-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з встановлення систем пожежної сигналізації (електромонтажні роботи, код ДК 021:2015: 45310000-3, встановлення систем пожежної сигналізації, код ДК 021:2015: 45312100-8)
Завершена
342 446.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 712.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 712.23 UAH
Період уточнення:
28.05.2021 15:13 - 05.06.2021 00:00
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
26cfa6ba15f24167a154ef97cda97e5b
Дата опублікування:
03.06.2021 18:05
Опис:
Доброго ранку! Шановний замовнику, у тендерній документації наявна вимога що учасник повинен бути зареєстрований в Харківській області або мати зареєстрований відокремлений підрозділ на території Харківської області. Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності реєстрації в Харківській області або зареєстрованого відокремленого підрозділу на території Харківської області, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників. Послуги протипожежного призначення (в тому числі монтаж) здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "Послуги " на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначениї ліценції поширюється на всю територію України, а одже, компанії, які отримали вказуну ліцензую, мають право виконувати роботи, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі у Харківській області. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас виключити з тендерної документації вказану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Дякуємо за запитання.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Окрім послуги зі встановлення систем пожежної сигналізації, закупівлею передбачені ще й гарантійні зобов’язання, які мають бути виконані якісно та вчасно.
Так, згідно Додатку 2 до тендерної документації гарантійний термін на встановлену систему пожежної сигналізації повинен складати не менше 12 місяців з дати підписання Замовником Акту здачі-приймання наданих послуг.
Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №143 комбінованого типу" Харківської міської ради, на якому має бути встановлена система пожежної сигналізації, є закладом освіти, де постійно знаходиться велика кількість дітей, в зв’язку з чим, у випадку виходу обладнання зі строю або її некоректної роботи, має бути здійснено відновлення працездатності системи пожежної сигналізації у максимально стислий час.
Замовник не має можливості чекати кілька днів, поки учасник направить до нього свого фахівця, оскільки некоректна робота системи пожежної сигналізації є прямою загрозою для життя дітей та працівників закладу.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки, учаснику, якій не зареєстрований або не має відокремленого підрозділу на території Харківської області, надається можливість залучити співвиконавців, які відповідають вказаним вимогам, а отже коло потенційних учасників не звужується.
Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника (-ів) або імпортера (-ів)) запланованого протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, комплекс переговорний для системи оповіщення) щонайменше двох працівників.
Обладнання, яке має бути змонтоване та налагоджене (прибори, сповіщувачі, комплекс переговорний для системи оповіщення) є обладнанням, встановлення та налагоджування якого потребує спеціальних знань, а обладнання різних виробників має конструктивні відмінності. Нерозуміння конструктивних особливостей того чи іншого обладнання може призвести до неправильного монтажу системи пожежної сигналізації та некоректної її роботи у подальшому.
Що стосується вашого посилання на ліцензійні вимоги, вказані вимоги встановлюють мінімальний перелік фахівців, які мають бути в учасника для отримання ліцензії на здійснення певного виду діяльності.
Замовник вимагає, щоб послуги були надані якісно, а робота змонтованого обладнання відповідала регламентам, встановленим виробниками.
Дата відповіді:
07.06.2021 12:08
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
f6c3f7c0047b4f219bf9512d8116abd4
Дата опублікування:
03.06.2021 18:01
Опис:
Доброго дня, в ТД встановлена вимога "прибуття 2 години" що є дискримінаційною!!!
Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога?????
Згідно Наказу МВС від 30.03.2015 № 349 встановлено наступне "Обслуговуюча організація забезпечує прибуття ремонтного персоналу до об’єкта та усуває несправності СПЗ. Час прибуття ремонтної групи з моменту виклику не повинен перевищувати: 12 годин – для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів; 24 години – для інших населених пунктів."!!!
Тому Ваша вимога суперечить законодавству, не регульована жодним нормативним документом, та дискримінує учасників!!
Вимагаємо видалити дану вимогу з ТД, в іншому випадку будемо звертатися в АМКУ, Дозоро та Моніторинг!!
Відповідь:
Дякуємо за запитання,
Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2015 за № 349, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29 липня 2015 р. за № 920/27365, затверджені ПРАВИЛА з пожежного спостерігання.
Згідно п. 2 ці Правила є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами господарювання, які здійснюють пожежне спостерігання за системами протипожежного захисту (далі - СПЗ) об’єктів, виконують роботи з підключення та підтримання експлуатаційної придатності (далі - технічне обслуговування) СПТС, а також всіма суб’єктами господарювання незалежно від форм власності та органами виконавчої влади, які є учасниками процесу з пожежного спостерігання.
Предмет закупівлі передбачає інший предмет відносин, а саме: встановлення систем пожежної сигналізації.
Тому, посилання на вказаний нормативний акт в даному випадку є недоречним.
Крім того, вказана норма визначає максимальні строки для усунення несправностей СПЗ. Але, Замовником, виходячи з власних потреб, вказані строки можуть бути зменшені, що не суперечить вимогам чинного законодавства.
Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №143 комбінованого типу" Харківської міської ради, на якому має бути встановлена система пожежної сигналізації, є закладом освіти, де постійно знаходиться велика кількість дітей, в зв’язку з чим, у випадку виходу обладнання зі строю або її некоректної роботи, має бути здійснено відновлення працездатності системи пожежної сигналізації у максимально стислий час. Некоректна робота системи пожежної сигналізації є прямою загрозою для життя дітей та працівників закладу.
Дата відповіді:
07.06.2021 12:06