-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху Комунальної установи Сумська класична гімназія Сумської міської ради за адресою: вул. Рибалка, 5, навчальний корпус № 3
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі. • Інформація про замовника торгів: Комунальна установа Сумська класична гімназія Сумської міської ради, ЄДРПОУ 24006254, 40022, м. Суми, вул. Троїцька, буд.5, юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. • Назва предмету закупівлі: Капітальний ремонт даху Комунальної установи Сумська класична гімназія Сумської міської ради за адресою: вул. Рибалка, 5, навчальний корпус №3. • Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація • Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 3 до оголошення. • Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: будівля Комунальної установи Сумська класична гімназія Сумської міської ради, 40022, м. Суми, вул. Рибалка, 5. • Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: строк виконання робіт – до 31 липня 2021 року. • Умови оплати: оплата після 100% виконання робіт згідно графіку фінансування, але у всякому випадку до 31 грудня 2021 року. • Очікувана вартість предмету закупівлі: 1023720,00 грн. ( Один мільйон двадцять три тисячі сімсот двадцять грн.) • Період уточненя інформації про закупівлю: по 22.05.2021р. до 00-00 год. за Київським часом. • Кінцевий строк подання пропозицій: 29.05.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. • Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається. • Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. • Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 0,5%. • Інша інформація: • Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. • Довідка, складена у довільній формі Учасником (підписана, датована та завірена печаткою у разі використання), яка містить відомості про Учасника, яка містить інформацію: - юридична, поштова та фізична адреси Учасника, телефон, факс, електронна адреса; - ідентифікаційний код Учасника (код ЄДРПОУ чи ідентифікаційний номер); - керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) – для Учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої представляти інтереси Учасника (зокрема й підписання документів) в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів); - форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). • Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору: - копія установчих документів Учасника-юридичної особи (копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу, або опису з кодом дозволу перевірки Статуту на веб-сайті Міністерства юстиції України. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту) чи копія паспорта та довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) - для фізичних осіб; - протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника; - наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника; - довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність; - гарантійний лист. Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт згідно чинного законодавства; - довідку у довільній формі про те, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується), із зазначенням вичерпного переліку документів, на які (у випадку використання) проставляють відбиток його печатки • Договірна ціна пропозиції та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат у відповідності до Державних стандартів України, яка повинна бути розрахована відповідно до Додатку 2 Проєкту договору за правилами визначення динамічної договірної ціни згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:201 3: на повну суму: Пояснювальна записка; Локальні кошториси; Підсумкова відомість ресурсів; Розрахунок загально - виробничих витрат; Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки). • Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку № 2 до оголошення); • В складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку огляду об'єкта за визначеною формою (Додаток № 4 до оголошення) підписану представником Учасника та уповноваженою особою Замовника за проведення огляду об'єкту. Огляд об’єкта можна здійснити в робочі дні з 09:00 год. до 16:00 год., за адресою: м.Суми, вул.Рибалко, буд.5, навчальний корпус № 3. Уповноважена особа Замовника за проведення огляду об'єкта: Кривогуз Зоя Павлівна кон. тел.0953817692. • Цінова пропозиція (Додаток № 1 до оголошення). Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень та поточних цін на них. • З метою своєчасного виконання робіт та уникнення випадків недобросовісної конкуренції, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах м. Суми на час виконання послуг із зазначенням адреси та підтверджуючі документи (договори оренди, свідоцтва про право власності або інші документи). • Документи, що підтверджують наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору за 2019-2021 роки (достатньо одного договору виконаного в повному обсязі): - гарантійний лист у довільній формі, щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору ; - копія (ї) договору (ів) зазначеного(-них) в гарантійному листі; - позитивний лист – відгук замовника про належне виконання учасником аналогічного договору; - копії довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3); - копії актів виконаних робіт (форма КБ-2 в). Примітка: * аналогічним договором вважається договір на виконання капітального ремонту даху, по об’єкту, в якому учасник виступав в якості виконавця. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Додатки до оголошення: Додаток № 1 - Цінова пропозиція Додаток №2 - Проект договору на виконання робіт. Додаток №3 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Додаток №4 - Довідка огляду об'єкта Додаток №5 - Графік фінансування Додаток №6 – Лист-згода
мін. крок: 0.5% або 5 118.60 UAH