-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
- 2
Сир кисломолочний 9%
Абзацом 2 пункту 12 Особливостей передбачено, що у запиті пропозицій постачальників щодо закупівлі товару, вартість якого не перевищує 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення, у тому числі конкретну торговельну марку. На підставі чого замовник вказує конкретну торговельну марку - "Волошкове поле" для позиції Сир кисломолочний 9%. Вимоги щодо якості товарів: Сир кисломолочний: Відповідність ДСТУ 4554 - так, масова частка жиру - 9 відсотків, добавки - ні,безлактозний - ні. Сир кисломолочний, масова частка жиру 9%, заводський, м’який, ваговий або фасований. Повинен мати білий або злегка кремовий колір, ніжну консистенцію, відповідний смак та кисломолочний запах. Не повинно бути ознак забруднення, плісняви, стороннього запаху. На упаковці (тарі) обов’язково повинно бути вказано дату виготовлення товару та кінцеву дату для споживання. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає нормам, вимогам харчового законодавства, стандартам якісним показникам і технічним вимогам, установленим чинними нормативними актами України й умовами цього Договору, до кожного виду товару. Якісно поставленим товаром вважається такий Товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до Товару відповідного характеру. Якість товару, що поставляється Постачальником повинна відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів на цей вид товару. Разом з товаром Постачальник в обов’язковому порядку повинен передати Замовнику документи на кожну партію, що підтверджують безпечність та якість товару, у тому числі забезпечують їх простежуваність, відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, а саме: - оригінал, або належним чином завірену копію декларації виробника (якісне посвідчення); - оригінал, або належним чином завірену копію сертифікату виробника на систему управління безпечністю харчових продуктів; - оригінал, або належним чином завірену копію експлуатаційного дозволу виробника; - оригінал, або належним чином завірену копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) виробника; - оригінал, або належним чином завірену копію сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) виробника. Документи мають бути завірені Постачальником, відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 “Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів”. Документи мають бути завірені Постачальником, відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 “Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів”. Товари повинні бути упаковані таким чином, щоб забезпечувалось їх належне збереження та безпека. Товар повинен бути упакований Постачальником таким чином, щоб не допустити його псування, втрати зовнішнього вигляду, забруднення, псування маркування та/або знищення під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання. Товари, підготовлені до пакування, не повинні бути вологими. Постачальник зобов'язаний передати Замовнику товар розфасований у споживчу тару. Розфасовка та упаковка товару має проводитися відповідно до вимог «Технічного регламенту щодо деяких товарів, які фасують за масою та об’ємом в готову упаковку», затвердженого постановою КМУ № 1193 від 16.12.2015 року або ДСТУ OIML R 87 (OIML R 87:2016, IDT) «Кількість фасованого товару в упакуваннях» та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 969 від 05.07.2017 року «Про встановлення метрологічних вимог до фасування товарів. Маркування продукції здійснюється державною мовою України згідно з вимогами ДСТУ OIML R 79:2017 (OIML R 87:2015, IDT) «Вимоги до маркування фасованих товарів» та Закону України № 2639 – VIII від 06.02.2017 року «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів». Кожний вид поставленої продукції має бути забезпечений інформацією про продукцію. На споживчій тарі має бути наклеєна етикетка, ярлик, тощо, з нанесенням наступних даних: найменування підприємства-виробника з фасування продукції, його адреса, телефон i адреса потyжностей (об'єкта) виробництва (товарний знак фасовщика при наявності), найменування підприємства-виробника продукції, його адреса, телефон чи найменування та адреса імпортера, повне найменування продукту, країна походження, маса нетто (г, кг), мінімальний термін придатності або дата (вжити до), умови зберігання, поживна цінність 100 г продукту, склад продукту, номер партії виробництва (фасування), позначення стандарту на фасований вид продукції, позначення технічних умов з фасування. Якщо на партію товару відсутні передбачені пунктом 2.3. Договору документи, які підтверджують безпечність та якість товару, пакування або маркування не відповідає умовам пунктів 2.4. – 2.7. цього