• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне

Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.

Завершена

1 068 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 343.50 UAH
Період уточнення: 28.05.2021 10:03 - 27.07.2021 00:00
Відповідь надана

Невідповідність чинному законодавству.

Номер: b2e4f9c4ce6f415da444669098d07743
Дата опублікування: 31.05.2021 20:58
Опис: Чому вугілля, яке Ви визначили для закупівлі, не відповідає Національному стандарту ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб»? Відкіля такі дивні розміри? Чому ДГ (25-80), а не ДГ (25-100)? Чому АО (25-70), а не АО (25-50)? Чому АК (50-120), а не АК (50-100), як визначено стандартом? Чому біля кожної марки не міститься вираз «або еквівалент» так, як це вимагається у Законі України «Про публічні закупівлі»? Наше підприємство працює з українськими товаровиробниками, які виробляють кам’яне вугілля у відповідності з ДСТУ 7146:2010, зокрема вугілля марок ДГ (25-100), АО (25-50) та АК (50-100). Вимагаємо привести марки вугілля у відповідність до Національного стандарту України ДСТУ 7146:2010.
Відповідь: Доброго дня! Зазначаємо, що Додатком 4 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Зокрема, передбачено: Вугілля кам’яне марки ДГ (25-80), Вугілля кам’яне марки Г(Г1) (0-200), Вугілля кам’яне марки АМ (13-25), Вугілля кам’яне марки АО (25-70), Вугілля кам’яне марки АК (50-120). Повідомляємо, що вказані характеристики встановлені Замовником із урахуванням фактичної потреби у поставці саме такого вугілля. Еквівалентність вугілля Законом не передбачена, так як всі марки вугілля визначаються відповідними ДСТУ та ГОСТ, тобто класифіковані уповноваженими на це державними органами. У відповідності до вимог Закону № 922, а саме ст. 23 «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"», марка вугілля визначається ні фірмою виробником, не підлягає патентуванню, як це визначено Законом, тому поняття еквівалентності для вугілля не передбачено. Окрім того, згідно ГОСТ 19242 на який безпосередньо іде посилання в колонці 3 ДСТУ 7146-2010 зазначено наступне: "Допускаються класи заміною відповідного верхньої та нижньої межі крупності 100 мм на 80 мм, 50 мм на 40 мм, 25 мм на 20 мм … , а також суміщені класи ПК, КО, ОМ, МС при умові співвідношення верхньої та нижньої межі не більше 1:4". Отже, тендерна документація складена Замовником у відповідності з вимогами чинного законодавства.
Дата відповіді: 03.06.2021 15:52
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 64ae114e5e4d4979a30a56dc454f3f46
Дата опублікування: 31.05.2021 15:17
Опис: Згідно з вимогами додатку 4 до тендерної документації учасники повинні надати гарантійний лист, з зобов’язанням забезпечити за власний рахунок зважування вугілля в межах Олешківського району Херсонської області, за присутності представника Замовника та представника Учасника, при кожній поставці товару. Надати довідку у довільній формі з інформацією про місце зважування товару з зазначенням адреси та назви підприємства, установи, тощо та копію (ї) документів які підтверджують законність взаємовідносин між учасником та стороною, що надає послуги по зважуванню твердого палива або інший документ, що підтверджує законне право учасника використовувати ваги, якщо учасник використовує пересувні автомобільні ваги, він повинен підтвердити законність використання зазначеного обладнання та додатково надати нотаріально-завірені копію(ї) (завірені не раніше дати оприлюднення оголошення): для власних вагів - видаткова накладна (можна без зазначення цінових показників), рахунок (на придбання вагів (можна без зазначення цінових показників)), технічний паспорт на ваги, чинне свідоцтво про повірку; для орендованих вагів або тих що знаходять у використанні - договір про надання послуг зважування якщо ваги орендовані, акт прийому-передачі обладнання, технічний паспорт на ваги, чинне свідоцтво про повірку. Наше підприємство на використовує пересувні автомобільні ваги, але має можливість забезпечити за власний рахунок зважування вугілля на повірених вагах у м. Гола Пристань та в м. Херсоні на станції Херсон, де здійснюється вивантаження вугілля, або в будь-якому місці визначеному Замовником. Тобто, Замовник сам може домовитися за вагову, де йому зручно, за рахунок учасника, про що ми можемо надати відповідний гарантій лист. Вимога щодо зобов’язання забезпечити за власний рахунок зважування вугілля в межах Олешківського району Херсонської області є дискримінаційною по відношенню до нас та інших учасників, які не мають пересувних вагів та можуть забезпечити за власний рахунок зважування вугілля в межах Херсонської області. Вказана умова тендерної документації обмежує коло учасників торгів тільки тими, які мають власні пересувні автомобільні ваги чи вагову в межах Олешківського району, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо викласти вказану вимогу в іншій редакції.
Відповідь: Доброго дня! Зазначаємо, що Додатком 4 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Зокрема, встановлено, що Учасники повинні надати гарантійний лист, з зобов’язанням забезпечити за власний рахунок зважування вугілля в межах Олешківського району Херсонської області, за присутності представника Замовника та представника Учасника, при кожній поставці товару. Надати довідку у довільній формі з інформацією про місце зважування товару з зазначенням адреси та назви підприємства, установи, тощо та копію (ї) документів які підтверджують законність взаємовідносин між учасником та стороною, що надає послуги по зважуванню твердого палива або інший документ, що підтверджує законне право учасника використовувати ваги, якщо учасник використовує пересувні автомобільні ваги, він повинен підтвердити законність використання зазначеного обладнання та додатково надати нотаріально-завірені копію(ї) (завірені не раніше дати оприлюднення оголошення): для власних вагів - видаткова накладна (можна без зазначення цінових показників), рахунок (на придбання вагів (можна без зазначення цінових показників)), технічний паспорт на ваги, чинне свідоцтво про повірку; для орендованих вагів або тих що знаходять у використанні - договір про надання послуг зважування якщо ваги орендовані, акт прийому-передачі обладнання, технічний паспорт на ваги, чинне свідоцтво про повірку. Звертаємо Вашу увагу, що поставка здійснюється в межах Олешківського району, за адресою підпорядкованих закладів Замовника. Отже, враховуючи розгалужену систему їх місця розташування, встановлення вимоги щодо зважування вугілля саме в межах Олешківського району є вкрай необхідною. Проте, Документацією передбачена можливість використання учасниками пересувних автомобільних вагів. Таким чином, тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства України, не обмежує коло учасників та не містить дискримінаційних вимог.
