• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494

Обґрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі Предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 15330000- Оброблені овочі та фрукти (сухофрукти ) Потреба у придбанні: Для забезпечення належного функціонування закладу (харчування підопічних) нам необхідно закупити сухофрукти. Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі: Сухофрукти - 500,0 кг. - повинна відповідати ДСТУ, ТУ, що діють на території України, Закону України « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів. Сухофрукти - з груш, яблук інші. Не повинно бути гнилих, пліснявих, горілих фруктів. Без ушкоджень шкідниками. Розфасовані у чисті мішки, пакети. На упаковці (тарі) обов’язково повинно бути вказано склад продукту, дата виготовлення, термін придатності, умови зберігання, дані про виробника. Товар не повинен містити ГМО. Врожаю 2024 року. Всі пакувальні матеріали (тара) повинні бути дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України та забезпечувати збереження продукція під час транспортування і зберігання. Маркування має бути виконане державною мовою, згідно з законодавством України та може містити додаткову інформацію визначену виробником. Термін придатності до споживання товару в день його постачання до Замовника повинен становити не менше 90 %. Розрахунок очікуваної вартості обумовлений потребою закладу , із врахуванням вартості, визначеної методом порівняння ринкових цін. Очікувана вартість предмета закупівлі складає 29 000,00 грн. і визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку. Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 та статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2025 рік. У Тетерівському психоневрологічному інтернаті затверджено кошторис на 2025 рік, у якому зокрема передбачаються видатки на продукти харчування. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання Тетерівського психоневрологічного інтернату своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.

Завершена

29 000.00 UAH з ПДВ