• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Оливи та мастила в асортименті

Оливи та мастила в асортименті

Торги не відбулися

325 625.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 628.13 UAH
Період уточнення: 26.05.2021 09:39 - 04.06.2021 00:00
Відповідь надана

Техничні характеристики

Номер: 6e327ba4de264e1aaf6f83de38542a06
Дата опублікування: 31.05.2021 09:09
Опис: Шановний Замовнику, просимо надати роз'яснення, де ви будете застосовувати Мастило ущільнююче BECHEM BERULUB PAL 1 (банка 1кг)? Чому саме вибрали цю змазку? Хочемо наголосили, що дану змазку постачає один постачальник, який саме і приймав участь в попередній закупівлі, яка не відбулася Чи можемо ми запропнувати еквівалент в другому фасуванні, при цьому загальний об'єм буде відповідати вашому запиту? Також наголошуємо, що серед основних принципів здійснення державних закупівель закріплені: недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Відповідно до ч. З ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (надалі - Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. За результатами ознайомлення з тендерною документацією вважаємо, що Тендерна Документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема і нашого підприємства, а також суперечать законодавству, у зв’язку з наступним: У Додатку 1 надано технічні вимоги до предмету закупівлі, де вказані конкретне фасування, експлуатаційний рівень, допуски, нормативні документи, типові технічні характеристики, яким повинен відповідати товар. Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» п.2 Тендерна документація повинна містити: «3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Згідно наданої технічної специфікації у Додатку 1 запропонувати еквівалент неможливо, адже всі необхідні показники прописані під конкретні торгові марки та виробників, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації, в місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент». Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. При виборі олив та мастил керуємося рекомендаціями заводів-виробників техніки та обладнання. Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації п.12 таблиці технічної специфікації має бути розфасований у ємності місткістю 1кг. Відповідно до п. 4.3. Додатку №3 Проекту договору про закупівлю «Постачальник здійснює поставки товарів партіями протягом 1 (одного) робочого дня з моменту надання відповідного замовлення Покупцем. Кількість та асортимент кожної партії товару визначається Покупцем самостійно та на власний розсуд у відповідному замовленні (виходячи з власних потреб Покупця).». Відповідно до п.3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".» Відповідно до п. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"». Таким чином, визначені Замовником технічні характеристики предмета закупівлі у Додатку № 4 до ТД, не суперечать ст.5, п.3 ч.2 ст.22, п.3 та п.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Замовником чітко вказується, що Учасник може запропонувати еквівалент товару.
Дата відповіді: 01.06.2021 13:59