• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі для закладів дошкільної освіти (шкільні меблі, код ДК 021-2015: 39160000-1, меблі для дитячого садка, код ДК 021:2015: 39161000-8)

Завершена

861 714.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 308.57 UAH
Період уточнення: 25.05.2021 16:30 - 31.05.2021 00:00
Відповідь надана

щодо останнього запитання потенційного учасника

Номер: da90542d732d4ada865af3da907543d4
Дата опублікування: 26.05.2021 23:02
Опис: У данного Замовника звісно же є свій потрібний учасник,а також страхуючий учасник який виходить на торги з аби якими документами,щоб тільки торги відбулись. Ось наприклад у 2020 році таким учасником була Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна. Ознайомитись з данною інформацією можна за наступними номерами закупівель: UA-2020-04-15-001213-a UA-2020-06-11-003208-c UA-2020-07-14-002078-b UA-2020-09-04-010307-b В прошлому році відповідальна за закупівлі була Рудік Олена Вікторівна (Rudik Elena) яка дуже добре була ознайомлена зі всім схематозом в тендерах. В цьому році змінили відповідальну на Дідковська Софія Олександрівна. Ось і подивимось як нова людина себе поведе,продовже приймати участь у схематозах або чесно буде проводити закупівлі та не буде приймати участь в розкраданні бюджетних коштів. Доречі Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна підстраховувала переможця ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЕЦЯ ХАРЧЕНКО НАТАЛЯ ВАСИЛІВНУ в 7 закупівлях з данним замовником на суму очікуваної вартості 4 240 075 грн,сума заключених договорів складає 4 190 571 грн,думаю відсоток економії бюджетних коштів порахувати нескладно.
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до ч. 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 р. (далі - Закон), Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 2 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі. Замовником не встановлені жодні дискримінаційні вимоги до учасників у тендерній документації. Кожен із потенційних учасників може брати участь у даній процедурі закупівлі. Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 р., документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. У разі якщо учасник надасть аргументовані пояснення, що зазначений документ не надається учасником на законних підставах з посиланням на чинне законодавство України, відсутність таких документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не будуть підставою для її відхилення замовником.
Дата відповіді: 28.05.2021 13:14
Відповідь надана

Щодо безглуздих вимог

Номер: d60da5993a8840439966a1f6ac00fbb1
Дата опублікування: 26.05.2021 09:32
Опис: Слухайте, напишіть хто повинен перемогти в тендері та й годі, що ви цирки влаштовуєте!!! Це парта, за якою діти за рік будуть навчатися в кращому випадку 2 місяці в рік, а не в космос на ній літати!!! І не потрібно в відповіді розписувати, що згідно ЗУ Замовник має право внести вимоги, тому що в ЗУ "Про запобіганню корупції" теж багато, що написано, якщо що.
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Також, звертаємо Вашу увагу, що згідно з п.4 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам Відповідно до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України 25 вересня 2020 року № 2205 засновник (засновники) закладу освіти забезпечує організацію лабораторного контролю показників мікроклімату (не менше 6 вимірювань) та концентрації CO2, CO, який проводиться не рідше двох разів на рік. Після проведених ремонтних та/або будівельних робіт, встановленні нових меблів перед початком навчального процесу проводяться лабораторні вимірювання концентрацій формальдегіду та інших хімічних речовин (в залежності від будівельних, оздоблювальних матеріалів, меблів тощо, які використані). Концентрація в повітрі СО2 не повинна перевищувати - 0,01 мг/м-3, СО - не більше 5,0 мг/м-3, формальдегіду - не більше 0,01 мг/м-3. Таким чином Замовник не тільки має право, а й зобов’язаний мати документальне підтвердження безпечності меблів, які купляє. Наголошуємо, що кожен учасник має право та можливість отримати зазначені документи та взяти участь у закупівлі. Також хочемо зазначити, що Замовник планує придбати дитячі ліжка, а не парти, як зазначив учасник у запитанні. Дякуємо за питання.
Дата відповіді: 28.05.2021 13:13
Відповідь надана

