-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт даху приміщення автошколи та фасаду із заміною вікон Давидівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім. Т.Г. Шевченка в с. Давидів Давидівської сільської ради ОТГ Пустомитівського району Львівської області»
Завершена
8 244 094.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 220.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 41 220.47 UAH
Період уточнення:
27.05.2021 16:53 - 04.06.2021 00:00
Відповідь надана
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Номер:
56a437dc644e4333a945808da79cca62
Дата опублікування:
03.06.2021 11:42
Опис:
Відповідно до розділу 3 додатку 2 тендерної документації на підтвердження виконання аналогічних договорів Учасник надає інформацію про документ, що дає право на виконання підготовчих та будівельних робіт та документ, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта/реєстраційний номер документа;
- у разі відсутності інформації про документ, що дає право на виконання підготовчих та будівельних робіт та засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта/реєстраційний номер документа, учасник подає в складі пропозиції інформаційну довідку з інформацією, що забезпечить можливість пошуку таких документів у відкритих реєстрах (параметри для пошуку відкритого реєстру дозвільних документів, що міститься за посиланням https://dabi.gov.ua/declarate/list.php)./ https://e-construction.gov.ua. (далі- Вимога)
Вважаємо такі вимоги в тендерній документації (далі також — ТД) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. На нашу думку, дискримінація полягає у тому, що підприємства, які мають аналогічні виконані договори та не введені в експлуатацію, не зможуть прийняти участь в даній закупівлі, в зв'язку з відсутністю документу, що посвідчує ,факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва. Введення в експлуатацїю об’єкту належить виключно до компетенції замовника та ніяким чином не залежить від Підрядника.
Також хочемо повідомити, що постановою №406 від 07.06.2017 Кабінет міністрів України затвердив Перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об'єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію. Вказаною вимогою замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які мають досвід виконання аналогічних договорів на роботи, які є предметом закупівлі та які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію.
Дана вимога Замовника штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі, а тому просимо внести відповідні зміни до ТД та виключити дискримінаційні вимоги.
Звертаємо Вашу увагу, що ст.5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідь:
Вимога про документ, який засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта/його реєстраційний номер або ж надання довідки з інформацією, що забезпечить можливість пошуку таких документів у відкритих реєстрах Державної архітектурно-будівельної інспекції України (параметри для пошуку відкритого реєстру дозвільних документів Державної архітектурно-будівельної інспекції України, що міститься за посиланням https://dabi.gov.ua/declarate/list.php) є цілком обґрунтованою та жодним чином не обмежує коло потенційних учасників. Враховуючи наявність аналогічного договору на виконання робіт, Підрядник повинен був, виконавши всі роботи надати Замовнику повідомлення про закінчення робіт, а Замовник організувати роботу комісії та за відсутності зафіксованих недоліків, ввести об'єкт в експлуатацію. Замовник (будь-який) в разі відмови ввести об'єкт в експлуатацію порушує вимоги Закону України "Про містобудівну діяльність", та навіть отримує адміністративне стягнення. В разі, якщо за твердженням Підрядника, Замовником не введено об'єкт в експлуатацію, у Підрядника принаймні повинен бути Акт про готовність об'єкта з відміткою Замовника про його отримання, в іншому випадку, Підрядник не виконав вимоги Закону України "Про містобудівну діяльність" та нормативних актів України. Більше того, Замовник імперативно не вимагає надання суто документу. А для того щоб пересвідчитись у належному досвіді виконання робіт Учасником достатньо буде надати параметри для пошуку у відкритому реєстрі дозвільних документів Державної архітектурно-будівельної інспекції України, та прикріпляє посилання https://dabi.gov.ua/declarate/list.php. З огляду на вищенаведене, Замовник просить надати ті документи, які справді передбачені, як необхідні для того аби здати об’єкт належним чином в експлуатацію. Жодної дискримінації чи додатково видуманих вимог не прослідковується. Це також підтверджується Рішенням від 01.10.2019 №14029 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:
08.06.2021 10:50
Відповідь надана
щодо підтвердження досвіду виконання робіт аналогічних до предмету закупівлі
Номер:
2038638d98a04a4aa1ff92441e7ea5fb
Дата опублікування:
28.05.2021 10:26
Опис:
Предмет закупівлі - Капітальний ремонт ДАХУ приміщення автошколи та ФАСАДУ ІЗ ЗАМІНОЮ ВІКОН. На підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт Замовник вимагає надати фотокопії об’єктів виконання робіт з нового будівництва, реконструкції ОЧИСНИХ СПОРУД???
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення. Замовником будуть внесені відповідні зміни в даній частині.
Дата відповіді:
01.06.2021 10:34