• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярське приладдя ( згідно специфікації)

Учасники мають подати відомості про організацію з контактними даними (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, посада, контактний телефон, електронна пошта) та розрахунок вартості пропозиції. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Доставка здійснюється за рахунок Постачальника протягом 5 робочих днів з моменту підписання договору сторонами ( каб. 44). У разі виявлення Замовником дефектів Товару, Постачальник зобов’язується замінити неякісний товар або ліквідувати дефекти за власний рахунок у строк, погоджений з Замовником. Розрахунки за наданий Товар здійснюються на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. ***** Доставка за товар здійснюється за рахунок Постачальника. Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками по предмету закупівлі – завідувач сектором бухгалтерського обліку та звітності – Шевенок Олеся Миколаївна (044) 235-11-86; процедурні питання по закупівлі - Шевчук Галина Сергіївна- (044) 278-24-04.

Завершена

41 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 417.00 UAH