• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Звіт про укладений Договір № 04-04/2025 від 04.04.2025р. ФОП Андришина В.В. Купівлі-продажу канцелярських товарів та витратних матеріалів (джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту МТД ЄС «Адаптація до кліматичних змін шляхом гармонізації водогосподарських заходів і попередження паводкового ризику в транскордонному басейні річок Батар-Паладь-Тур» (AdaptWater). Субсидійний контракт № HUSKROUA/23/RI/1.1/005 від 13.12.2024р.). Всього 65 найменувань на 38 830,50 грн. без ПДВ. (у.т.ч. Продукція для чищення - 4 найменування). Примітка: відповідно до роз'яснення Мінекономіки № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020р. у разі якщо предметом договору є кілька предметів у розумінні Закону, що відрізняються за кодом ДК 021:2015, інформація про укладений договір розміщується кількома звітами за окремими предметами закупівлі по одному й тому самому договору. Детально - див. Договір (додається).

Завершена

4 897.20 UAH без ПДВ