Договору, Замовник не приймає та не оплачує товар. Якість Товару обов’язково підтверджується накладними та ТТН на перевезення із зазначенням всіх необхідних реквізитів для здійснення оплати за поставлений товар. Залишковий термін придатності Товару на момент постачання: згідно з технічними даними виробника, але не менше, ніж 90% загального терміну його зберігання від визначеного виробником для даної продукції. Якщо протягом терміну придатності буде виявлено, що якість Товару не відповідає умовам Договору, Постачальник власними силами та за власний рахунок зобов’язується замінити неякісний Товар протягом 1 (одного) календарного дня з моменту повідомлення Замовником про такий факт. Постачання товарів здійснюється спеціалізованим автотранспортом - рефрижератором, який відповідає вимогам статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та на який надано акт за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю органами Держпродспоживслужби, в Харківській області щодо його відповідності вимогам законодавства. Спеціалізований автотранспорт – рефрижератор повинен проходити регулярну дезінфекцію, що підтверджується актами виконаних робіт, з дезінфекції транспортних засобів, за останній місяць до дати подання цінової пропозиції. Періодичність здійснення дезінфекції транспортних засобів має проводитися не рідше ніж один раз на десять днів. Спеціалізований автотранспорт – рефрижератор повинен проходити контроль з виявлення бактеріологічного забруднення, що підтверджується актами виконаних робіт з виявлення бактеріологічного забруднення та протоколами випробувань (на змиви кузову(ів) автотранспорту: БГКП, S. аureus, бактерії родини сальмонел: з середини; підлоги автотранспорту; бокової лівої стінки автотранспорту; бокової правої стінки автотранспорту, стелі автотранспорту; дверей автотранспорту), дійсний на дату подання пропозиції. Постачальник повинен гарантувати Замовнику, що при постачанні Товару, який є предметом Договору, спеціалізованим автотранспортом на протязі всього часу транспортування, буде дотримано стабільний температурний режим. Для цього транспортні засоби, якими здійснюється перевезення повинні бути обладнані реєстратором температури. При кожній поставці Товару Постачальник повинен надати Замовнику доступ до реєстратора температури, для перегляду поточної та зареєстрованої температури в кузові спеціалізованого автотранспорту. Спеціалізований автотранспорт – рефрижератор повинен обов’язково проходити технічний контроль, що підтверджується протоколом перевірки технічного стану транспортного засобу. Обладнання, задіяне в обігу товару, який є предметом Договору, має бути каліброваним, що підтверджується сертифікатами калібрування, а саме: -сертифікат калібрування на вимірювач-регулятор до холодильної установки, встановлений на автомобілі, -сертифікат калібрування на устаткування для відтворення кліматичних факторів (холодильна установка, встановлена на автомобілі) - сертифікат калібрування на реєстратор температури встановлений в кузові спеціалізованого автотранспорту. Сертифікати калібрування повинні бути видані акредитованою лабораторією, що підтверджується атестатом про акредитацію калібрувальної лабораторії, яка видала сертифікат калібрування. Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують товар в дорозі і виконують вантажно - розвантажувальні роботи - експедитор транспортний та вантажник, повинні мати при собі особову медичну книжку, з вчасним проходженням медичних оглядів за формою, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 та документи, що підтверджують проходження вказаними працівниками навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів відповідно до статті 48 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», з відміткою про дату такого навчання. Сканований оригінал в кольоровому вигляді документ що підтверджує результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного та вантажника дійсний на дату подання пропозиції. Постачальник повинен при постачанні товару дотримуватися системи безпеки харчових продуктів заснованих на принципах ХАССП та мати сертифікат на відповідність вимогам одного з перелічених стандартів, ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» або ДСТУ ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”. Копія сертифікату має бути видана на особу, яка фактично використовує спеціальний автотранспорт для доставки товару. Постачальник протягом трьох днів з дня визначення його електронною системою Переможцем зобов’язаний надати Замовнику належним чином завірені копії документів, визначених пунктами 5.7.- 5.15. даного Договору. У разі відсутності цих документів або їх ненадання, це буде підставою для не укладання договору.