-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів» (Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів)
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі* ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі* 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Олешківське лісомисливське господарство». 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 00993194. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Софіївська, буд. 80, м. Олешки, Олешківський р-н, Херсонська обл., 75100. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Гречко Тетяна Анатоліївна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Державного підприємства «Олешківське лісомисливське господарство», вул. Софіївська, буд. 80, м. Олешки, Олешківський р-н, Херсонська обл., 75100, телефон +380554221150, e-mail: dlmg.tsyurup@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів». 10. Товар повинен відповідати вимогам чинного законодавства. В складі пропозиції учасник надає копію сертифікату відповідності або паспорту якості на товар (у разі якщо це передбачено діючим законодавством). Якість товару повинна відповідати вимогам чинного законодавства України. Учасник при формуванні ціни повинен врахувати усі витрати на поставку, навантаження/розвантаження товару з урахуванням усіх платежів, які можуть бути ним понесені у ході виконання договору про закупівлю. Рік виготовлення – не раніше 2007 року. Гарантійний термін – не менше 12 місяців з моменту отримання товару та підписання видаткових накладних. Кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі: ДК 021:2015: код 34330000-9 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів» (Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів) відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. В пропозиції ціни вказуються за кожну одиницю виміру (шт.), який пропонується для постачання із урахуванням всіх вимог замовника, найменувань та ціни пропозиції, що вимагається «Замовником» та остаточно виводиться підсумкова кількість. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним предмету закупівлі у кількості, терміни та на умовах, що визначені цією документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати відповідний гарантійний лист. Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник в складі пропозиції надає інформацію, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів – 145 шт. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Софіївська, буд. 80, м. Олешки, Олешківський р-н, Херсонська обл., 75100 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: складає 99 200,00 грн. (дев’яносто дев’ять тисяч двісті грн. 00 коп.) з ПДВ. 16. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 17. Джерело фінансування закупівлі: Спеціальний фонд державного бюджету . 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 992,00 грн. (дев’ятсот дев’яносто дві грн. 00 коп.) – 1 % від загальної очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 20. Період уточнення інформації про закупівлю: «05» листопада 2020 року час 00:00 год. 21. Кінцевий строк подання пропозицій: «10» листопада 2020 року час 00:00 год. 22. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 23. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 24. Умови надання забезпечення пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення пропозиції не вимагається. 25. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. ____________________ *Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Документація електронних закупівель ДК 021:2015: код 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів» (Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів) та додатки до неї: Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі Додаток 2 – Проект договору про закупівлю Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника Додаток 5 – Пропозиція
мін. крок: 1% або 992.00 UAH