• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля марка ДГ 13-100 ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля»)

1. Найменування замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГУЛЯЙПІЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" ГУЛЯЙПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 26316953. 4. Місцезнаходження замовника: 70232, Запорізька обл., Гуляйпільський р-н, село Гуляйпільське, ВУЛИЦЯ ЛАВРЕНКОВА, будинок 28. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мельнікова А.С., уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель, старший бухгалтер Комунального закладу «Гуляйпільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гуляйпільської міської ради, телефон +380663245759, e-mail: knvc@i.ua 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Кам’яне вугілля марки ДГ-130. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 т. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70232, Запорізька область, Гуляйпільський район, село Гуляйпільське, вулиця Лавренкова, 28. 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник після отримання товарів відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейської служби України. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Замовника на рахунок Постачальника після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата не передбачена. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 121 000,00 грн. (сто двадцять одна тисяча гривень 00 копійок) з ПДВ. 16. Період уточнення інформації про закупівлю: «05» лютого 2021 року час 0000 год. 17. Кінцевий строк подання пропозицій: «10» лютого 2021 року час 0000 год. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 20. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 22. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

121 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 210.00 UAH