-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Анкер-дюбель (цанга) розпірний, 8x28-30 мм, латунь, пакування 50 шт,Шпилька різьбова, М8, 1000мм, кл.м до 8.8, цинк,S-Хомут з підкладкою
Замовник здійснює оплату Товару шляхом: Якщо Учасник є платником ПДВ: 80 % - в термін до 60 календаних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами акта прийому-передачі Товару; 20% - в термін до 60 календарних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами акта прийому-передачі Товару, але в будь-якому випадку після реєстрації Учасником вірно оформленої податкової накладної відповідно до ст. 201 Податкового кодексу України. Якщо Учасник не є платником ПДВ: 100 % - в термін до 60 календарних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами видаткової накладної / акта прийому-передачі Товару. Вид розрахунків: безготівковий. Форма розрахунків: платіжне доручення Товар, який передається Замовнику, повинен постачатися таким способом та у терміни, які забезпечують схоронність Товару за звичайних умов зберігання і транспортування. Строк поставки товару: окремими партіями (не більше 25_), обсяг і строк поставки, яких визначаються сторонами на підставі заявок Замовника, за рахунок Учасника. Замовлення товару здійснюється Замовником через будь-який доступний Сторонам засіб зв’язку (факсом, телефоном, електронна пошта, поштове відправлення, листом, кур’єром, особисто та інші). Місце поставки (передачі) товару: об’єкти ДП «Тепловода» КП «Міськтепловоденергія» згідно Заявки Замовника. Термін поставки товару (окремої партії): до 5 робочих днів з моменту надходження заявки Замовника. Учасник несе всі витрати, пов’язані з поставкою Товарів, в тому числі транспортні витрати, до моменту передачі Товарів Замовнику в місті поставки. Право власності на Товар переходить від Учасника до Завоника в дату прийняття Товару Замвоником за видатковою накладною після фактичного отримання товару. Датою поставки товару є дата у видатковій накладній, проставленій Замовником в день його прийняття. Факт передачі Товару у власність Замовника оформляється Сторонами шляхом підписання сторонами договору видаткової накладної/ акту прийому-передачі товару. Всі витрати, пов’язані із заміною/вивезенням Товару неналежної якості (транспортні витрати, упакування, навантаження, розвантаження тощо) несе Учасник.