щодо протоколу випробувань

Номер: 0c388f68330a4804a88c0332994a9880
Дата опублікування: 25.05.2021 17:46
Опис: Щодо Вашої вимоги надати "5. Учасник повинен надати у складі пропозиції протокол випробувань ДСП на вміст радіонуклідів та формальдегідів, виданий уповноваженою випробувальною лабораторією/центром".Чому така вибірковість?Чому тільки на ДСП?Товар який Ви купуєте виготовляється не тільки з ДСП чи ви вважаєте в інших комплектуючих радіонуклідів та формальдегідів немає?
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до п. 3.10 Державних санітарних норм та правил «Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги», затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 29.12.2012 № 1139 (далі по тексту - ДСанПіН 8.2.1-181-2012) для виробництва меблів не допускається використання деревостружкових плит (далі - ДСП) класу Е2 за емісією формальдегіду. Під час здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду з метою встановлення безпеки ДСП, які не піддавались обробці іншими матеріалами (ламінатом, лаком, плівками тощо), застосовується допустимий рівень виділення формальдегіду 0,01мг/м-3; для готових конструкцій меблів, у яких використовувались ДСП, які піддавались обробці, застосовується ГДКс.д. формальдегіду для атмосферного повітря - 0,003 мг/м-3 відповідно до Державних санітарних правил охорони атмосферного повітря населених місць (від забруднення хімічними та біологічними речовинами), затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09 липня 1997 року № 201 (далі - ДСП 201-97). Відповідно до п.7.2. ДСанПіН 8.2.1-181-2012 систематичний виробничий лабораторний контроль за відповідністю полімерних та полімервмісних матеріалів гігієнічним вимогам та виконанням санітарних норм проводиться підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, які здійснюють їх виробництво та застосування. Протоколи випробувань можуть видавати виключно випробувальні лабораторії, які пройшли акредитацію в Національному агентстві з акредитації України відповідно до Державного стандарту України ISO/IEC 17025. Кожен виробник зобов’язаний систематично здійснювати такі випробування та перевіряти відповідність товару та матеріалів на відповідність нормам вмісту формальдегідів. Щодо радіонукліїдів: Відповідно до п.3.6. ДСанПіН 8.2.1-181-2012 для полімерних та полімервмісних матеріалів питома ефективна активність природних радіонуклідів не повинна перевищувати 370 Бк/кг. Аналогічно до ситуації з формальдегідами – виробники зобов'язані систематично здійснювати випробування та перевіряти відповідність товару та матеріалів на відповідність нормам ДСанПіН 8.2.1-181-2012 щодо вмісту радіонукліїдів. Протоколи випробувань можуть видавати виключно випробувальні лабораторії, які пройшли акредитацію в Національному агентстві з акредитації України відповідно до Державного стандарту України ISO/IEC 17025. Також, звертаємо Вашу увагу, що згідно з п.4 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Таким чином, зазначена вимога викладено відповідно до чинного законодавства. Наголошуємо, що кожен учасник має право та можливість отримати зазначені документи та взяти участь у закупівлі. Дякуємо за питання.
Дата відповіді: 28.05.2021 13:12
Відповідь надана

щодо сертифікату відповідності

Номер: b720505f8f314b4a848e867ffd264d15
Дата опублікування: 25.05.2021 17:42
Опис: Надайте будь ласка відповідь,щодо Вашої вимоги "4. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності плит деревинно-стружкових (ДСП), що мають бути Type P2 з потенційним вмістом формальдегіду 1 класу (Е1)",чим саме Ви користувались(закон,дсту,ту та інше) коли визначали,що плити деревинно-стружкові (ДСП) мають бути Type P2 і що це таке у Вашому розумінні? Ви коли щось вимагаєте Вам надати ,Ви хоч самі розумієте що це таке і чи потрібно це Вам?
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до п. 3.10 Державних санітарних норм та правил «Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги», затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 29.12.2012 № 1139 для виробництва меблів не допускається використання деревостружкових і деревоволокнистих плит (далі - ДСП, ДВП), фанери класу Е2 за емісією формальдегіду. Відповідно до п.1.1. зазначених Правил, вони обов’язкові для виконання усіма виробникам меблів. Таким чином в Україні для виробництва меблів дозволено використовувати виключно ДСП класу емісії Е1 (або вище). Використання ДСП нижчого класу емісії призводить до виділення більшої кількості формальдегідів у навколишнє середовище, що порушує вимоги Державних санітарних правил охорони атмосферного повітря населених місць (від забруднення хімічними та біологічними речовинами), затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 9 липня 1997 р. N 201. Випробування на вміст формальдегідів здійснюють випробувальні лабораторії при органах сертифікації, органи сертифікації видають відповідні сертифікати відповідності, в яких зазначено клас емісії формальдегідів ДСП. Щодо Type P2: В Україні прийнято ДСТУ EN 312:2018 «Плиты древесно-стружечные. Технические требования (EN 312:2010, IDT)», відповідно до якого встановлено декілька марок ДСП. Type P2 це марка для приміщень, розрахована на сухі умови експлуатації, міцна, має менше шорсткостей і більш рівну геометрію, володіє високою розмірною стабільністю. Відповідність ДСТУ підтверджують органи сертифікації, саме тому вимагається сертифікат відповідності для підтвердження відповідності цій вимозі. Також, звертаємо Вашу увагу, що згідно з п.4 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Таким чином, зазначена вимога викладено відповідно до чинного законодавства. Наголошуємо, що кожен учасник має право та можливість отримати зазначені документи та взяти участь у закупівлі. Дякуємо за питання.
Дата відповіді: 28.05.2021 13:11
Відповідь надана

