-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони 1-го, 2-го та 3-го поверхів адміністративного приміщення Служби автомобільних доріг у Львівській області по вул. Володимира Великого, 54 у м. Львові) (ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги)
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Завершена
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період уточнення:
26.05.2021 19:20 - 01.06.2021 00:00
Відповідь надана
Поліція охорони, як єдиний учасник в цієї закупівлі
Номер:
99fe29aac35b4330a87904e6965b50df
Дата опублікування:
27.05.2021 09:43
Опис:
Шановний Замовник!
Вами в Додатку 1 до ТД вимагається: - сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) про надання Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі.
Проте у крітичних випадках поліція саме зобовязана приїхати на виклик. До чого тут договір з поліцією охорони ГУ НП у Львівській області ? Всі учасники, зокрема не місцеві, повинні укладати договори з поліцією охорони ГУ НП у Львівській області, тобто це ставить таких учасників в залежність від третих особ.. Це суттєво звужує коло потенційних учасників й заздалегідь вказує Замовнику назви охоронних компаній що планують взяти участь в цієї закупівлі, що порушує принціпи здійснення публічних закупівель (Стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі") та діскриминує учасників.
Відповідь:
Вважаємо Ваше звернення необґрунтованим та безпідставним.
Зазначена Вами вимога тендерної документації не є дискримінаційною, оскільки, кожен потенційний учасник цих торгів має змогу укласти договір про надання УПО ГУ НП у Львівській області послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції. Відповідно до Положення про САД у Львівській області (надалі – Замовник) від 29.07.2019 №249, Замовник є державною неприбутковою організацією, одним із основних напрямків діяльності якого є проведення мобілізаційної підготовки автомобільних доріг у Львівській області, тобто проведення діяльності, пов'язаної із державною таємницею.
За місцем дислокації Замовника розташовані режимні приміщення, у яких обробляються і зберігаються матеріальні носії секретної інформації, що містять державну таємницю.
Групи реагування поліції охорони створені для негайного озброєного реагування при надходженні тривожних повідомлень з об’єктів, що перебувають під охороною, складаються із трьох озброєних співробітників поліції, мають визначене законом право на затримання зловмисників. Поліцейські охорони оснащенні усіма необхідними спецзасобами, радіозв’язком, сучасними автомобілями та вогнепальною зброєю. Тільки поліція охорони з поміж усіх охоронних структур, має право застосовувати та використовувати вогнепальну зброю, відповідно до ЗУ «Про Національну поліцію». Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про охоронну діяльність», суб'єкт охоронної діяльності, на відміну від групи реагування поліції охорони, не наділений правом адміністративного затримання правопорушника. Натомість, групи реагування поліції охорони наділені, відповідно до норм ЗУ «Про Національну поліцію», повноваженнями по фізичному і силовому припиненню протиправних дій зловмисників, по локалізації та процесуальному документуванню факту вчинених ними порушень пропускного і внутрішньооб'єктового режимів, режиму секретності, по запобіганню витоку відомостей, що становлять державну таємницю, та локалізації негативних наслідків протизаконних дій третіх осіб тощо. Відповідно до ч. 1 ст. 18 ЗУ «Про охоронну діяльність», суб'єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи можуть спільно організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку.
Зазначена норма закону дозволяє будь-якому суб'єкту охоронної діяльності укладати договори з поліцією охорони на отримання від неї послуг спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду поліції на загрози щодо об'єктів охорони. Додатково зазначаємо, що Поліція охорони (групи реагування) єдина в державі структура, яка в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства (нормативна база, фізична і спеціальна підготовка, озброєння, технічне оснащення і мобільність руху) щодо надання кваліфікованих послуг у процесі забезпечення охорони державної таємниці, протидії протиправним проявам і процесуального закріплення фактів правопорушень. Зазначена вимога випливає виключно із характеру діяльності Замовника, покладеної на нього державою і визначених вимогами чинного законодавства України щодо охорони державної таємниці, захисту державних інформаційних ресурсів, мобілізаційної підготовки, заходів на особливий період, протидії терористичним і диверсійним актам, та ін. Виключення з тендерної документації оскаржуваної Вами вимоги може призвести до негативних наслідків через порушення стану режиму забезпечення охорони Служби автомобільних доріг у Львівській області і її режимних приміщень, територій і зон, і нанесенню істотної шкоди національній безпеці через виток відомостей, які становлять державну таємницю, через відсутність належного реагування і захисту від терористично-диверсійних проявів та порушень громадської безпеки і порядку. Враховуючи зазначене вище, Ваше твердження щодо звуження кола потенційних учасників є хибним.
Дата відповіді:
28.05.2021 11:08