• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт покрівель житлових будинків у м. Полтава

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1…Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна”. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Завершена

4 380 130.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 35 000.00 UAH
Період уточнення: 28.05.2021 15:59 - 04.06.2021 00:00
Відповідь надана

ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ПОЛОЖЕНЬ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: 2ade5ed0be0e483f899e3a01c457d5f3
Дата опублікування: 03.06.2021 16:51
Опис: Шановний Замовнику, ознайомившись та детально проаналізувавши тендерну документацію звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, підпунктом 6.8 пункту 6 Додатку № 3 Тендерної документації закріплена вимога, що розрахунок розміру заробітної плати повинен бути здійснений відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2016 за № 1469/29599 (зі змінами та доповненнями), розмір заробітної плати для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд.-г на розряді робіт 3,8 при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд.-г на розряді робіт 3,8, але не більше 14 350,00 грн. (у разі якщо, розрахунок розміру заробітної плати буде більшим ніж 14 350,00 грн.). Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 року за № 1469/29599): «4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України». За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2021 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 10628,39 гривень для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8. Таким чином, при здійсненні розрахунку ціни тендерної пропозиції за основу береться заробітна плата, розмір якої не нижче суми, що була вище вказаною, а подання окремого розрахунку чинним законодавством України не передбачено. По-друге, підпунктом 6.9 пункту 6 Додатку № 3 Тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок показників ЗВВ визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній рік за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних поточних ремонтів відповідно до п. 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Водночас, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (локального кошторису) із застосуванням показників ЗВВ, які він визначив розрахунково-аналітичним методом, але не більше показників Додатку Б та В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Поняття «загальновиробничі витрати» є категорією бухгалтерського обліку. Абзацом 3 статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» закріплено, що бухгалтерський облік – це процес виявлення, вимірювання, реєстрації, накопичення, узагальнення, зберігання та передачі інформації про діяльність підприємства зовнішнім та внутрішнім користувачам для прийняття рішень. При цьому частиною 2 статті 3 цього ж Закону передбачено, що бухгалтерський облік є обов’язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Отже, дія цього Закону не поширюється на таку категорію суб'єктів господарювання як фізичні особи-підприємці, які не зобов’язані вести розрахунок показників ЗВВ, визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу витрат за попередній рік. Із огляду на вказане, визначена Замовником вимога значно звужує коло учасників торгів, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, чим порушує основні принципи здійснення процедури закупівель. По-третє, підпунктом 6.10 пункту 6 Додатку № 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: розрахунок показника адміністративних витрат будівельної організації, складений відповідно до п. 5.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, показник адміністративних витрат при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника, але не більше К=1,23. Тобто обов’язково учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає розрахунок показника (коефіцієнту) адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній рік, виконаний з використанням Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт і переліку адміністративних витрат, які наведені у ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 та надає розрахунок адміністративних витрат будівельної організації із застосуванням визначеного показника (коефіцієнту) адміністративних витрат, який визначив учасник за показниками за попередній звітній період, але не більше К=1,23 (у разі якщо, показник адміністративних витрат буде більшим за К=1,23). Зазначимо, що фізична особа підприємець, як учасник процедури закупівлі, у складі своєї тендерної пропозиції не може надати розрахунок показника (коефіцієнту) адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній рік та розрахунок адміністративних витрат будівельної організації із застосуванням визначеного показника (коефіцієнту) адміністративних витрат, який визначив учасник за показниками за попередній звітній період, оскільки вказана категорія суб'єктів господарювання не зобов’язана згідно чинного законодавства України здійснювати вищевказані розрахунки, на відміну від підприємств, установ та організацій. Таким чином, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але вказана вимога обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушує права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які з незалежних від них обставин не можуть надати відповідні розрахунки, що в свою чергу призводить до порушення основних принципів, закладених в Законі стосовно недискримінації учасників торгів. Із огляду на вказане та з метою забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, викладених у статті 5 Закону, зокрема «добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників», звертаємося до Вас із проханням внести зміни до Тендерної документації та скасувати всі дискримінаційні й незаконні вимоги, які звужують коло потенційних учасників, створюють нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та можуть спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів.
Відповідь: Враховуючи те, що електронна система закупівель не надає технічну можливість розмістити об’ємну відповідь повідомляємо, що відповідь викладена у протоколі № 66 від 07.06.2021 року, який прикріплений під відповіддю на вимогу UA-2021-05-28-001935-c.c1 у даній закупівлі
Дата відповіді: 07.06.2021 18:15
Відповідь надана

ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ПОЛОЖЕНЬ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: 8666cf097d7044c7854b7eb5edd5809c
Дата опублікування: 03.06.2021 16:50
Опис: ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ПОЛОЖЕНЬ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ІЗ ЇЇ ПРАВОВИМ ОБГРУНТУВАННЯМ
Відповідь: Шановний, учаснику! Ваше питання не викладає суті дискримінаційних положень, які ви вимагаєте усунути, тому надання будь-якої відповіді на це питання не є можливим.
Дата відповіді: 07.06.2021 18:14