• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Концентратор кисню

Концентратор кисню

Завершена

25 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 500.00 UAH
Період уточнення: 26.04.2016 14:00 - 04.05.2016 15:00
Відповідь надана

Щодо усунення дискрімінаційних вимог до учасників закупівлі

Номер: e63d9b9dd3044d05bbc8b2463f2aef49
Дата опублікування: 29.04.2016 09:14
Опис: 28.04.2016 року приватне підприємство «Медтехніка Херсон Сервіс» звернулось до комітету з конкурсних торгів Снігурівської центральної районної лікарні , щодо усунення дискримінаційних вимог до потенційних учасників цих торгів . Комітет з конкурсних торгів Снігурівської центральної районної лікарні вніс зміни до розділу медико-технічних вимог до концентратору кисню ( перенісши ці дискримінаційні вимоги до розділу ,- Якісні характеристики товару) та по суті не змінивши порушення , щодо виконання вимог чинного законодавства України . Лист-роз’яснення ( щодо надання Декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, Свідоцтва про оцінку технічної документації медичного виробу, Гарантійного листа від виробника або його офіційного представника в Україні про можливість постачання та термін постачання апаратів (надати оригінал відповідного документу). Дійсним листом приватне підприємство «Медтехніка Херсон Сервіс» наголошує , що вітчизняні та іноземні підприємства виробники медичної техніки та виробів медичного призначення ( за для розповсюдження цієї техніки на території України ) для отримання Свідоцтва про державну реєстрацію надану Державною службою України з лікарських засобів і виробів медичного призначення та внесення до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення і дозволеного для застосування на території України , проходять у державних установах відповідні експертизи , а саме : 1. Інститут хімії високомолекулярних сполук НАН України . 2. МОЗ України , Державна служба України з лікарських засобів і виробів медичного призначення . 3. Інститут екогігієни і токсикології ім.Л.І.Медведя . 4. МОЗ України , ( відповідна міська СЕС – де зареєстрований виробник обладнання ). 5. МОЗ України , Державна санітарно-епідеміологічна служба України . 6. Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики . На підставі експертних висновків вище зазначених установ та при наявності відповідних вимог до ДСТУ ( які надаються до Державної служби України з лікарських засобів і виробів медичного призначення та внесення ) на підставі яких Державною службою України з лікарських засобів і виробів медичного призначення видються Свідоцтва про державну реєстрацію . Декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, Свідоцтва про оцінку технічної документації медичного виробу, Гарантійного листа від виробника або його офіційного представника в Україні про можливість постачання та термін постачання апаратів (надати оригінал відповідного документу) у потенційних учасників зазначених торгів бути не може , - тому ця вимога є дискримінаційною . Зазначені документи можуть бути у виробника зазначеного товару та у державних установах відповідних за надання експертних висновків. Тому копії Декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, Свідоцтва про оцінку технічної документації медичного виробу, Гарантійного листа від виробника або його офіційного представника в Україні про можливість постачання та термін постачання апаратів (надати оригінал відповідного документу) на концентратор кисневий будуть відстутні у складі пропозиції конкурсних торгів учасників торгів. Для підтвердження зазначеної інформації комітет з конкурсних торгів Снігурівська центральна районна лікарня на підставі п.7 статті 28 Закону України «Про здійснення державних закупівель « № 1197-VII від 10.04.2014 року , замовник має право звернутись за підтвердженням інформації , наданої учасником , до органів державної влади , підприємств , установ , організацій відповідно до їх компетенції . Наявність Свідоцтва про державну реєстрацію на концентратор кисневий , засвідчуює відповідність технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та передбачають застосування заходів із захисту довкілля . Директор О.М.Козлов
Відповідь: згідно Закону України «Про здійснення державних закупівель « № 1197-VII від 10.04.2014 року Замовник проводить торги в разі, якщо вартість предмета закупівлі перевищує або дорівнює 200 тис. грн. Очікувана вартість закупівлі концентратора кисню складає 25 тис. грн., що не підпадає під дію ЗУ № 1197-VІІ від 10.04.2014р. та належить до так званої категорії "допорогові закупівлі". Тому на виконання розпорядження КМУ від 20.05.2015р. № 501-р "Про реалізацію пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів" прийнято рішення про проведення електронної закупівлі концентратора кисню через систему "ProZorro". Відповідно до п.3 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" №922 від 25.12.2015 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тому вважаємо, що вимога надати гарантійний лист від виробника або його офіційного представника в Україні не є дискримінацією учасників.
Відповідь надана

Щодо усунення дискрімінаційних вимог до учасників закупівлі

Номер: 0d9dc711b4cd4c5baa9d8cfab95031e6
Дата опублікування: 28.04.2016 14:45
Опис: Згідно вимог ст. 3 , ст.16 Закону України "Про здійснення державних закупівель" від 10.04.2014 року № 1197-VII та ст. 3 , ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIIІ , а саме : Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; - запобігання корупційним діям і зловживанням; - вільного переміщення товарів; - свободи надання послуг. Стаття 16. Кваліфікаційні критерії 1. Замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв: {Абзац перший частини другої статті 16 в редакції Закону № 679-VIII від 15.09.2015} - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів; - наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами). 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників або учасників попередньої кваліфікації про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в документації конкурсних торгів або кваліфікаційній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками або учасниками попередньої кваліфікації інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі: 1) проведення процедури запиту цінових пропозицій; 2) закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, природного і нафтового газу, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування. 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників попередньої кваліфікації - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції конкурсних торгів або кваліфікаційної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). 5. Усі пропозиції конкурсних торгів або кваліфікаційні пропозиції, які відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленим частиною другою цієї статті, та за відсутності інших, передбачених цим Законом, підстав для їх відхилення, допускаються до оцінки. Згідно вимог п.1,2,3 Медико-технічних вимог до концентратру кисню , тендерної документації Замовника цих торгів , від потенційних учасників цих торгів вимагається надання: 1.Декларація про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів. 2.Свідоцтво про оцінку технічної документації медичного виробу. 3.Гарантійнийного листа від виробника або його офіційного представника в Україні про можливість постачання та термін постачання апаратів (надати оригінал відповідного документу), що згідно вимог вище зазначених статей ст. 3 , ст.16 , ст.22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" від 10.04.2014 року № 1197-VII та ст. 3 , ст.16 ,ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIIІ ,- дискрімінаційними до інших учасників цих торгів та "заточені" під конкретного постачальника . Згідно вимог п.п.3 п.2 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" від 10.04.2014 року № 1197-VII та п.п.3 п.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIIІ , тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Вимоги щодо надання документів зазаначених у п.1,2,3 Медико-технічних вимог до концентратру кисню , тендерної документації Замовника цих торгів , від потенційних учасників цих торгів не можуть бути віднесеними до технічних , якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі . До цих характеристик можуть бути віднесені вимоги п.5-п.27 Медико-технічних вимог до концентратру кисню. У в зв'яку з вище наведеним Вас привести тендерну документацію цих торгів у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Відповідь: Ваше зауваження розглянуто та внесено зміни в документацію.