• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А-92)

Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А-92)

Завершена

987 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 879.00 UAH
Період уточнення: 24.05.2021 15:51 - 30.05.2021 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги - право власності

Номер: bb7f32e79be443d68a9773648bbcbba1
Дата опублікування: 28.05.2021 15:19
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 2 до вимагається : «- копії правовстановлюючих документів, що у відповідності до чинного законодавства підтверджують набуття ПРАВА ВЛАСНОСТІ Учасника на транспортні засоби, якими буде здійснюватись доставка палива.» Відповідно до чинного законодавства України використання майна можливе на підставі різних правочинів. Зокрема, поставка палива (бензовози) може здійснюватися на підставі «договору про надання послуг з перевезення нафтопродуктів автотранспортом», порядок укладення якого регламентується главою 66 Цивільного Кодексу України. Тому статус «власний» для бензовозу є дискриманцією. Враховуючи вищезазначене, Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників, так як Учасник, який має «договори надання послуг з перевезення нафтопродуктів спеціалізованим автотранспортом» і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання,- прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Наявність «власного» автотранспорту зовсім не впливає на виконання умов постачання. Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо власного, орендованого майна (https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel ), вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог та порушив законні інтереси Скаржника. Дана вимога порушує принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до в частині додатку 2, де вказані виключно «право власності на транспорт». У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися до Суду, державної аудиторської служби України та Міністерства оборони України.
Відповідь: Згідно з ч. 1 ст. 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Уманський національний університет садівництва (далі по тексту – Замовник) діє в межах чинного законодавства щодо здійснення публічних закупівель за державні кошти. Складаючи Тендерну документацію для проведення закупівлі Замовник керувався принципами, передбаченими в статті п’ятій Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Задля дотримання перелічених принципів, зокрема, принципу недискримінації учасників та рівне ставлення до них, Замовником в останньому абзаці пункту 1.6. додатку 2 до Тендерної документації для потенційних учасників передбачена можливість виконання договору в частині доставки палива транспортними засобами, які використовуються ним на договірних засадах. Вимога «виключно власних транспортних засобів», яку згадує у свої вимозі учасник, не міститься у вказаному пункті додатка 2 до Тендерної документації. Початок другої частини абзацу другого пункту 1.6. додатку 2 до Тендерної документації із сполучника «або» передбачає право учасника здійснити вибір, яким транспортним засобом здійснювати доставку палива - власним або орендованим зокрема, але не виключно. Водночас ТК Замовника повідомляє, що в учасника завжди залишається право звернутися до державних органів, які здійснюють контроль у сфері публічних закупівель. Разом з тим, встановлення факту зловживання службовим становищем та корупційної змови, про яку згадує в своїй вимозі учасник, може бути здійснено виключно за рішенням відповідних органів. Замовник зацікавлений провести закупівлю в межах чинного законодавства і пропонує учаснику більш уважно ознайомлюватися з Тендерною документацією Замовника.
Дата відповіді: 29.05.2021 12:46