• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Мішки поліпропіленові за кодом ДК 021:2015 – 18930000-7 «Мішки та пакети»

Умови доставки товару: 1. Постачання Товару здійснюється в строк до 30.10.2025 включно. 2. Постачальник поставляє Замовнику товар на умовах DAP (поставки в місце призначення) в м. Чернігів відповідно до Міжнародних правил ІНКОТЕРМС 2020, (точна адреса буде вказана при укладанні договору). 3. Доставка товару Покупцю і його розвантаження здійснюється за рахунок Продавця. 4. При поставці Товару, Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (документи, що підтверджують кількість, якість/відповідність товару, тощо). 5. Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття Товару до місця поставки. 6. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. 7. У випадку, коли при поставці буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт, на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Претензія направляється Продавцю рекомендованим листом з повідомленням про вручення протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня складання акту про встановлені недоліки. 8. Продавець протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання претензії, за свій рахунок, здійснює допоставку товару належної кількості та якості. 9. При прийманні товару за кількістю і якістю сторони керуються Інструкцією про порядок приймання товару виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 № П-6, та Інструкцією про порядок приймання товару виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 № П-7 та іншими нормативними документами. Умови оплати: Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Порядок укладення договору (відповідно до ПКМУ 822 від 14.09.2020): 1) Переможець відбору, враховуючи положення п. 66 ПКМУ 822 від 14.09.2020 має не пізніше 12:00 наступного дня з дня визначення результатів відбору і обрання його переможцем направити (на адресу, яку буде доведено після розкриття результатів відбору) до військової частини 2253 на підписання Договір з заповненими реквізитами та істотними умовами Договору відповідно до його пропозиції оприлюдненої в електронній системі закупівель. У разі неможливості своєчасно надіслати Договір на узгодження і підписання, переможець відбору має відповідно до положень п. 66 ПКМУ 822 від 14.09.2020 надіслати на електронну пошту: chernigiv_zagin@dpsu.gov.ua лист адресований «військовій частині 2253» щодо обґрунтованої потреби для продовження строку укладення Договору до 10 календарних днів, та у найкоротші строки направляє Договір для узгодження і підписання. 2) У разі прийняття рішення переможцем відбору про відмову від укладення Договору, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції, ефективності і пропорційності, переможець відбору в день прийняття такого рішення має відповідно до положень п.п. 2 п. 64 ПКМУ 822 від 14.09.2020 надіслати на електронну пошту: chernigiv_zagin@dpsu.gov.ua лист адресований «військовій частині 2253» шодо відмови від укладення Договору на умовах визначених замовником у запиті пропозицій постачальників. 3) У разі не виконання переможцем відбору вищезазначених заходів та не надходження до військової частини 2253 Договору у строк 5 календарних днів з дня визначення переможця відбору, це є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до п.п.1 п. 64 ПКМУ 822 від 14.09.2020. При наданні пропозицій в закупівлі, учасник має врахувати, що на Переможця відбору в т.ч. покладається оплата усіх витрат, пов’язаних з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу («Нова пошта» або ін.).

Завершена

52 560.00 UAH з ПДВ