Дата відповіді: 03.06.2021 15:47
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: f160091b5c3947aeaaa899530fe9dc37
Дата опублікування: 31.05.2021 15:00
Опис: Згідно з вимогами додатку 4 до тендерної документації для вугілля марки А(антрацит) виробленого в Україні учасник надає у складі пропозиції, зокрема, копію діючого дозволу від Держпраці України на експлуатацію устаткування для транспортування, сортування, дроблення та збагачення корисних копалин у вугільній промисловості, що виданий на ім’я виробника. Наше підприємство не є виробником вугілля марки А і не співпрацює з виробником, а співпрацює з постачальником, який реалізує вугілля марки А (антрацит) вироблене в Україні з імпортної сировини. Тому ми не можемо надати діючий дозвіл від Держпраці України на експлуатацію устаткування для транспортування, сортування, дроблення та збагачення корисних копалин у вугільній промисловості, що виданий на ім’я виробника. Вказана вище вимога є дискримінаційною по відношенню до нас та інших учасників, які не є виробниками вугілля марки А і співпрацюють з постачальником, які реалізують вугілля марки А (антрацит) вироблене в Україні з імпортної сировини та не мають вказаного дозволу від Держпраці. Просимо вилучити із тендерної документації вказану дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Доброго дня! Зазначаємо, що Додатком 4 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Зокрема, встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно надати копію діючого дозволу від Держпраці України на експлуатацію устаткування для транспортування, сортування, дроблення та збагачення корисних копалин у вугільній промисловості, що виданий на ім’я виробника. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки учасники не обмежені в можливості отримання вищевказаного документу, що виданий на ім’я виробника.
Дата відповіді: 03.06.2021 15:46
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 0a9008e204b542a899a6609e982513e2
Дата опублікування: 31.05.2021 14:42
Опис: Згідно з вимогами додатку 4 до тендерної документації для вугілля марок А(антрацит) учасник надає у складі пропозиції наступні документи: скан-копії з оригіналів сертифікатів походження, сертифікат якості, що надає учасник (повинен підтверджувати якість вказаної кількості вугілля що зазначена в наданих сертифікатах походження) на отримані учасником або його постачальником марки вугілля, а також скан-копії з оригіналів посвідчення про якість на кожну марку вугілля отриманого учасником не раніше 2020 р., із зазначенням номерів вагонів та якісних показників вугілля та оригінали перевізних документів наданих відповідно до сертифікатів походження (рахунок, залізничну накладну, або товаро-транспортну накладну). Із зазначеної вище вимоги вбачається, що в посвідченні про якість вимагається зазначення номерів вагонів. Наше підприємство реалізує вугілля, отримане від постачальника автомобільним транспортом, що підтверджується товаро-транспортною накладною. У посвідченні про якість на отримане вугілля зазначено не номери вагонів, а реєстраційний номер транспортного засобу. Вказана вище вимога є дискримінаційною по відношенню до нас та інших учасників, які отримують вугілля не у вагонах, а тому не можуть надати посвідчення про якість із зазначенням номерів вагонів. Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти вищевказану вимогу у такій редакції: «для вугілля марок А(антрацит) учасник надає у складі пропозиції наступні документи: скан-копії з оригіналів сертифікатів походження, сертифікат якості, що надає учасник (повинен підтверджувати якість вказаної кількості вугілля що зазначена в наданих сертифікатах походження) на отримані учасником або його постачальником марки вугілля, а також скан-копії з оригіналів посвідчення про якість на кожну марку вугілля отриманого учасником не раніше 2020 р., із зазначенням номерів вагонів чи реєстраційних номерів транспортних засобів та якісних показників вугілля та оригінали перевізних документів наданих відповідно до сертифікатів походження (рахунок, залізничну накладну або товаро-транспортну накладну).»
Відповідь: Доброго дня! Зазначаємо, що Додатком 4 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Зокрема, встановлено, що для підтвердження відповідності Вугілля вимогам даної документації учасник надає у складі пропозиції наступні документи: - для вугілля марок А(антрацит) : скан-копії з оригіналів сертифікатів походження, сертифікат якості, що надає учасник (повинен підтверджувати якість вказаної кількості вугілля що зазначена в наданих сертифікатах походження) на отримані учасником або його постачальником марки вугілля, а також скан-копії з оригіналів посвідчення про якість на кожну марку вугілля отриманого учасником не раніше 2020 р., із зазначенням номерів вагонів та якісних показників вугілля та оригінали перевізних документів наданих відповідно до сертифікатів походження (рахунок, залізничну накладну, або товаротранспортну накладну). Споживачем в посвідченні про якість повинен бути вказаний учасник або постачальник. Дана вимога сформована таким чином, що виключає дискримінацію учасників.
Дата відповіді: 03.06.2021 15:45