• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Світильник світлодіодний, лампа світлодіодна, кронштейн КС з крюком та з хомутом (ДК 021:2015: 31530000-0- Частини до світильників та освітлювального обладнання)

Завершена

187 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 935.50 UAH
Період уточнення: 27.05.2021 17:03 - 02.06.2021 17:01
Відповідь надана

Щодо конкретної назаи торгівельної марки

Номер: 0d6d664c393444fdbe59e6cc7b7f4110
Дата опублікування: 01.06.2021 16:55
Опис: Саме так, замовник повинен вказати технічні і якісні характеристики предмета закупівлі, а не конкретні торгівельні марки продукції, а якщо вказується конкретна ТМ, додається, що замовник мав на увазі такий або аналогічний товар з не гіршими технічними хаеартеристиками. А у вас в оголошенні вказано, що АНАЛОГИ НЕ ПРИЙИАЮТЬСЯ! Саме це й є складовою принципів дискримінаціїї учасників аукуіону!
Відповідь: Шановний учаснику! Замовником проаналізовано ринок аналогічних товарів та встановлено, що поставку товарів із заначеними торговельними марками можуть здійснювати різні суб'єкти господарювання на території України. Більше того, Ви як господарюючий суб'єкт маєте право укласти необхідні угоди та надати пропозицію відповідно до вимог до предмета закупівлі. Тобто ніхто не обмежує Ваше право здійснювати поставку товарів із зазначеними торговельними марками та подати необхідну пропозицію. Замовником було випробовано різні торговельні марки аналогічних товарів, але саме зазначені в оголошенні про закупівлю товари мають високу надійність та якість, що повністю задовольняє потреби замовника та сприяє дотриманню принципу економії у подальшому обслуговуванні даних товарів. Крім того, у ч.4 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено лише право, а не обов'язок Замовника про прийняття аналогів або еквівалентів товарів при зазначенні конкретної торговельної марки продукції. Таким чином, керуючись ст.14 Закону, Замовник має право оголосити спрощену закупівлю товарів з посиланням на конкретну торговельну марку або виробника без зазначення можливості пропозицій аналогів або еквівалентів.
Дата відповіді: 02.06.2021 16:58
Відповідь надана

Про порушення пункту ст.14 Закону "Про публічні закупівлі".

Номер: 885cd331876c4881b59c9e1848d92fbc
Дата опублікування: 31.05.2021 09:41
Опис: Згідно пункту 5 статті 14 Закону "Публічні закупівлі", оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А неприймання до розгляду "аналогів" й є саме дискримініцією учасників! З цім питанням прийдеться звертатися до антимонопольного комітету.
Відповідь: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 Закону обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі (ст. 14 Закону). Відповідно до п.5 ст. 14 Закону - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги Замовника в даному оголошенні встановлені з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, що містяться в статті 5 Закону, та жодним чином не містить дискримінаційного забарвлення. Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними. Інформація про якісні, технічні та інші характеристики встановлені до предмету закупівлі Замовником жодним чином не можуть вважатися дискримінаційними.
Дата відповіді: 01.06.2021 16:33
Відповідь надана

Питання що до дискримінаціїї

Номер: f996c2cab5f840f2a69d5e21b730808a
Дата опублікування: 30.05.2021 12:12
Опис: В оголошенні про публічну закупівлю замовником вказані конкретні торгівельні марки та параметри предмету закупівлі, які збігаються лише з однією торгівельною маркою предмета закупівлі, крім того в оголошенні вказано, що еквівалент до розгляду не приймається! Це є прямим порушенням Закону України про "Публічні закупівлі". Згідно Ст. 3 Закону України про "Публічні закупівлі" визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що ТД не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення у ТД наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачено недискримінацію учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону.
Відповідь: Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Спрощені закупівлі проводяться згідно статті 14 Закону. Відповідно ч.4 статті 14 у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників. Тобто замовнику надається право вибору.
Дата відповіді: 31.05.2021 08:51