-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Улаштування тротуарної пішохідної доріжки "Доріжка майбутнього", розташованої за адресою : м.Добропілля, м-н Молодіжний, будинок 34
Улаштування тротуарної пішохідної доріжки "Доріжка майбутнього", розташованої за адресою : м.Добропілля, м-н Молодіжний, будинок 34
Завершена
190 187.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 950.94 UAH
Період уточнення:
24.05.2021 09:53 - 31.05.2021 09:36
Відповідь надана
Аналогічний договір з бюджетними установам
Номер:
da1e5d6835f34623bf647832851eb5df
Дата опублікування:
27.05.2021 15:47
Опис:
Шановний замовнику у тендерній закупівлі є вимога «Додаток 4 «4. Довідку про наявність досвіду у виконанні договорів з бюджетними установам у табличному вигляді (таб. №1). Для підтвердження інформації необхідно додати копію договору (-ів) про виконання робіт, надати скан-копію оригіналу відгуку від замовника про досвід роботи з учасником .»»
Вимога що до аналогічні договори виконанні договорів з бюджетними установам є дискримінаційною.
Просимо пояснити чим відрізняється виконання аналогічного договору з бюджетними установам та з приватними установами:
-Оподаткування ОДНАКОВЕ (сплата податків зборів та усіх інших платежів не відрізнятися).
-Вимоги до Виконавця під час проведення робіт ОДНАКОВІ.
В чому різниця?
Чому потрібен саме «аналогічного договору з бюджетними установам»?
Чому не підходить договір з приватною установою?
Відповідь:
Доброго дня! Уважно вивчивши Вашу вимогу стосовно тендерної документації, повідомляємо наступне.
Поняття «тендерна документація» має відношення до процедури – Відкриті торги, а в нашому випадку закупівля здійснюється за спрощеною процедурою закупівлі, тому в цій частині Ваша вимога не є актуальною.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги спрощеної процедури закупівлі стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту оголошення про спрощену процедуру закупівлі, яка не суперечить законодавству. Якщо контрагент якісно виконав роботи по аналогічному договору, то відсутні будь-які перешкоди для отримання відповідного відгука.
Дана вимога закупівлі зазначена в першу чергу для забезпечення перевірки достовірності наданої інформації Учасником, так як контрагент по договору буде замовник в розумінні Закону, то відповідно всю інформацію про заключення договору та стан (період) його виконання можна переглянути в електронній системі закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що обставина не можливості отримати позитивний відгук не залежить від Замовника даної процедури, відмова від надання Вам відгуку чи надання його негативного – це результат умов роботи та виконання без порушень умов договору в частині якості, строків і тому подібне.
А також, відсутність досвіду співпраці із бюджетною установою є ще одна обставина яка від нас не залежить, отримуйте відповідний досвід та при умові що будуть надані всі інші документи, що передбачені в даній закупівлі (чи в майбутніх) ми будемо раді з Вами співпрацювати.
Рішення органу оскарження не є загально прийнятою практикою, а стосується певної процедури закупівлі (процедури закупівлі визначені по тексту ст. 13 Закону і по тексту даної статті відсутня «спрощена процедура закупівлі»), певної скарги і тільки по відкритим торгам.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника в умовах спрощеної закупівлі відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов даної закупівля в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
31.05.2021 08:40