• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Медичні матеріали (Калоприймач для дорослих Колопласт 17450. Калоприймач для дорослих Колопласт 17511. Калоприймач для дорослих Колопласт 17500. Сечоприймач ножний 05167)

Медичні матеріали: 1) Калоприймач для дорослих Колопласт 17450 стомічний Alterna, однокомпонентний відкритий непрозорий розмір для вирізання 10-70 мм, №30. Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 33140000-3 Медичні матеріали, код НК 024:2023: 31075 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу однокомпонентний. 2) Калоприймач для дорослих Колопласт 17511 Alterna Free Конвекс стомічний однокомпонентний, відкритий, виріз. 15-43 мм. №10. Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 33140000-3 Медичні матеріали, код НК 024:2023:31075 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу однокомпонентний. 3) Калоприймач для дорослих Колопласт 17500 стомічний Alterna Free однокомпонентний відкритий непрозорий розмір для вирізання 12-75 мм, №30. Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 33140000-3 Медичні матеріали, код НК 024:2023:31075 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу однокомпонентний. 4) Сечоприймач ножний Conveen Security+ 05167, дренажна трубка 50 см. 750 мл, №10. Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 33140000-3 Медичні матеріали, код НК 024:2023:58924 Сечоприймач переносний ножний зі зливним краном нестерильний. Термін придатності на момент доставки повинен бути не менше 80% від строку виготовлення. Поставка товару здійснюється на адресу КП «Чугуївський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Чугуївської міської ради Харківської області: 63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Леонова, 4А. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом п’ятнадцяти робочих днів з моменту підписання договору. Товар має бути упаковано Постачальником таким чином, щоб унеможливити його втрату цілісності та функціональних властивостей під час транспортування до місця поставки Товару та під час його розвантажування у місці постачання. Під час приймання Товару уповноважений представник Замовника перевіряє кількість, якість, найменування, технічні характеристики Товару тощо. Неякісний Товар та/або Товар, що не відповідає умовам даного Договору, Замовником не приймається і не оплачується. Оплата здійснюється після фактичного отримання Товару на підставі рахунків, видаткових накладних, рахунків-фактури. Оплата за товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати постачання Товарів Замовнику. До рахунка додаються видаткова накладна та сертифікат якості. 742712-33140000-123485-42574629

Завершена

199 052.60 UAH з ПДВ