачена можливість у майбутнього елктропостачальника щодо відмови в укладенні договору про постачання електричної енергії споживачу, у разі якщо електроустановки останнього не відповідатимуть критеріям, зазначеним в обраній комерційній пропозиції. Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до пп.1.2. п.1 розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації замовника - оцінка тендерних пропозицій здійснюватиметься на основі одного критерію, а саме: ціни, що була запропонована учасниками в їх тендерних пропозиціях в результати аукціону на відкритих торгах. Водночас п.1 Додатку 1 ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ передбачено, що у разі визначення учасника переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, останній бере на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором, який діятиме до 31.12.2021. Враховуючи зазначене, вимога щодо огляду точок комерційного обліку електроустановок споживача відповідає положенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» не є дискримінаційною та забезпечує права як права постачальника, так і права замовника на купівлю-продаж електричної енергії відповідно до принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Дата відповіді:
03.06.2021 16:44
Відповідь надана
щодо вимог тендерної документації
Номер:
0cb00f3f429444a6873dd5d8bc63ae2a
Дата опублікування:
02.06.2021 14:36
Опис:
Шановний Замовнику!
Ваша вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом є дискримінаційною, тому пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації та замість вимоги КЕП вказати КЕП/ЕЦП/УЕП.
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Відповідно багато учасників ще не робили кваліфіковані електронні підписи (КЕП). Тож вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП Замовник таким чином зменшує конкуренцію на своєму тендері.
Відповідь:
Шановний учаснику! При проведенні процедур закупівель замовник, в першу чергу, керується Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Наказ) було затверджено «Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі». Згідно ч. 3 Порядку Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО /УЧАСНИКОМ/ПОСТАЧАЛЬНИКОМ / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис посадової особи.
Відповідно до постанови КМУ № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, яким ви можете підписувати будь які інші документи, окрім тендерних. Так як відповідно до Наказу, який є законодавчим актом, розробленим на виконання Закону України «Про публічні закупівлі» на тендерні документи накладається виключно КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис.
Враховуючи вищезазначене, замовником не було встановлено в тендерній документації жодної дискримінаційної умови.
Дата відповіді:
02.06.2021 16:07
Відповідь надана
щодо проекту договору
Номер:
7d5b9a880e3e4ea5bb5b16a3c40821b9
Дата опублікування:
02.06.2021 14:35
Опис:
Шановний Замовнику, пропонуємо Вам змінити розділ 11 Договору «Порядок розв'язання спорів», у зв’язку з тим, що умови даного розділу носять дискримінаційний характер, а саме: Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії мають обмежену кількість учасників ринку електроенергії, це ті учасники, які постачають електричну енергію побутовим споживачам.
Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018року №312 (далі - Правила), п.8.3.17 Правил Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Кол-центр не являється обов’язковим.
Більшість учасників обслуговує менше 50000 споживачів, отже - Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів та кол-центрів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. п.8.3.6. Правил - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Додаток 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії «ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР про постачання електричної енергії споживачу», а не ТИПОВИЙ ДОГОВІР, отже може бути змінений.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Проектом договору передбачено, що Спори та розбіжності, що можуть виникнути при виконанні умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, або можуть бути вирішенні шляхом звернення Споживача до Інформаційно-консультаційного центру по роботі із споживачами електричної енергії, що створюється Постачальником згідно з Положенням про Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії, затвердженим постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України від 12 березня 2009 року № 299, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 6 квітня 2009 року за № 308/16324 (із змінами) (далі - Положення про ІКЦ).
Разом з тим, у випадках коли у Постачальника відсутня необхідність створення Центру обслуговування споживачів (у тому числі інформаційно–консультаційних центрів та кол–центрів), проектом договору передбачено, що Сторони керуються порядком врегулювання спорів, встановленим ПРРЕЕ та Положенням про ІКЦ при вирішення спорів.
Враховуючи вищезазначене, умовами договору не встановлено дискримінаційних вимог щодо учасників закупівлі, оскільки останні мають відповідати нормативно–правовими актами НКРЕКП щодо порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів.
Дата відповіді:
03.06.2021 16:45
Відповідь надана
ЩОДО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
4880447a3c5840f090d65d88b02a1d44
Дата опублікування:
02.06.2021 14:34
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо роз'яснити вимогу, щодо надання листа-відгуку по аналогічному договору, а саме те, що такий лист має бути виданий не пізніше дати оголошення про проведення процедури (розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.5.1.2.). Тобто Вам підійде любий лист-відгук по аналогічному договору виданий до 01.06.2021 року?
Відповідь:
Шановний учаснику!Доброго дня! Дякуємо за ваше звернення. При підготовці тендерної документації була допущена технічна помилка. Лист-відгук повинен бути виданий не раніше дати оголошення про проведення процедури. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
03.06.2021 16:47
Відповідь надана
Акт огляду лічильників
Номер:
1295cfaa332c4639b7cdd00cf22c9265
Дата опублікування:
02.06.2021 10:06
Опис:
Доброго дня. Шановний замовник, Акт огляду лічильників на об’єкті не має права та потреби згідно чинного законодавтства оглядати жоден постачальник електричної енергії. Постачальник не відповідає за технічний стан та інші особливості Ваших лічильників. Ця прерогатива належить ОСРам (операторам системми розподілу). Без представника ОСРу доступ до лічильників для третіх особ неможливий. Таким чином Ви дискримінуєте і штучно обмежуєте коло постачальників, яких більше 300-сот до 24-ох постачальників, які можуть і мають можливість постачати електричну енергію на Ваше підприємство за нижчими цінами. Прошу привести у відповідність тендерну документацію до вимог чинного законодавства, згідно з ЗУ "Про публічні закупівлі" та ін.нормативно правовими актами, що стосуються ринку електричної енергії. За потреби зверніться до Державного підприємства "Професійні закупівлі" , які успішно надають послуги з проведення закупівель іншим підприємствам державної форми власності.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Акти огляду лічильників (точок комерційного обліку) необхідно підписати у кінцевого споживача (замовника) інформація про яких викладена в тендерній документації. Стосовно законодавчих підстав надання відповідного акту, повідомляємо що відповідно до постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 розділ ІІІ «Постачання електричної енергії на роздрібному ринку» ч.3.1 «Договірні умови постачання електричної енергії на роздрібному ринку» п.3.1.6. «Постачання електричної енергії споживачу здійснюється, якщо - об’єкт споживача підключений до мереж оператора системи у встановленому законодавством порядку»,а також ч. 3.2. «Постачання електричної енергії на роздрібному ринку» п.3.2.5. «Укладення споживачем договору про постачання електричної енергії споживачу або договору про постачання електричної енергії постачальником послуг відбувається шляхом приєднання споживача до договору на умовах обраної споживачем комерційної пропозиції, для чого споживач подає такому електропостачальнику заяву-приєднання. Відповідно, надання вищезазначеного акту, необхідно надати у складі пропозиції, щоб під час укладання договору або в період постачання електричної енергії не було підстав щодо його розірвання.
Дата відповіді:
02.06.2021 15:45