• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 55240000-4 ПОСЛУГИ ЦЕНТРІВ І БУДИНКІВ ВІДПОЧИНКУ (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей). Путівка, включає комплекс спеціальних заходів щодо оздоровлення (заходи соціального, виховного, медичного, гігієнічного, спортивного характеру, що спрямовані на відновлення та поліпшення фізичного і психічного стану здоров'я дитини) та відпочинку (заходи, спрямовані на організацію дозвілля з дотриманням періоду активного та пасивного відпочинку, організацію раціонального харчування та забезпечення відповідними умовами проживання) дітей.

1. Найменування замовника: Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Гімназія № 11 - спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов І ступеня - дошкільний навчальний заклад «Еврика» Кам'янської міської ради. 2. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднаннями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, що зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 20290129. 4. Місцезнаходження замовника: країна Україна, індекс 51934, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Миру, будинок 20. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Карпенко Ірина Олексіївна, посада юрисконсульт; телефон (067) 95 22 180, e-mail: gimnaziya_11new@ukr.net, країна Україна, індекс: 51934, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Миру, будинок 20. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 55240000-4 ПОСЛУГИ ЦЕНТРІВ І БУДИНКІВ ВІДПОЧИНКУ (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей). Путівка, включає комплекс спеціальних заходів щодо оздоровлення (заходи соціального, виховного, медичного, гігієнічного, спортивного характеру, що спрямовані на відновлення та поліпшення фізичного і психічного стану здоров'я дитини) та відпочинку (заходи, спрямовані на організацію дозвілля з дотриманням періоду активного та пасивного відпочинку, організацію раціонального харчування та забезпечення відповідними умовами проживання) дітей. 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: «6+7». 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: за місцем знаходження дитячого закладу оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі Чорного моря (крім затоки та лиману) на території Скадовського району, Херсонської області. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: «червень 2021 року (заїзд з 01 червня 2021 року, на 18 та 14 календарних днів)» 10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки проводяться на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України та наданого Виконавецем рахунку - фактури та акту наданих послуг шляхом банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавеця при наявності фінансування протягом 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30-ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування. Замовник при наявності відповідних бюджетних коштів, керуючись Постановою КМУ від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти (зі змінами), може здійснити попередню оплату за надані послуги, у розмірі, який не перевищує 30 відсотків від суми визначеної у п. 2.1 даного договору, на строк не більше трьох місяців. 11. Очікувана вартість предмета закупівлі: 144 200 грн. (сто сорок чотири тисячі двісті гривень). 12.Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): «20» травня 2021 року час 00 год. 00 хв.» 13. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): «26» травня 2021 року час 00 год. 00 хв.» 14. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ - у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. 15. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5% до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 0,5% від очікуваної вартості (721,00 грн.). 18. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 19. Вид предмета закупівлі: Послуги. 20. Інша інформація. 21. Постачання путівок здійснюється за рахунок Виконавця за адресою: Адреса закладу. 22. Учасник визначає ціну на путівки, які він пропонує надати за Договором, з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. 23. Учасник здійснює трансфер: перевезення організованих груп дітей до місця відпочинку та у зворотному напрямку з гарантованим медичним обслуговуванням дітей в дорозі. Здійснити перевезення від місця розташування Замовника до дитячого закладу оздоровлення та зворотньо. 24. Інші вимоги: - пляж огороджений та обладнаний тіньовими навісами, кабінками для переодягання, туалетом, рятувальним постом, купання дітей здійснюється під наглядом рятувальника, медичного працівника; - забезпечення питного режиму дітей, цілодобового водопостачання бутильованою якісною водою,в тому числі забезпечення гарячою водою цілодобово; - заклад повинен мати досвід (не менше 2 років) в оздоровленні дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування. - в закладі має бути міжміський зв’язок; - потужність закладу відпочинку має бути не менше 320 місць за одну зміну. 25. Форма «Цінової пропозиції» подається Учасником спрощеної закупівлі на фірмовому бланку в сканованому вигляді за встановленою замовником формою (Додаток 4 до Оголошення). 26. В складі своєї пропозиції Учасник повинен надати в сканованому вигляді документи, які вимагаються відповідно до Додатку 3 до Оголошення. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі усі сторінки (що містять текст) пропозиції учасника спрощеної закупівлі повинні містити підпис службової (посадової) особи або представника учасника спрощеної закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи). Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію), чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). 27. Учаснику пропонується проект договору з метою досягнення згоди щодо істотних умов договору (Додаток 2 до Оголошення). 28. Документ щодо повноважень службової (посадової) особи або представника учасника спрощеної закупівлі, які будуть підписувати цінову пропозицію та договір, укладений за результатами спрощеної закупівлі (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення тощо). 29. Лист-згода на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI службової (посадової) особи або представника учасника спрощеної закупівлі, які будуть підписувати цінову пропозицію та договір, укладений за результатами закупівлі (Додаток 5 до Оголошення). 30. Документи, які вимагаються відповідно до п. 1,7 Додатку 3 до Оголошення, в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою Учасника (у разі наявності), надаються Замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю. 31. Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 «Технічна специфікація (вимоги)». Додаток 2 «Проект договору». Додаток 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника». Додаток 4 «Пропозиція». Додаток 5 «Лист-згода». Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.

Завершена

144 200.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 721.00 UAH