щодо завірення документів

Номер: 09b483de98894c9eb7f7f1f32df7ffcc
Дата опублікування: 25.05.2021 17:34
Опис: Ви вимагаєте надати "2. Належним чином завірена копія висновку ДСЕЕ на товар, що запропоновано у пропозиції.",належним чином у Вашому розумінні це як? Опишіть будь ласка розгорнуто,щоб у Вас на кваліфікації не було спокуси вигадати спеціальний вигляд завірення документів.
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до ч. 1 розділу ІІІ Тендерної документації., усі документи, як завантажені файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), що подаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій прямо вимагається ТД) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронних файлів у форматі pdf. Дякуємо за питання.
Дата відповіді: 28.05.2021 13:10
Відповідь надана

щодо ринкової вартості

Номер: 5ec6cb5620594db0a1f40ea23cee3ada
Дата опублікування: 25.05.2021 17:27
Опис: Шановний, Замовнику, навіщо Вам данний документ "Учасник надає у складі своєї пропозиції документ виданий суб’єктом оціночної діяльності (включений до Державного реєстру оцінювачів та суб‘єктів оціночної діяльності), який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в тендерній пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), виданий не раніше дати оголошення проведення торгів. Разом з вищезазначеним документом надається копія сертифікату суб’єкта оціночної діяльності, копія кваліфікаційного свідоцтва оцінювача та копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015."???? При визначенні очікуванної вартості закупівлі Ви чим користувались?Як Ви визначали ринкову вартість? Надайте будь ласка відповідь який саме компетентний орган має право надавати експертний висновок у Вашому розумінні? Звертаю Вашу увагу на те,що підприємство з назвою"Товарна біржа" не є компетентним органом.
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник надає у складі своєї пропозиції документ виданий суб’єктом оціночної діяльності (включений до Державного реєстру оцінювачів та суб‘єктів оціночної діяльності), який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в тендерній пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), виданий не раніше дати оголошення проведення торгів. Разом з вищезазначеним документом надається копія сертифікату суб’єкта оціночної діяльності, копія кваліфікаційного свідоцтва оцінювача та копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Відповідно до абзацу частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі – Закон), замовник має право включити ту чи іншу інформацію та вимоги щодо її наявності до тендерної документації. Зазначений документ вимагається Замовником для підтвердження ринкової вартості запропонованого учасником товару, що підтверджується довідкою або експертним висновком компетентних органів про кон'юнктуру ринку товару, виданий суб’єктом оціночної діяльності. Відповідно до статті 5 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» № 2658-ІІІ від 12.07.2001 р., суб’єктами оціночної діяльності є: - суб'єкти господарювання - зареєстровані в установленому законодавством порядку фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності відповідно до цього Закону; - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, які отримали повноваження на здійснення оціночної діяльності в процесі виконання функцій з управління та розпорядження державним майном та (або) майном, що є у комунальній власності, та у складі яких працюють оцінювачі. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» № 2658-ІІІ від 12.07.2001 р., розмір і порядок оплати робіт з оцінки майна (товару) визначаються за домовленістю сторін або у випадках відбору суб'єкта оціночної діяльності на конкурсних засадах - за результатами конкурсу. На сьогодні, близько 13 000 оцінювачів діяльності здійснюють оцінку майна, товарів чи послуг по всій Україні (інформація зазначена на сайті Фонду державного майна - http://www.spfu.gov.ua). Замовником не встановлені жодні обмеження щодо суб’єктів оціночної діяльності, їх компетенції чи місцезнаходження, форми довідки (експертного висновку) або будь-яких інших обмежень. Учасник має право звернутися на свій розсуд до будь-якого з оцінювачів діяльності. Порядок визначення ринкової вартості товару та порядок її формування визначений Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» № 2658-ІІІ від 12.07.2001 р. Відповідно до абзацу частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі – Закон), замовник має право включити ту чи іншу інформацію та вимоги щодо її наявності до тендерної документації. Вимога щодо надання вищезазначеного сертифікату на систему управління якості не є дискримінаційною та не суперечить чинному законодавству України, що підтверджується відповідною практикою постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг Антимонопольного комітету України, а саме: рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р., рішення № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 тощо. Дякуємо за питання.
Дата відповіді: 28.05.2021 13:09